Aaah @Mama1504 ik zie een nieuw temp kaartje Met frisse moed naar de komende ronde dan! Heel veel succes meiden!
@Mama1504 Hè balen zeg… Ronde 4 brengt jullie vast meer geluk, ik duim! @Meisje93 Groot gelijk dat jullie het gewoon hebben gevierd en heel goed dat je niet bij de pakken neerzit. Snap dat het moeilijk is als de visite het dan over zwangerschap heeft, zoiets heb ik ook een paar keer gehad. Maar inderdaad, houd goede moed, op naar ronde 5, ik duim! Ja zeker een opluchting! En wel jammer van de bloedingen inderdaad. Denk je dat je lekker 9 maanden niet ongesteld bent… Maar scheelt dat ik nu ben voorbereid.
@MJBP ja idd denk je 9 maanden geen bloed te hebben, maar goed, je weet waar het vandaan komt nu! Lekker genieten meid!
dat zeker! @MJBP ja niet leuk, mrja anders valt het natuurlijk niet op en nu wel. thnx! nou idd, denk je er 9 maanden vanaf te zijn. Misschien word je na de bevalling lang niet ongesteld. Als je bv gaat geven natuurlijk. Heb bij de 1e fv gegeven en na 5 weken alweer ongesteld.
Ik hoop in 2019 pas weer ongesteld te worden de vorige keer duurde het 288 dagen tot de 1e cyclus weer. Fantastisch gewoon hihi Wel balen hoor @MJBP. Kan me voorsttellen dat je steeds even schrikt
@MJBP klopt, het is ook gewoon stom als je alles goed doet het dan niet lukt. Mja, geduld loon hopelijk Ik hoop dat het z'n vruchten gaat afwerpen ja, daar doe ik het natuurlijk voor. Zodra ik de uitslagen weet, weten jullie het ook! Akelig is het zeker. Het vervelende na zo'n aanval is dat je constant bang bent dat je er weer één krijgt ook al gaat dat nu niet gebeuren. Begin nu langzamerhand weer wat beter in m'n vel te zitten, maar het duurt altijd zo'n twee weken voor ik uit die schrik fase ben. Het is doodeng als je de controle over je lichaam verliest. Wat super fijn dat de controle goed was en de kleine geen last heeft van het bloedverlies. Kan me goed voorstellen dat je dan gerustgesteld bent. Hoop voor je dat het bloedverlies wel heel snel ophoudt, dat het geen kwaad kan is goed om te weten maar leuk is anders. @Meisje93 ze weten zeker niet dat jullie bezig zijn voor een tweede kindje? Snap heel goed dat dat steekt. Heb het hier ook regelmatig dat ze vragen wanneer wij voor ons eerste kindje gaan. En ondertussen is iedereen zwanger na één of twee rondes en dan is het helemaal alsof je een messteek in je rug krijgt. @Mama1504 balen! Maar wel fijn dat het niet op zich heeft laten wachten. We gaan gewoon voor succes in oktober! @Aardbeitjes dat klinkt als een fijn vooruitzicht!
hihi dat klinkt ver weg! Wel lekker hoor, zolang niet ongesteld worden. @Sylva Nee weten ze niet. Weten wel dat we een wens hebben voor een 2e kindje. Pas op een bruiloft van een collega, vroegen ook al een paar collega's wanneer we voor een 2e gingen. Tja.. wat moet je dan zeggen heh. Ja snap heel goed dat dat zo voelt. Iedereen raakt zo gemakkelijk zwanger behalve jij. Gelukkig hebben we hier wat lotgenoten. @Espoir hoe is het gegaan? @Kaatje1603 hoe gaat het met jou? Tijdje niet gezien hier. Jij maandag alweer de termijn echo @Seabert1 hoelaat mag je? En jij mag ook weer lekker spieken @Aardbeitjes krijg jij ook nog een echo tijdens je intake @joyce2086 ?
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 22 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. ? 2018 NOD-lijst 6 oktober (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM 24 oktober (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 27 oktober (1) Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 oktober (1) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) Datumloos (2) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Totaal (7) Wachtbankje (1), Zwanger (9), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 2 oktober - Seabert1 - Termijnecho vk 2 oktober - Joyce2086 - intake vk 2 oktober - aardbeitjes - 4e echo (onderzoek) 3 oktober - MJBP - controle vk 4 oktober - pluisje30 - controle gyn en uitslag nipt 10 oktober - aardbeitjes - controle + 5e echo vk 16 oktober - MJBP - pretecho met geslachtsbepaling 19 oktober - Esther519 - 1e echo + intake vk 2 november - Esther519 - termijnecho 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - aardbeitjes - 20 weken echo (SEO)
Nee ik geloof niet dat ik een echo krijg. Zal morgen wel de afspraak voor de termijn echo krijgen. Ik heb 5 maanden bv gegeven en werd pas een maand na het stoppen ongesteld. Heerlijk!
Hoi meiden! Al even niet meer gereageerd, wel alles meegelezen. Veel gebeurd hier.. jammer dat bij velen de rode duivels weer zijn aangebroken. Hopelijk wordt dit een super ronde!! Wii hebben gisteren de eerste baby aankoop gedaan.. een kinderwagen. Erg leuk! Van de week ook met spoed bloed moeten laten prikken op de waterpokken. Was met mijn nichtje in contact geweest die de waterpokken had. Mijn moeder wist niet meer zeker of ik ze wel of niet had gehad. Gelukkig kwam uit de bloedtesten dat ik al antistoffen had, dus niks aan de hand! Verder ook laten prikken voor de nipt. Ben benieuwd. Fijne zondag!!
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 22 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. ? 2018 NOD-lijst 6 oktober (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM 24 oktober (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 27 oktober (1) Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 oktober (1) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) Datumloos (2) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Totaal (7) Wachtbankje (1), Zwanger (9), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 2 oktober - Seabert1 - Termijnecho vk 2 oktober - Joyce2086 - intake vk 2 oktober - aardbeitjes - 4e echo (onderzoek) 3 oktober - MJBP - controle vk 4 oktober - pluisje30 - controle gyn en uitslag nipt 10 oktober - aardbeitjes - controle + 5e echo vk 16 oktober - MJBP - pretecho met geslachtsbepaling 19 oktober - Esther519 - 1e echo + intake vk 24 oktober - Sterre* - controle gyn 2 november - Esther519 - termijnecho 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO)
ah jammer. Oh die is nog niet gepland dus. Heerlijk zeg! @Sterre* wat leuk zeg! Voor welke kinderwagen ben je gegaan? Oei dat was even spannend! Gelukkig had je al anti stoffen in je lichaam. spannend! Wanneer hoop je de uitslag te krijgen?
@Meisje93 Oh ja, daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. Nog geen ervaring mee natuurlijk, borstvoeding… Ik ga wel borstvoeding geven is de bedoeling, dus wie weet duurt het dan inderdaad ff tot de eerste ongesteldheid. Balen zeg dat jij na 5 weken alweer ongesteld werd! @Sylva Kan me voorstellen dat de schrik hoog zit na zo’n aanval meis. Doodeng inderdaad, zo de controle kwijt over je lichaam. Hoop dat je je snel weer helemaal beter en gerust voelt. Ik heb vannacht wéér een flinke bloeding gehad. Blijft gewoon vervelend en akelig. Maar nu is het weer rustig. Dinsdagavond weer controle bij de vk, dus dan gaan we weer naar het hartje luisteren. Ik houd gewoon vertrouwen, al blijft het spannend.
@MJBP hihi ach dat komt allemaal nog wel. Dat je over die dingen na gaat denken. Ach ja, had het wel verwacht. Had ook gelijk weer een regelmatige cyclus. Heh wat vervelend dat je weer een bloeding hebt gehad. Het is vaak 's nachts heh? Fijn dat je er vertrouwen in hebt. Maar leuk is anders! Hoe gaat het met iedereen?
@MJBP wat balen! Heel akelig idd. Mooi dat t nu weer rustig is. @Sterre* wat leuk dat baby shoppen wil ik ook weer Ooeh schrikken zeg, met de waterpokken. En dan de nipt nog. Hopelijk een goeie uitslag.
Ik zag een leuke op marktplaats voorbij komen hier vlak in de buurt.. het is een Joolz geworden. Uitslag van de Nipt binnen 10 dagen, dus denk deze of volgende week. Toch wel even spannend