@MJBP Pff jeetje wat heftig zeg! Dat is schrikken! Gelukkig gaat alles goed met jullie kleintje, en fijn dat je alweer 13 weken bent! Hopelijk kan je nu toch lekker genieten. En ja zeker fijn dat de afspraken weer staan, ook al bij een tweede blijft het allemaal bijzonder en speciaal @Sylva blijf nog duimen voor je! Geen bloed is moed! @Katsje @Meisje93 @Mama1504 mijn duimen draaien ook voor jullie! Op nog meer roze erbij deze maand!
Poe @MJBP dat is heftig! Bijzonder dat de tweeling niet eerder was opgemerkt!! Ik duim hard dat alles goed is @Sylva op je andere foto zie ik helaas niets Lastig te zien zo....denk je zelf iets te zien of niet? Spannende dag morgen @Katsje
@Esther519 ja mag wel weer wat meer roze bij heh. @Aardbeitjes jij bent ook al bijna het 1e trimester uit. Wat gaat het toch snel!
@MJBP wat heftig en wat zal je inderdaad geschrokken zijn. Fijn dat het goed gaat met de kleine! @Sylva ik zie niets helaas maar misschien over 2 dagen wel? Ik blijf duimen! Voor de dames die morgen gaan testen: succes! Wij hebben het gisteren aan de ouders vertelt, was weer super leuk. Dit keer dmv een tshirt: this boy is getting promoted to big brother. Schoonvader zag het gelijk maar bij de rest duurde het even. Vandaag mn broer en schoonzus ook ingelicht en verder houden we het nog even stil tot we wat meer richting de 3 maanden grens gaan. Mits dat lukt met mn kwaaltjes en volgende week weer werken..
Ooh jammer @Sylva Balen.... Volgende maand hopelijk meer geluk! Ik dacht echt iets te zien op je testje, maar hij was gemaakt ver buiten de afleestijd he.
@Meisje93 Ja was heel spannend, nu gelukkig weer gerustgesteld en a.s. vrijdag weer ff controleren, da’s ook fijn. Kan nu weer slapen, dus ik voel me verder prima, dank je! Ja bijzonder hè, weer een tweeling eigenlijk... @Katsje Dank je! En en en…hoe was je test? Gefeliciteerd met je dochtertje! Maak er een mooie dag van in Disney! @Mama1504 Dank je! Ja ik probeer gewoon weer te genieten hoor. Over een paar weekjes weten we wat het wordt en kan ik hem/haar waarschijnlijk ook voelen, dus dan wordt het sowieso anders. Maar eerst nog de uitslag van de NIPT ergens komende week. @Esther519 Dank je! De afspraken maken het al meteen echter hè en kan me zeker voorstellen dat het bijzonder blijft! @Aardbeitjes Dank je! De tweede holte was al wel eerder opgemerkt overigens. Ook dat daarin niets groeide. Alleen was niet meteen duidelijk dat daar het bloedverlies vandaan kwam. @joyce2086 Dank je! Wat leuk hoe jullie het verteld hebben! Snap dat je voor de rest nog ff wacht. Hoe gaat het met je kwaaltjes dan? Bang dat dat moeilijk wordt met je werk?
@Sylva och nee toch. @MJBP fijn dat je weer gerust gesteld bent! Fijn! Ja echt heel bijzonder. @Katsje & natuurlijk van harte gefeliciteerd met je dochter!
Hoi meiden, ik reageer vanmiddag even uitgebreid op iedereen als ik thuis ben. Maar ik had vanochtend vroeg echt rood bloedverlies met stolsels dus neem aan dat ik ongesteld ben geworden. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! @Katsje succes met testen en gefeliciteerd met je kleine meid! Blijf hier heel hard door duimen voor jullie
@Katsje helemaal vergeten maar gefeliciteerd!! @Sylva balen! Maar wat fijn dat je zo positief klinkt!
@Sylva jammer maar je gevoel klopte dan wel dat het niet raak was. Hopelijk volgende maand wel jouw maand! @Katsje gefeliciteerd met je dochter. Ben erg benieuwd naar je testje! @MJBP ja de kwaaltjes komen nu goed. De misselijkheid die ik vorige week nog 'miste ' in vergelijking met mn vorige zwangerschap is inmiddels heerlijk van de partij. Moet echt iedere 1.5 a 2 uur eten of ik hang boven de pot. Plus mijn acne keert terug.. heel vervelend en het punt waardoor de vorige keer iedereen het al vermoedde. Geen idee hoelang ik het dus nog kan verbergen.
@Sylva Ah wat balen zeg! Helaas wel al wat je verwachtte..hopelijk betekent dat ook dat volgende ronde raak is voor je! @Katsje gefeliciteerd met je dochter! Ook benieuwd of je nog getest hebt. Veel plezier alvast bij Disney! @joyce2086 Ah wat balen van je misselijkheid en acne. Lastig om het dan verborgen te houden he. Wanneer wist vorige keer iedereen het? @hier, merk wel dat ik steeds sneller moe ben nu. En ik heb honger! Haha. Had ik vorige keer ook. Probeer maar zo gezond mogelijk te eten steeds, anders vliegen de kilo's er straks aan
@joyce2086 heh wat vervelend dat je zo misselijk bent. idd regelmatig blijven eten. och en dan ook nog eens acne erbij. Had je het bij de 1e de gehele zwangerchap? of alleen in het begin? @Esther519 och ja die vermoeidheid. hihi ja dat wil je ook niet heh. vergeet niet dat er in fruit ook veel suikers zit. Was verzot op fruit, maar kwam helaas erg veel aan. ondanks mijn 'gezonde' eetgewoonte.
Ja goed om te onthouden idd, nu probeer ik maar gewoon een extra boterham te eten. Was jij veel aangekomen vorige zwangerschap? Ik behoorlijk veel, bijna 18 kilo Gelukkig ook wel weer allemaal kwijtgeraakt daarna, maar ben benieuwd hoeveel het deze keer wordt
ja dat vult ook wel weer wat beter. yep, erg veel aangekomen kilo's vlogen er helaas aan. ik wel meer dan 18 kilo. Gelukkig ben ik ze bijna allemaal kwijt. laatste 3kg wil er maar niet af
Sorry voor de late reactie....allereerst iedereen bedankt voor de felicitaties. Ze is errug verwend Maar t was een geslaagde dag!! @Sylva balen dat je toch ongi geworden bent. Gelukkig had je je erop ingesteld, maar toch....t blijft rot Dan DE test.........helaas: witter dan omowit zeg maar. Tot op heden ook nog steeds geen bloed. Kwaaltjes nemen ook af. Ik ga er dan ook van uit dat we door naar de volgende ronde gaan. Mocht ik een dezer dagen ongi worden, ga ik er toch even afstand van nemen, ook van t forum. Hopelijk brengt t me dan wat meer rust. Voor nu eerst ff heerlijk genieten van mn gezinnetje!!! PS: ik hou jullie uiteraard op de hoogte wanneer er iets veranderd (misschien toch een mooie test, of
Jammer! Had toch echt iets verwacht! Mooi dat t een geslaagde dag was en dat ze verwend is. Heel veel plezier in disney!!! Geniet er van!!!!