Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Zo nu en dan, vooral tijdens bewegen. Tijdens rust voel ik t nauwelijks

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oepsie haha! zou idd nog erg vroeg zijn. ik heb na de eisprong ook vaak lekkere trek. maar niet alles door elkaar heen. :p

zou idd zeggen, dat je misschien zwanger bent.
    slaan ze het maar een keer over.

@Katsje vind het allemaal erg veelbelovend bij jou!
    Hoop echt dat het raak mag zijn bij je.
    Knap dat je nog kan wachten tot zaterdag!
    Zou idd een mooi cadeau zijn.

@Sterre* hoe zag jouw afscheiding uit?
    ben ik wel benieuwd naar! :)

3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje dan hoop ik voor je dat je geregeld stil kan zitten zo over de dag anders is het niet te doen. Nog een paar daagjes en dan hopelijk een mooie test! :D

De spanning is vandaag toch wel hoog merk ik. Wordt het wel of geen bruinverlies? Ik moet even afleiding zoeken denk ik! :thumup:

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva och ja dat snap ik! Zie dat je temp wel mooi gestegen is.
    Hopelijk vind je een fijne afleiding! :)

5. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Nou dat stilzitten zal m niet worden net dochter van bijna 2! Moet een hoop gebeuren voor dr verjaardag van zondag. Heb gelukkig nu wel vakantie! Maar de testdrang had toch de overhand vanochtend, uiteraard helemaal wit. Ik ga er maar gewoon vanuit dat de progesteron me helemaal gek maakt en dat ik ergens na t weekend op rood ga. Zal zondag nog voor de zekerheid testen ivm vertrek naar Disney.

Dat rot progesteron:mad::mad:

Ik hoop dat het je lukt om wat afleiding te zoeken!!!

6. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Moet ik even goed denken hoe het ook alweer zat.. weet nog dat ik op dat moment ook erg gefocust was op alles. Het lijkt nu allemaal meer naar de achtergrond verdwenen. Wat ik nog wel weet is dat wanneer ik naar het toilet ging ik steeds dacht: 'heb ik nu alweer zoveel afscheiding', was een stuk natter dan dat ik gewend was voor mijn NOD. Hoeveel het was en hoe het eruit zag weet ik niet meer precies.. heb het ook niet opgeschreven in mijn appje.. maar het viel me dus wel op.

Met mij gaat alles goed! Lief dat je ernaar vraagt. Merk wel dat ik super moe ben en op sommige dagen ben ik niet vooruit te branden. Zolang ik elke dag maar op tijd naar bed ga is er niks aan de hand. Gelukkig geen last van misselijkheid dus daar ben ik allang blij mee. Morgen de termijnecho, best weer spannend! En met mijn vriend afgesproken dat we het daarna aan iedereen mogen vertellen. Mijn vriend kan niet wachten Haha. Ik had er wat minder moeite mee om ons geheim te bewaren;)

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje heh wat balen van je negatieve test! :(
    Maar het is nog mogelijk toch?
    progesteron kan je idd flink gek maken helaas. Daarom probeer ik niet teveel op alles te letten wat ik voel.

@Sterre* aha! Ik heb momenteel veel witte en plakkerige afscheiding.
    vorige ronde ook gehad, maar geen idee wanneer dat stopte.

Wat fijn dat je je goed voelt. Ja die vermoeidheid is een welbekend kwaaltje helaas. :(
    Je lichaam is natuurlijk hard aan het werk.
    Wat leuk dat jullie het daarna gaan vertellen. Duim voor een mooie echo.

Sterre* vindt dit leuk.
  8. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sterre* wat spannend weer! Veel plezier! Ik duim voor een mooie echo! :thumup:

@Meisje93 @Sylva nou niet alles door elkaar maar gewoon zin in alles. Dan dit en dan dat:roflmao: ook merk ik dat mijn stemming erg kan wisselen. Kreeg gisteren al op mijn dak dat ik niet zo chagrijnig moest doen:oops: verder nog nergens last van!
    Hoe gaat het bij jullie?

@Katsje jeetje wat enorm balen! Dan wil je toch weten waar het vandaan komt ipv dit rare gedoeo_O ik snap je frustratie :(
    Hopelijk zondag duidelijkheid en kun je heerlijk genieten bij disney! ;)

Katsje en Sterre* vinden dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 haha oke. :p
    Ben benieuwd!
    Hier gaat het goed. Amper kwaaltjes en ben nog lekker relaxed. Heerlijk!
    Wel nog steeds veel afscheiding, maar geen idee of ik dat de vorige ronde ook zolang had. Ben nu 8dpo.

10. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Spannend dus! Nog even relaxed blijven zo :thumup: heerlijk gevoel is dat heh? Hopelijk blijft dat gevoel;)

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja echt heerlijk! Hoop het ook! :D

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sterre* vindt dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zwangeren
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018
    pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018
    kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018
    aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018
    sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018
    Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 22 april 2018
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. ? 2018

NOD-lijst

24 september (1)
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 2 bbz)

25 september (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4

27 september (1)
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4

28 september (1)
    Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

6 oktober (1)

Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM

Datumloos (2)
    Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8

Totaal (7)

Wachtbankje (4), Zwanger (9), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Afspraken
    22 september - Joyce2086 - 1e echo
    22 september - Sterre* - termijnecho
    28 september - MJBP - uitslag nipt
    2 oktober - Seabert1 - Termijnecho vk
    2 oktober - Joyce2086 - intake vk
    3 oktober - MJBP - controle vk
    4 oktober - pluisje30 - controle gyn en uitslag nipt
    10 oktober - aardbeitjes - controle + 4e echo vk
    16 oktober - MJBP - pretecho met geslachtsbepaling
    15 november - aardbeitjes - 20 weken echo (SEO)
    15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO)

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @rhea90 heb je hier ook maar veranderd. :D
    Als je hier nog mee wilt kletsen natuurlijk.

@Sylva hoe is jouw dag verlopen gisteren?

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ja met m'n temperatuur zit het wel goed op het moment.

Maar wat super fijn dat je zo relaxed bent. Dat moet echt een fijn gevoel zijn! ;) Vandaag alweer 9 dpo, begint nu wel spannend te worden! :D

@Katsje ah ja dat is natuurlijk ook zo ja. Maar wat ontzettend balen! :( Hoeveel dpo was je gisteren? Ik blijf nog duimen voor je hoor, geen bloed geeft moed. Hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt.

@Sterre* ach geeft niet dat je het niet helemaal meer weet hoor! :thumup: Vind het wel vrij duidelijk wat je bedoelt, dankjewel! ;)

Wat fijn dat het zo goed gaat! :D Die vermoeidheid trekt hopelijk over een paar weken weg. Geen last van misselijkheid, jij bent echt lucky hoor! :thumup: Haha, arme vriend van jou staat op knappen :roflmao: Hij moet het nog heel even volhouden! Heel veel succes en plezier vandaag bij je termijnecho! :D En daarna natuurlijk veel plezier met vertellen! ;)

@Mama1504 ohhh haha :roflmao: Ging denk ik iets teveel op in m'n verbeelding :roflmao: Ach hormonen kunnen van alles met je doen, moeten mensen ook maar gewoon een beetje accepteren ;) Jij kan helaas niet bepalen wat je lichaam doet. Maar fijn dat je verder nog nergens last van hebt :thumup:

@joyce2086 succes en veel plezier met je eerste echo! :D

@rhea90 gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

@hier is het nog steeds veilig. Sinds gisteren af en toe licht misselijk, heb constant trek (geef er niet aan toe), af en toe wat steken hier en daar en wat hele lichte krampjes. Normaal lig ik nu al krom van de krampen. Nog steeds verkouden, hoofdpijn, last van winderigheid en gevoelige borsten. Misschien even een tmi, maar ik heb een constant nat gevoel. Ren steeds naar het toilet met de angst dat het doorbreekt maar er is of niets of wat waterige afscheiding. En vannacht heb ik me toch een aparte droom gehad, het had zo echt kunnen zijn. Ik weet het niet meer hoor :rolleyes:

Sterre* vindt dit leuk.
  16. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    @joyce2086 @Sterre* Heel veel plezier vandaag!!

@Sylva Dat roodverlies dat ik vertelde, ging steeds maar over een mini drupje, dus ik maakte me gelukkig geen zorgen. Maar achteraf terug rekenend lijkt me dat de innestelingsbloeding te zijn geweest. Direct na die gekke steken die ik had.

Als je morgen een mooie test in je handen zou hebben, is dat zeker een super cadeau. Mooi moment 10 jaar samen! Ik hoop het voor je!

@Katsje Het maakt niet uit wat het wordt, als t maar gezond is. Maar we willen het wel heel graag vantevoren weten. Wordt nog even afwachten, maar ik heb zelf wel een voorgevoel.

Hoe is dat bij de andere zwangeren? Hebben jullie al een idee of het een jongen of een meisje is?

17. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    @rhea90 Gefeliciteerd!!

Gelukkig wordt de roze lijst toch steeds weer groter! Wie is de volgende? Zijn er nog meer testers? @Sylva morgen. @Katsje zondag toch?

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva mooi zo!
    Ja echt heerlijk, alles wat ik voel denk ik gelijk: ach zal wel weer progesteron zijn.
    Ja alweer 9dpo. :)
    over 4 daagjes ga ik lekker testen. Ben benieuwd.
    jij morgen toch?

knap dat jij je niet toegeeft aan de trek. ik heb al 3 dagen appelflap met slagroom gegeten. Er ligt voor vandaag alweer 1 klaar. En gewoon de neiging om ze weer te gaan halen. :p

pfoe spannend allemaal hoor! Duim iig hard voor je!
    Ik heb ook wat meer afscheiding, maar dan juist wat stugger en plakkerig.

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Seabert1 ohh zo! Ja dan snap ik het. Klinkt inderdaad als een innestelingsbloeding ja. Hoezo vond je die steken zo gek trouwens? Nooit gehad of was er iets speciaals aan?

Jaaa! Het zou echt fantastisch zijn! :D Dankjewel! ;)

Hoop eigenlijk steeds meer dat het toch raak is, m'n vriend is zo overtuigd al een paar dagen. Vraagt me steeds hoe gaat het met mij en de baby . Weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan eerlijk gezegd :$ Heb gezegd dat ik in ieder geval nergens vanuit ga tot die positieve test. Maar wat een teleurstelling voor hem als ik toch ongesteld wordt.. :cry:

20. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva weet niet hoeveek DPO ik ben, waarschijnlijk nu 12. Vandaar dat ik zondag ga testen. De vorige ronde werd ik op CD29 ongi en vandaag zit ik dus op CD29...

@Seabert1 das idd het belangrijkste. Wij hadden altijd vooraf gezegd dat we het niet wilden weten. Is toch ook wel heel apart hoor om er dan pas bij de bevalling achter te komen. Nu zag ik het meteen bij ons dochtertje omdat ze op een bepaalde manier werd gedraaid toen ze op mn borst gelegd werd.
    Heel veel plezier met de echo!!

@Sterre* jij ook veel plezier!!!

Sterre* vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina