Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Was idd van plan om de 18e of 19e te testen. Ik heb na 2 juli ook niet meer van dat slijm gezien, wel andere afscheiding (voornamelijk de laatste dagen af en toe witte afscheiding). Dus het zou goed kunnen dat ik 4 juli ongeveer mn ei heb gehad. Zou beteken dat ik nu dan al op 10 dpo zou zitten....heel vaag en raar.
    Ik weet ook totaal niet of ik nu zwanger zou zijn. Vorige keren had ik een duidelijk gevoel van wel of niet....dus misschien van t weekend toch maar testjes halen denk ik...

Pluisje30 vindt dit leuk.
  2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje Dan kun je er wel vanuit gaan dat hij inderdaad is geweest. Zou je nu al iets van klachten kunnen hebben als je menstruatie eraan zou komen? Als dat normaal wel zo is en je hebt dat nu niet zou dat dan weer wel een teken kunnen zijn. Dat is een beetje het irritante, geen zwangerschap is hetzelfde. Wat je vorige keer gevoeld hebt hoeft nu niet hetzelfde te zijn. Ben echt benieuwd meis!

Katsje vindt dit leuk.
  3. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva klopt die dingen zijn echt duur. Deze had ik toevallig nog liggen, dus ga ik mooi bewaren :) ja dat van die test van negatief ineens knal wist ik, daarom doe ik nu ook twee keer per dag, alleen 's avonds is er helemaal geen streep te zieno_O en tussen de middag juist een duidelijk "negatief" streepje.
    Ojaa wat ik ook nog had. Twee weken voor ik met de pil stopte, deed ik een cb ovutest. (Was de enige die ik nog had). Ik voelde me zooo raar en dus een test gedaan en kreeg ik een :). Dag erna niks meer. Wat dat was geen idee :confused:

Wat betreft het drinken, ik vergeet het gewoon. Heb wel water in de koelkast staan, maar vergeet te drinken :roflmao:

Vreemde lichamen hoor:confused:

@Katsje jeetje! Wordt nu spannend bij jou. Het kan natuurlijk nu ook een ander teken zijn;) idd zoals @Sylva al zegt: geen zwangerschap is hetzelfde. Heb je geen testdrang?

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ik twijfel ook weer. door die testen ben je er nog meer mee bezig & eigenlijk zijn we nog maar net begonnen. #dilemma.
    och ja, die kleintjes zijn zo slim! als we eens hun gedachten konden lezen, zouden we ons rot schrikken.

ja dat zoiezo! begin ook krampjes onderin te krijgen. zal wel eerdaags komen. :)

ja ik hoop echt dat dit een mooie roze lijst gaat worden.

@Katsje oeh spannend allemaal hoor.
    die aders op je borsten klinken veelbelovend.
    gelukkig maar dat je geen testen in huis hebt. scheelt weer een hoop. :)

@Mama1504 dan ben je idd nog vroeg maar niet onmogelijk. hoelang is je cyclus ong. denk je? of erg wisselend.

misschien was je urine te waterig in de avond?

@Sylva wat knap dat je zo goed drinkt. ben ook een mega slechte drinker. heb vandaag nog maar klein kopje koffie op en een half glas water.

Katsje vindt dit leuk.
  5. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Nou @Katsje nog maar een paar daagjes dan. Haha vind het helemaal spannend voor je...:thumup:
    En @Meisje93 eigenlijk heb je groot gelijk als je nog niet gaat tempen/testen. Het heeft bij jou nog nooit lang geduurd en het haalt toch een stukje van de romantiek en relaxedheid weg, vind ik. Het meepraten hier maakt het al spannend genoeg denk ik. ;)

Katsje vindt dit leuk.
  6. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja misschien was t wel te waterig, maar heb niet anders gedaan dan normaal. Dus gewoon twee uren niks drinken en niet plassen. Hoe zou dat komen?
    Ik ga ervan uit dat mijn cyclus weer ergens tussen de 28 en 32 dagen zal zitten. Dan ga ik ervanuit voor de vorige zwangerschap.
    Gisteravond wel vruchtbaarslijm ontdekt en zonet weer, dus er is wel iets aan de gang.;) Ik merk dat ik er weer helemaal in moet komen sinds de zwangerschap van mijn zoon :roflmao:

7. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja zou kunnen zou het totaal niet weten

8. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    @Sylva
    Ja klopt laatst had ik op dag 8 en 10 bloedverlies 3 dagen later als goed is ei en 2 weken later menstruatie.
    Tenminste volgens de app 3 dagen voor ei bruin verlies
    Nu had ik op 8 9 10 en 13 bruinverlies

9. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Voor mijn menstruatie heb ik het ook niet
    Ik slik al een hele tijd geen pil meer en vorigjaar 1 maand hooguit geslikt in oktober volgensmij

10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 misschien proberen ipv twee uur drie uur van te voren niet meer drinken. Het kan ook zijn dat er gewoon nog te weinig LH hormoon in je urine zit en het daarom zo schommelt. Maar gezien je slijm, zal hij nu toch echt moeten gaan oplopen. Wat dat is met die CB smilie geen idee, dat is bijzonder.

Haha :roflmao: Ja dat schiet natuurlijk niet op. Hop, meteen een glas water pakken! ;)

@Meisje93 gewoon doen wat je gevoel zegt. Ja is ja, nee is nee.

Haha, ja waarschijnlijk wel. Kleine boefjes! :D

@Babylovebaby lijkt in ieder geval wel een patroon in te zitten. Maar fijn is het niet. Hoe lang heb je er al last van? Misschien anders eens naar laten kijken?

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MJBP klopt helemaal! dan word het zo'n moetje het vrijen. terwijl ons seksleven gewoon goed is.
    zit nog maar in ronde 2.
    hihi dat zeker, erg gezellig al die lotgenoten, maar het maakt het ook allemaal een stuk spannender & je bent er meer mee bezig zo.

@Mama1504 hmm dan zou het wel goed geconcentreerd moeten zijn.
    verder niet echt veel verstand van ovulatietesten.
    dan zit je eisprong iig aan te komen. :)
    spannend.

@Babylovebaby heel apart dan die bloeding. gelukkig is het bruinverlies. maar wel erg verwarrend.

12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja ben er nu wel zeker van dat ie gaat komen, kleine steekjes in de onderbuik links en mega veel vruchtbaarslijm, zelfs nu met bruin (sorry voor t vieze tekstje).

@Sylva thnx voor de tip! Ga ik vandaag even proberen. Het drinken laten staan is geen probleem :roflmao: maar het niet plassen wordt wel minder. Of mag ik nog wel gewoon 2 uren van tevoren plassen?

13. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Ik begrijp je helemaal! Volg je gevoel maar meis(je93)! ;)

14. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Nee, heb gewoon allemaal van die symptomenvan de 2ehelft. Dusseh, wanneer gaan we testen?

Sylva vindt dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 jeej. succes alvast! :)

thnx! X

16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ja, zeker! Maar weet ook inmiddels dat dat niets betekend. Dus ik laat me niet gek maken :rolleyes:

17. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Hahaha! Hoe vroeg testte je de vorige keren en wat ben je nu van plan? Ik wil eigenlijk pas op 23 juli (jullie nod) testen...

18. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Maar wil je dan toch wat van die opvallende symptomen delen? Gewoon om te kijken of ze overeenkomen? :)

19. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Hoi meiden, wat is er een hoop gekletst! Vanaf nu probeer ik ook mee te kletsen, zojuist een positieve ovulatietest, dus nog even gezellig maken deze dagen en dan op het wachtbankje. Spannend!

20. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ik heb bij de oudste echt pas dagen na nod getest. Ik had toen geen symptomen, (in tegenstelling tot andere maanden) en had ook geen drang. Was heel gek. Bij de miskramen en de jongste voelde ik me 3 dagen voor nod al super zwanger. Dacht eigenlijk dat t niet raak kon zijn, maar de test was heel duidelijk... dus echt geen idee wat ik ga doen, maar heb wel heel veel testen liggen. Ik probeer met je mee te wachten :roflmao:

Deel Deze Pagina