Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Seabert1 ik ga morgen testen. Maar vind het echt doodseng dit keer. Heb ook gewoon totaal geen testdrang.

@Meisje93 haha zo denk ik dus ook! Dan kan het alleen maar meevallen. Maar goed bezig in ieder geval ;) Lekker in dat rust gevoel blijven. Ja ik morgen, maar ik durf nu al niet.. Weet niet wat het is.

Aah wat doe je me aan, jummie appelflap met slagroom *haalt kwijl bakje tevoorschijn* klinkt goed hoor, lekker van genieten! ;)

Ik heb hier dus trek in of slagroomtaart of appelgebak met slagroom. Mja, zo'n hele taart halen is ook zo wat, niet? :roflmao:

Thanks, ik ook voor jou! ;) Hopelijk is het iets goeds! :thumup:

2. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Wat is de reden dat hij er van overtuigd is? Vind hij je er anders uitzien, of door je kwaaltjes, gevoel?
    Gaan jullie morgen nog iets doen samen?
    Ik herinner me net dat ik een week denk ik ongeveer voor de test ook droomde dat ik zwanger was. Dat ik met een dikke buik in bed lag, en m voelde trappelen. Was heel bijzonder om dat al in een droom te voelen. Een paar weken erna, heb ik over de bevalling gedroomd, en dat t een jongen was/is. (Die 9 maanden gingen zo ineens wel heel snel :roflmao: Was jouw droom ook zoiets?

Zijn je kwaaltjes voor je gevoel anders dan andere maanden?
    Die steken waren ik denk 2a5 minuten, heb t niet bijgehouden. Maar ze vielen me inderdaad heel erg op. Had dit nog niet eerder gevoeld.

3. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Spannend meiden! Ik ben benieuwd naar jullie testen!
    De temp kaart ziet er goed uit @Sylva. Hopelijk betekent het goed nieuws!

Balen van je witte test @Katsje :(

Jij nog even geduld @Meisje93 ! Ik vind die laatste wachtdagen altijd killing!

Hier gaat het op en af. Vandaag heel erg misselijk en moe :( Ben wel bijna 12 weken, dus de 1e mijlpaal is al bijna gehaald :)
    Over 3 weken weer spieken maar ik denk niet dat er dan al een geslacht te zien is bij de vk.
    Anders over 8 weken bij de 20 weken echo, dan weten we het tenminste ook zeker haha

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ja lijkt me ook erg moeilijk om daar mee om te gaan.
    Je wilt hem geen valse hoop geven. Hoop echt dat het raak mag zijn! :)

@Katsje spannend allemaal hoor.
    Mijn duimen draaien voor je.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva heerlijk zeg, dat je nog geen testdrang hebt!
    Ja het is ook doodeng! Toch het moment van de waarheid eigenlijk heh.

haha handige manier heh, om zo te denken.
    Onze lichamen hebben ons al zo voor de gek gehouden.

haha, ja heerlijk heh. :D
    ineens moest ik het hebben. Anders eet ik ze nooit.
    mmm dat is ook wel erg lekker.
    hihi een puntje halen bij de bakker.

ik hoop het ook!

@Seabert1 hier ook gedroomd dat ik zwanger was, maar helaas was dat hier niet waar.
    Ben benieuwd of je droom klopt & dat je idd een jongen krijgt. :)

@Aardbeitjes ja ik normaal ook. Maar tot nu toe ben ik er erg rustig onder. Natuurlijk was het fijner geweest als het al dinsdag was. :)

heh wat vervelend dat je zo moe en misselijk bent. ook overgeven?
    jeej 1e trimester weer voorbij. :)

zou wel vroeg zijn. maar niet onmogelijk denk ik.

6. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Zwangeren
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018
    pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018
    kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018
    aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018
    sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018
    Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 22 april 2018
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. ? 2018

NOD-lijst

24 september (1)
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 2 bbz)

25 september (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4

27 september (1)
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4

28 september (1)
    Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

6 oktober (1)

Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM

Datumloos (2)
    Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8

Totaal (7)

Wachtbankje (4), Zwanger (9), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Afspraken
    22 september - Joyce2086 - 1e echo
    22 september - Sterre* - termijnecho
    28 september - MJBP - uitslag nipt
    2 oktober - Seabert1 - Termijnecho vk
    2 oktober - Joyce2086 - intake vk
    3 oktober - MJBP - controle vk
    4 oktober - pluisje30 - controle gyn en uitslag nipt
    10 oktober - aardbeitjes - controle + 4e echo vk
    16 oktober - MJBP - pretecho met geslachtsbepaling
    19 oktober - Esther519 - 1e echo + intake vk
    2 november - Esther519 - termijnecho
    15 november - aardbeitjes - 20 weken echo (SEO)
    15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO)

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje zo rot dat je niet zeker weet hoe ver je zit. De spanning blijft wel hoog dus. Pff, zo killing dit. :(

@Seabert1 als ik hem vraag hoe hij dat weet zegt hij, het is gewoon zo ik voel het. Ik ben volgens hem te opgewekt, normaal ben ik vanaf 8/9dpo mega geïrriteerd en kortaf. Ik deel nu juist veel minder m'n kwaaltjes enzo met hem, hij weet niet eens dat ik ga testen morgen. M'n gevoel kan het niet zijn, ik ben juist overtuigd dat ik niet zwanger ben :roflmao:

We gaan een dagje weg, daarna lekker dineren en overnachten in een hotel. Zijn er alleen nog niet uit waar we dat gaan doen, maar dat komt wel goed.

Ohh ja dat snap ik. En dan daarna dan echt die positieve test in handen hebben, euforisch moment dan toch? Oh wauw, ja dat is wel heel erg snel :roflmao:

Ik droomde dat m'n schoonzusje vertelde dat ze zwanger was, ze had gisteren getest en die was dus positief. En ik was zo jaloers, want ik moest nog een paar dagen wachten. Maar na die paar dagen wachten testte ik dus ook positief en ik kon er niet bij want ik verwachtte het niet. Was ook bizar eigenlijk. Dus wel een soortgelijke droom!

Het is qua kwaaltjes rustiger, maar er zijn ook dingen anders. Mja, voor alles een eerste keer toch? Zoek er niet meteen wat achter in ieder geval.

Dat lijkt me echt apart om gevoeld te hebben. Gelukkig heeft het niet heel erg lang aangehouden! ;) Moet vast naar gevoeld hebben?

@Aardbeitjes we wachten nog even rustig af! ;)

Wel erg vervelend dat je je zo naar voelt zeg :( Hopelijk wordt dat snel minder over een paar weken! Spannend :D Als je kindje er goed voor ligt zou je het geslacht dan volgens mij wel al kunnen zien. Ga duimen voor je! :D

@Meisje93 nja ik ben juist eerlijk, vooral om die teleurstelling te voorkomen. Mja, als hij eenmaal iets in z'n hoofd heeft :p

Denk dat die testdrang er ook niet is omdat ik er niet vanuit ga. Maakt het dan wel makkelijker om niet te doen. Het is dat morgen een bijzondere dag is, anders zou ik NOD afwachten. Hoe is het met jouw testdrang? Volgens mij ook wel goed of niet?

Nou geniet nog maar lekker van die laatste appelflap dan! :D Misschien doe ik het van het weekend wel :p

@hier toch wat bruin slijm net op m'n toiletpapiertje, dus ik ga er vanuit dat m'n gevoel gelijk heeft en ik ongesteld ga worden. Ja het zou misschien nog innestelingsbloed kunnen zijn, maar ik ga er niet van uit. Geen teleurstelling in ieder geval.

8. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Ik reageer later over op iedereen! Even mijn eerste afspraken erin gezet:thumup:

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ja dat geloof ik. Kan het altijd nog meevallen. :)
    ja hoor, nog geen testdrang. Voel wel veel gerommel in mijn onderbuik, mrja dat kan zoveel betekenen.
    Probeer er ook niet teveel op te hopen. nog 4 dagen te gaan.

haha dat ga ik zeker doen! En ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan om er niet nog meer te gaan halen.. :p
    Anders word ik straks tonnetje rond.

Leuke plannen hebben jullie voor dit weekend. Ga je vandaag het allemaal plannen?

hopelijk komt die droom uit bij je! Is je schoonzusje ook bezig met zwanger worden?

heh wat balen zeg, dat je toch wat bruin slijm verliest.
    Hopelijk betekend het niets!

10. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @joyce2086 en @Sterre* veel plezier!! Duim voor jullie echo!

@Sylva goed bezig! Op die manier kan t altijd mee vallen:thumup: hopelijk heeft je vriend het goed! :) Maar je temp ziet er goed uit! :thumup: Heel veel plezier dit weekend! Geniet er van samen! Ben benieuwd naar je test!

@Meisje93 jij bent ook goed bezig zeg! :thumup: Scheelt weer met testdrang. Misschien is dit gevoel ook wel een goed teken ;)
    Haha heerlijk die zoetigheid! :roflmao: Zou er gewoon van genieten:D
    Zelf haal ik ook wel eens gebak, zomaar uit t niets! Doe ik regelmatig en dan krijg ik de vraag: valt er iets te vieren? :roflmao: Nee gewoon lekker :roflmao:

@Seabert1 spannend wat t wordt! Hopelijk is je voorgevoel goed! Zelf willen we het niet weten, met onze zoon wisten we t ook niet! Zelfs toen vergeten te kijken wat het was :oops::roflmao: zoo in shock was ik tijdens de bevalling :roflmao:

@Aardbeitjes nog even afwachten dus! Hier kun je een echo krijgen met 15 weken voor het geslacht. Als t bij jou ook kan, hoef je niet nog eens zo lang te wachten ;)

@Katsje ben heel benieuwd naar je test zondag! Hoop zo dat er dan eens duidelijkheid is! Lijkt me verschrikkelijk deze situatie! o_O

Update @hier of ik ergens last van heb? Geen idee, wil niks aan een zwangerschap koppelen. o_OMaar even een paar dingetjes op een rijtje. Heb wel een aantal dingen die mij extreem opvallen. vanochtend werd ik ineens zooooo zenuwachtig wakker :confused: echt heel zenuwachtig! Net of heb ik iets belangrijks op mijn planning staan, maar heb vakantie en heerlijk qualitytime met mijn zoontje :) maar de hele tijd heb ik een vreemd gevoel in mijn buik, soort kriebels.
    Gisteren met avondeten vond ik het iets vreemd smaken, ik zei: joh!!! Dit eten is niet meer goed! Maar de beide heren hebben er heerlijk van gesmuld. o_O 2 dagen geleden mega prikkelbaar. Zelfs geen geduld voor zl. :oops: Ook het dromen heb ik, vanacht ook een vreemde droom over dat ik ver overtijd was en de testen negatief bleven maar bij vk wel een duidelijke echo had o_O het vreemde eten van eergisteren heb ik ook altijd vlak voor mijn ongi. Kan ik ook van hartig naar zoet en andersom eten.
    En weer super moe! Maar ja ben altijd wel wat moe dus kan nu ook wel wat meer zijn. Ene dag is de andere niet. Oja mijn temp heeft "weer" de 37 aangetikto_O vreemd! Zooo dit was mijn verhaal even. :| Sorry!!

Pluisje30 en Sterre* vinden dit leuk.
  11. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    De echo was goed! Een mooie mini met knipperend hartje gezien! Berekening was 6+4 en mijn berekening was 7 dus klopt aardig! Zo opgelucht!

Pluisje30, MJBP, Katsje en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Wat mooi nieuws! Nu lekker genieten. :)

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja zeker. hoop dat het zijn vruchten afwerpt. :)
    maar ik heb natuurlijk in de afgelopen rondes zoveel kwaaltjes gehad.
    Dat ik nergens van op kijk, dat het nu weer progesteron is.

haha nou heh. en het gekke is, dat ik juist gek ben op hartigheid & niet op zoetigheid.
    haha kijk! lekker hoor.
    haal soms gebak als we bezoek krijgen. Anders eigenlijk niet.

oeh spannend allemaal zeg! apart zeg, als je wakker word en je bent ineens super zenuwachtig.
    prikkelbaar herken ik wel een beetje. Heb soms maar weinig geduld. Dromen doe ik ook megaveel. Maar niet over evt. zwanger zijn. maar komt denk ook doordat ik amper er mee bezig ben.

je temp is idd weer mooi gestegen! Ben benieuwd of hij zo hoog blijft.
    hopelijk goed teken zo'n hoge temp.

Gefeliciteerd!! zeker een hele opluchting.
    geniet ervan.

14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nee heb ik ook. Ik ga er van uit dat t de progesteron is;) kan t altijd mee vallen;)
    Vindt het zo spannend voor ons allemaal! :)

15. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva situatie is zeker killing. Maar nog steeds geen bloed, wel afscheiding. Niet roze maar wittig. Dus ja kan nog steeds alle kanten op!!!

Hopelijk klopt jouw gevoel toch niet. Gelukkig zou het geen teleurstelling zijn, omdat je het niet verwacht. Vind t knap van je dat je er zo instaat!!!

16. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Oh wat spannend allemaal!! Veel dromen is herkenbaar, ik had hele realistische dromen paar dagen voordat ik positief testte. Zowel een keer dat ik zwanger was, maar ook dat ik ongesteld werd, haha zei dus niets. Vond wel heel realistisch, Wie weet betekent dat voor jullie ook iets goeds!

@Katsje witte afscheiding had ik ook en nu nog steeds af en toe. Zou toch zo aar kunnen! Succes alvast met testen zondag!

@Sylva gefeliciteerd alvast met jullie 10 jaar samen! Zou een heel mooi cadeau zijn morgen, ik duim!

@joyce2086 wat fijn! Gefeliciteerd! Nu genieten! Wanneer ben je uitgerekend?

@Mama1504 bijzonder dat je zo zenuwachtig wakker werd, wie weet voel je toch iets aan! Wanneer ga jij testen? En jij @Meisje93 ?

Hier heb ik vanmorgen ook mijn eerste afspraken gemaakt, pas op 19 okt de eerste echo, duurt mij veel te lang haha.

Katsje vindt dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    nou idd!

@Esther519 ik ga dinsdag testen. nog even geduld hebben dus.

hihi duurdt zeker lang eer je een echo hebt. maar anders zie je ook niks op de echo.

Esther519 vindt dit leuk.
  18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Esther519 ja heel bijzonder is nu wat afgezakt, maar wat er was geen idee. Gewoon van die vreemde dingen. Ik wil donderdagochtend testen. Het liefst later maar donderdag hebben we feest o_O dan weet ik of ik wel kan gaan of niet o_O

Esther519 vindt dit leuk.
  19. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Meiden jullie maken het wel spannend.. ik duim voor heel veel roze!!

Even mijn goede nieuws met jullie delen. De echo zag er mooi uit, alles was goed en het was al een echt mini mensje. Erg bijzonder om te mogen zien. Ook twee filmpjes en foto's meegekregen op stickje, dus ik kan nog even nagenieten:D:D

Pluisje30, MJBP, Esther519 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    dankje. :)

Fijn dat alles er goed uit zag! Idd lekker verder genieten ervan. :)

Sterre* vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina