@Mama1504 wat leuk! ik werk ook in de ouderenzorg. (verpleeghuis op kleinschalig wonen) geen oppas is ook weer handig en fijn voor de kleine man. zo heeft alles zn voor en nadelen. vreselijk heh! wij hebben nu voornamelijk uitzendkrachten lopen. word je niet vrolijk van. mrja het zal moeten. ooh dat is goed geregeld zeg, dat je je dienst dan wel uitbetaald krijgt. ideaal. ja ik denk dat ik bijna plaats kan nemen ja! bij jou gaat het ook niet lang meer duren. @MJBP wat een klachten al zeg.
@Meisje93 gut, arme E. Is ook niet leuk als mama ineens weg gaat. Ze voelen dat toch een beetje aan volgens mij. Maar wat fijn dat het goed gaat met de oppas! Dat scheelt echt een hoop. Dan mag je volgens mij inderdaad gezellig bij ons op de loungebank komen zitten! @Mama1504 spannend! Jouw ei komt er dus ook snel aan! Wat lekker trouwens zeg dat je die diensten toch uitbetaald krijgt @MJBP jaaa diezelfde pijn in de borsten heb ik hier ook. Die droge mond is wel vet irritant trouwens. Je kan blijven drinken, maar het gaat niet weg. Heb je dat ook? Komt goed, drink alleen maar water! Dik 3 liter op gisteren, dat is de helft meer dan normaal. Gaat bij jou dus lekker met de kwaaltjes. Wel spannend dat je de innestelingsdagen tegemoet gaat zeg! @hier vandaag nog steeds gevoelige borsten, rommelen darmen, vaag gevoel in m'n onderbuik, droge mond, hoofdpijn, beetje verkouden (altijd na ovulatie) en af en toe wat krampjes en steekjes. Dat laatste zou door m'n darmen kunnen komen. Temperatuur was vanochtend weer 37°C dus een mooi kruis in FF!
Oooo wat spannend toch allemaal... Hier sinds vanmorgen ook erg gevoelige onderrug, vooral bij SI gewricht. Maar probeer niet achter alles iets te zoeken... moeilijk is dat! Mijn duimen draaien zooooo hard voor ons allemaal!!
@Kaatje1603 spannend is het zeker! Niet achter alles iets zoeken is zeker lastig. We willen allemaal zo graag 'iets' voelen. Ook hier duim ik heel hard voor ons! Hoe gaat het met de dames die nog wachten op hun eisprong? Merken jullie al iets? En @Katsje hoe gaat het met jou?
@Meisje93 Ja ik heb eigenlijk elke cyclus wel last van de hormonen. Maar voelt nu wel bijzonder… @Kaatje1603 Weet dat je jezelf vanalles wijs kunt maken, maar het is moeilijk, want je hoopt op een gegeven moment toch zó dat het nu eindelijk echt raak is hè. Dus inderdaad echt spannend. Mijn duimen draaien ook voor ons allemaal!! @Sylva Dat is fijn van je temperatuur! Houden zo! Ik heb nog nooit getempt, heb niet zoveel regelmaat elke ochtend. Jouw kwaaltjes mogen er ook wezen . Die kleine verkoudheid herken ik! Wist niet dat dat vaak voorkomt na de ovulatie. Hoofdpijn heb ik sinds woensdagmiddag niet meer. Nee die droge mond heb ik niet continu, irritant dat het niet weggaat bij jou. Wel goed dat je zoveel water drinkt zeg!
@Sylva zojuist weer vruchtbare afscheiding. denk dat dat witte wat anders was. anders wel erg vreemd. als het deze ronde niet lukt, misschien toch maar testen gaan gebruiken. ja denk dat ze het heeft aangevoeld. gelukkig heeft ze het leuk gehad, toen de oppas weg ging heeft ze alles bij elkaar geschreeuw.. jij hebt zeker te weten je eisprong gehad super hoor. zag op je FF dat je alweer op 3dpo zit. bij een ander vliegt de tijd. @Kaatje1603 onbewust ga je op alles letten heh! mijn duimen draaien ook voor jou. @MJBP ik had de vorige ronde ook super veel klachten. maar ik denk dat het toen kwam, doordat ik er meer op ging letten. ik hoop voor je dat het een goed teken is, dat het nu anders voelt.
@MJBP zonder regelmaat temperaturen is inderdaad lastig. Eigenlijk onmogelijk. Mare ik had gelezen dat die kleine verkoudheid ook kan komen door hormoon wisselingen. Je lichaam denkt kort dat je ziek bent. En het is elke maand hetzelfde, dus geloof het wel. Fijn dat je hoofdpijn in ieder geval weg is! Wat voel je nu trouwens anders dan normaal? Hoop zo dat het een goed teken is! @Meisje93 misschien sperma geweest? Pff, je maakt het echt spannend! Toch wel irritant hè als je niet weet waar je aan toe bent. Ach gut, dat klinkt net als mijn nichtje. Als mama weggaat is het moord en brand Arme meis.. Yes! Haha, nou de tijd vliegt echt niet hoor! Voor m'n gevoel ben ik al een week verder, het kruipt echt. Mja, geduld is een schone zaak, niet?
Geduld is ook niet mijn sterkste kant @Sylva hahaha! Komt bij dat ik momenteel even niet lekker in mn vel zit merk ik... onwijs moe, nergens zin in en ga morgen op een rommelmarkt staan waar ik ff totaal geen zin in heb Maar ja... hopelijk snel voorbij en dan aftellen tot de vakantie!
@Sylva ja dat vermoeden heb ik nu. vind het anders wel erg vreemd. nou idd! dan is tempen/testen toch wel wat makkelijker. hoe oud is je nichtje? haha nee voor je eigen gevoel gaat het langzaam & bij een ander gaat het altijd hard. @Kaatje1603 vandaag is een ideale dag om lekker bank te gaan hangen. och nee dat snap ik dat je daar geen zin in hebt. hopelijk vliegt de dag om
Al heel wat klachtjes voor zien komen, is wel moeilijk lijkt me idd om niet overal wat achter te zoeken (onbewust doe het toch denk ik) Hier nu wat lichte krampjes in mijn onderbuik. Niet echt noemens waardig maar voelt anders dan normaal. Zal straks weer een testje doen. Hadden jullie ook dat jullie rond middaguur een beter streepje hadden dan 's avonds?
@Kaatje1603 haha het is toch erg of niet dan? Toos geduldloos! Wat vervelend dat je je zo rot voelt meis! *knuffel* Snap ook wel dat je daar morgen geen zin in hebt. Wordt ook niet echt fantastisch weer ofzo. Kun je lekker rustig aan doen vandaag? Hoop dat het snel zondag is! @Meisje93 dat snap ik ja. Als je echt 100% zekerheid wilt zou ik het echt aanraden in ieder geval. Ze is nog net geen 1, nog een paar weekjes. Maar donders slim, echt ongelooflijk. Hihi, ja dat zeker. Ach, het komt goed. Deze week zit je eisprong er wel op! @Mama1504 onbewust doe je het inderdaad toch. Je had vruchtbaar slijm hè? Misschien last van ovulatiepijn. Past goed bij elkaar. Het ligt eraan wanneer je je piek hebt. Bij mij was het streepje maandag middag vager dan in de avond. Dinsdag middag was hij positief en in de avond weer iets vager, dus negatief. Zou ook heel goed omgekeerd kunnen in ieder geval. Als je een lange piek hebt kun je wel twee dagen positief testen.
Ik heb mijn piek nog niet gehad, als ik de voorbeelden bekijk. Maar denk dat t niet lang meer duurt. Bedankt voor je uitleg. Blijf gewoon doortesten tot de piek Wat duren die weken dan weer lang zeg, merk gewoon dat ik het spannend vind voor jullie allemaal maar hier draaien mijn duimen overuren voor iedereen
@Mama1504 heb je misschien foto's van je testen? Hihi ja hè! De spanning is om te snijden.. Hoop zo dat iedereen snel mag plaatsnemen op het wachtbankje en we straks een mooie roze lijstje hebben.
@Meisje93 Ja de klachten vallen sowieso meer op doordat je erop gaat letten. Dank je, ik hoop het ook… @Sylva Oh dat van die kleine verkoudheid klinkt wel logisch inderdaad. Wat voel ik nu anders dan normaal…: opvallend zware, branderige, prikkerige (?) en gespannen onderbuik. Erg gevoelige borsten en onderrug. De rest heb ik altijd door de progesteron denk ik. Dankjewel meis, hoop het natuurlijk ook voor jou! We houden elkaar op de hoogte @Mama1504 Krampjes kunnen inderdaad ovulatiepijn zijn of je darmen door de hormonen. Ik heb ook meestal een beter streepje ’s middags dan ’s avonds. Maar ligt er inderdaad aan wanneer je piek is. En streepje kan ook lichter uitvallen als je daarvoor veel hebt gedronken. En haha ja je gaat echt meeleven met elkaar zo hè? Wel fijn hoor...
@Sylva ik voel me eigenlijk best goed. Soms denk ik: ik zie wat / ik merk iets / iets voelt anders (heel gek: hadden 2 dagen achter elkaar geklust, maar de 2 keer voelde totaal anders als normaal). Ik dacht gisteren namelijk aders in mn borsten te zien, heb bij vlagen last van misselijkheid. Ik heb wel testdrang, maar gelukkig geen testen in huis. Mn man weet ook niet wanneer ik mn menstruatie verwacht en ben niet een stiekeme tester. De laatste keer dat ik getest heb, deed ik dat voor het eerst zonder mn man.....en dat liep uit op een bbz. Dus durf ook niet meer zonder mn man te testen. Maar jeetje zeg, wat wordt er een hoop gekletst!! Kan wel merken dat de eisprong er bij iedereen aankomt of net is geweest Hopelijk snel een paars lijstje en dan veel roze idd!!!
@Katsje Jeetje jij kan al bijna testen, had ik helemaal niet door! Weet je al wanneer je het dan wel gaat doen? Samen met je man, dat begrijp ik zeker na je vorige ervaring. Fijn dat je je goed voelt in ieder geval!
@MJBP dat is inderdaad wel apart ja. Dat zou ik ook niet zo kunnen plaatsen. Bijzonder! Dat gaan we zeker doen! @Katsje ohhh dat is wel spannend hoor! Vooral omdat je best al ver met je DPO zit als je eisprong echt zo vroeg is geweest! Wel fijn dat je je verder nog goed voelt! Snap ook wel dat je liever samen met je man test ja, voelt dan toch als een slecht teken. Je was de 18e van plan om te gaan testen toch? Fingers crossed hier!
@Sylva ja ik zal vanmiddag even een foto maken en hier neerzetten. Zonet weer een licht streepje. Dus negatief. Vanavond weer een keer testen. Ik moet ook geduld hebben, zit vandaag op dag 14 dus kan nog wel komen Heb nog twee CB testen maar die wil ik niet eerder gebruiken dan ik denk dat die andere positief is @MJBP krampen zijn het niet echt. Meer vreemd drukkend gevoel. Voelt niet lekker in ieder geval. Veel drinken doe ik nooit (slecht ik weet het ) en als ik weet dat ik ga testen, drink en plas ik sowieso niet in die komende twee uren. @Katsje ja dan gaat iedereen er toch meer mee bezig zijn. Merk je idd aan de gesprekken
@Mama1504 toppie! Ben benieuwd! Het stomme is, je kan ook ineens van haast geen streep naar knal gaan. Dus misschien geeft dat ook wat rust. Zou die CB inderdaad bewaren tot die andere positief aangeeft. Dingen zijn duur Was zelf ook slecht met drinken, maar heb mezelf gedwongen het aan te leren. Het is zo belangrijk en goed voor je lichaam. Drink nu gemiddeld 1,5 liter water per dag. Is eigenlijk nog te weinig, maar de hele dag op het toilet zitten is ook niks. Eigenlijk als je koffie, thee of iets anders drinkt moet je er ook een glas water bij meenemen. Dat werkt echt!