Vandaag positieve test, hou ik dan zondag aan als de dag van mijn eisprong? En maandag wordt dan 1dpo toch?
Ik heb altijd wel zo'n gek zwaar gevoel in m'n baarmoeder. En rommelende darmen en had hoofdpijn 1 dag. En nu de ongewone: benzine rook heel raar, moest 3x kijken of ik wel t goeie had. En afwasmiddel rook zooooo lekker, ik zou t bijna uit de fles drinken. Haha
Bij mij is t de dag na de pos test. Dus dan zaterdag en zondag 1dpo. Maar misschien is dat bij iedereen anders
Hoe weet jij dat het de dag erna is bij jou? Ik denk dat ik maar uit ga van twee dagen erna, dus vanaf maandag ga tellen.
Ervaring van heel veel rondes voor m'n eerste kindje. M'n slijm enzo veranderd vrij snel na de eisprong. 2 dagen later weer potdicht. Maar 2 dagen kan geen kwaad natuurlijk!
Wow! Ik ben heel even wat anders doen en ineens een hoop nieuwe berichten. @Mama1504 je mag best nog wel plassen tussendoor denk ik hoor, dat doe ik zelf ook. Als je maar kunt plassen als je je test nog moet doen. @Pluisje30 hahahahaha Hier heb ik echt even heel hard om moeten lachen. Nou ehh, ik zit aan vrijdag te denken. Wat jij? @MJBP vorige keer testte ik op ook op 10 DPO. Ik wilde wel wachten tot NOD, maar ik kon het niet. Voor ik het wist stond ik met een test in m'n handen. Het zijn maar twee dagen, maar die waren net teveel @Esther519 super dat je een positieve ovulatietest hebt! Heel veel plezier! Wanneer je NOD is geen idee, als je dat wilt weten moet je eigenlijk nog even door testen. Zodra je test niet meer positief is, dan weet je dat hij gesprongen is. Net als bij @Pluisje30 springt mijn ei op dezelfde dag als m'n positieve test, dit merk ik aan m'n slijm en m'n temperatuur. Zo had ik dinsdagmiddag een positieve test en 's avonds was hij weer negatief. Klopte als een bus.
super zeg! eitje springt binnen de 36u van een positieve test dacht ik. bij iedereen weer verschillend. #testen. ik wil proberen te wachten tot nod. helaas is de ervaring dat door de nod-lijsten je testdrang erg aanwezig is.
@Sylva vroeger kon ik t ook nooit merken wanneer ik ongesteld werd, dus het blijft lastig...en idd geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Denk dat het nu helemaal anders is vanwege die bbz. @Mama1504 heb zeker wel testdrang, zeker ook omdat ik nu al op 10 dpo zou zitten. Maar heb nog geen testjes in huis, dus dat maakt het wel makkelijker. @Meisje93 dat van die borsten dacht ik dus ook. Vroeg gisteren aan mn man tussen neus en lippen door: "had ik die aders altijd al"??? (hij is een borstenman zeg maar, vandaar). Zegt ie: "weet niet, nooit op gelet". Maar ik denk zelf dat ik dat nog nooit had voordat ik ongesteld werd. @MJBP thnx, ik vind t ook wel spannend voor jou hoor na zo'n lange tijd...
@Sylva ooh okee.. nou zal mijn best doen om 3 uren niks te drinken dit keer. Zien wat er dan uit komt. @MJBP ik testte de vorige keer precies op mijn nod. Ik had dan ook geen symptomen behalve extreem moe. En omdat we het die maand los hadden gelaten dus ook niet bij stil gestaan dat ik zwanger kon zijn. Die week voor mijn nod nog naar de ha geweest om bloed te prikken ivm moeheid. Die maandag kreeg ik de uitslag en alles was goed. Geen lage hb e.d. Toch vond ik het niet kloppen en toen viel het kwartje, ik dacht laat ik eens een test doen en jaa hoor het knalde er van af.
haha nou heh. toen we met de 1e bezig waren, was ik niet actief in de nod-lijsten. waardoor ik er veel minder mee bezig was. en smiddags ineens in de auto bedacht dat ik 1 dag over tijd was. @Katsje denk dat dat anders wel opvalt hoor. hopelijk een goed teken.
Oja dat is een goeie tip, nog even door blijven testen dus. Als de test morgen negatief is, zou mijn eisprong dus morgen zijn geweest? Sorry voor de vragen, maar ben nog niet zo bekend met ovulatietesten haha En ja het gevaar is idd dat je sneller gaat testen door het forum hihi. Maar vind het ook erg fijn om alles met elkaar te kunnen delen!
@Katsje dat is wel vervelend eigenlijk. Heb je dat niet altijd dat je eigenlijk helemaal niet voorbereid bent op je menstruatie? Ben echt benieuwd meis! Hoop zo voor je dat je deze maand een goede zwangerschap te pakken hebt! @Pluisje30 haha, ja dat zou ik stiekem ook wel willen. Mja zo'n witte test zit ik niet op te wachten vandaag Op hoeveel DPO zit je woensdag? @Meisje93 dat is eigenlijk veel beter! Zoveel relaxter! Mja aan de andere kant is het ook wel super gezellig om hier lekker op het forum te kunnen babbelen. Zeker als je het geheim wilt houden, dan kun je je 'ei' tenminste kwijt @Mama1504 komt vast goed! Misschien helpt het ook als je zoveel mogelijk op dezelfde tijdstippen testen. Ik weet niet of je bewust wisselt, maar dat kan volgens mij ook verschil opleveren. Dus bijvoorbeeld steeds om 12.00 uur en 19.00 uur. Ben echt benieuwd naar je testje van vanavond! @Esther519 daar vraag je me wat. Misschien dat iemand mij hierbij even kan helpen. Maar volgens mij is het zo dat als je morgen weer negatief test je eisprong of vandaag of aankomende nacht is geweest.
@Sylva ja probeer ik ook altijd alleen heb wisselende diensten dus komt niet altijd zo uit. Ben zelf ook heel benieuwd vanavond
@Mama1504 kijk dat verklaart. Als het echt niet anders kan, dan is het zo! Hoop dat je testje vanavond wat is opgelopen in plaats van minder is geworden!