Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva je hebt ook helemaal gelijk hoor! :)
    Zo kom je ook niet verder. Ik hoop het ook dat het snel raak mag zijn. :D

Wauw die knalt zeker! Super hoor veel plezier!
    Fijn dat de teunisbloemolie zijn werk doet.

@Mama1504 heh wat vervelend zeg die drukte op het werk. :(
    Hier ook veel ziekteverzuim. Idd mooi niet zeggen dat je altijd oppas hebt.

Nee eigenlijk niet. Welke vitamines zouden dan goed zijn?

@Sterre* Wat had je allemaal uitgeprobeerd dan?
    Yep er hoeft maar 1 raak te zijn.

2. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Even denken wat heb ik geprobeerd.. ik heb twee keer een vruchtbaarheidsmassage icm acupunctuur gedaan. Was erg ontspannend! Zij gaf toen aan dat mijn buik erg koud was en gaf als tip me goed aan te kleden, in bad te gaan en een kruik te gebruiken. Ik ben sowieso een koukleum, dus ik nam trouw elke avond een warme kruik mee op de bank:) Verder heb ik die maand 'maca' gebruikt dagelijks en ben ik na de eisprong begonnen met elke dag een glas cranberrysap (pom). Mijn vriend verklaarde me mooi voor gek met die kruik en elke dag sapje, maar ik had zoiets ik probeer het gewoon en zie het wel. Leek me dat het geen kwaad kon. Maarja mogelijk was het die maand sowieso wel raak geweest, maar dat weet je nooit..

Pluisje30 en Kaatje1603 vinden dit leuk.
  3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 ja echt hè! :D Dankjewel, gaat helemaal goed komen! ;)

Haha, alles duurt lang als je erop wacht :p Maar dat snap ik wel ja, elke dag wachten is een dag teveel. Nog héél even geduld! ;)

Oh jeetje wat een gedoe allemaal. Moet je ook zeker niet zeggen dat je altijd oppas hebt. Zodra ze dat eenmaal weten is het hek van de dam. Al met al wel een hele vervelende situatie zo. Dat dit nou net allemaal in je ei week moet :confused: Hoop dat de rust snel wederkeert daar! ;)

Mijn vriend slikt geen vitamines, maar zou misschien geen slecht idee zijn. Mijn vriend heeft ook veel last van vermoeidheid. Welke vitamines slikt je man nu dan? En welke zijn goed voor de zwemmers?

@Sterre* ik ben ook wel benieuwd naar wat je allemaal hebt uitgeprobeerd. En zo is het, er is er maar één nodig! :thumup:

@Meisje93 we gaan gewoon super hard duimen voor elkaar! Moet vast gaan helpen! ;)

Dankjewel, komt helemaal goed! :D

Hoe gaat het verder met je? Heb je nog vakantie?

4. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Mooie knaltest! Altijd fijn om je ei te vinden!! Veel plezier ;)

5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Sterre* kan hij je wel voor gek verklaren, maar het was toch wel mooi raak. En inderdaad misschien had het die maand ook zonder al die dingen raak geweest, maar dat zul je nooit weten. Maar wat je hebt geprobeerd klinkt allemaal wel heel erg logisch vind ik! ;)

Dat je buik warm moet zijn heb ik vaker gelezen omdat dat goed is voor de doorbloeding van je baarmoeder. Maca helpt met de follikelrijping en hormoonbalans toch? Bedoel je trouwens met cranberrysap niet granaatappelsap? Dat wat goed moet zijn voor de innesteling?

Ik doe hier eigenlijk hetzelfde als wat jij doet alleen net anders. Voor ontspanning doe ik speciale yoga voor vruchtbaarheid (kun je gewoon vinden op YouTube). Om de hormoonbalans te reguleren en de follikelrijping te stimuleren gebruik ik teunisbloemolie en voor de innesteling gebruik ik tarwekiemolie. Wat betreft de warme van je buik leg ik ook al twee rondes een kruik tegen m'n onderbuik na de eisprong onder het mom van wie niet waagt wie niet wint ;)

Het is zeker fijn om je ei te vinden! :D Dankjewel! ;)

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sterre* och, hier ook een koukleum. :p Moest je je buik warm maken na de eisprong?

Ja daar kom je nooit achter idd. Maar het was wel mooi raak! :)

@Sylva Dat gaan we zeker doen!
    Hier gaat het goed. Dipje word gelukkig weer minder.
    Nope vandaag weer gewerkt. Ben helemaal op hihi.
    Ben een kartrekker op het werk, en dat is wel eens vermoeiend. Zeker als je net terug komt. Iedereen zoekt je gelijk op..

7. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Klopt ik bedoel granaatappelsap! Zou idd goed zijn voor de innesteling. Wat maca ook alweer doet weet ik even niet meer precies uit mijn hoofd.. jij doet idd wel beetje zelfde als wat ik deed! Leuk om te lezen en zeker wie niet waagt wie niet wint. ik maak nog even een kruikje:D vraag me alleen wel steeds af of dit wel goed is voor de baby. Op internet lees ik wat tegenstrijdige berichten.. doe er maar steeds geen kokend water in

Sylva vindt dit leuk.
  8. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Ik kreeg de tip om mijn buik sowieso warm te houden, niet specifiek voor of na..

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah okee. Wie weet ga ik dat ook maar doen. ;)
    Op gegeven moment ga je toch zoeken naar manieren om sneller zwanger te raken.
    En aan de andere kant wil ik het weer los laten. pff.

10. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Granaatappelsap en -pitjes heb ik ook regelmatig gedronken en gegeten! En gezorgd dat ik geen koude voeten of rug kreeg.
    Die kruik deed ik juist niet. Omdat te warm ook weer niet goed is. Als je lichaam te warm wordt kan het denken dat je koorts hebt en dan nestelt niets in.
    Haha we proberen allemaal iets hè. Ach, als het maar werkt. Placebo of niet ;)

11. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Mijn man slikt nu multivitamine van centrum men. Volgens mij zijn alle vitamines goed, maar voornamelijk zink, vitamine b12 (wat zijn vermoeidheid kan verklaren), en selenium. Hopelijk voelt hij zich wat fitter hierdoor;) met als uitkomst een mooie test :roflmao: hopelijk een win-win ;):roflmao:

@Sterre* nee dat zul je nooit weten, maar baad het niet schaad het niet. ;) Dat zelfde heb ik nu met tarwekiemolie ;) vorige keer ook maar 1 maand geslikt en zwanger. Maar nu al weer tweede of derde maand;) ga ook eens granaatappelsap halen geloof. Kan allemaal geen kwaad toch? ;)

12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Oh btw: ik heb altijd koude voeten :eek: maakt niks uit wat ik er aan doe. Hoe deden jullie dat dan?

13. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    ja lastig he wat je nou wel of niet moet doen! belangrijkste vind ik zelf altijd dat ik alleen dingen doe waar ik helemaal achter sta.

14. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @joyce2086 en @Aardbeitjes Vervelend dat jullie toch nog zo misselijk zijn. Hopelijk wordt dat snel minder, dan kun je toch nog meer genieten!

@Meisje93 en @Mama1504 Ik snap jullie heel goed, het ene moment de moed verloren, het andere moment weer positief. Dat had ik ook. Maar hoewel het zeker wel lang voelt, zijn 4 of 5 rondes voordat het raak is er echt niet veel, statistisch gezien. En mensen die in ronde 1 of 2 zwanger worden hebben gewoon superveel geluk! Dus blijf gewoon zo rustig mogelijk en probeer te genieten van al het proberen ;), dan gebeurt het vast snel! En ja, ook ik lette erop dat mijn buik en voeten nooit koud waren, de ronde dat het raak was. Maar of dat de doorslaggevende factor was weten we natuurlijk niet.

@Sylva Thanks meis, lief van je. En jouw gevoel klopt vast en zeker deze maand! :)

@Espoir Ik denk aan je, hoop zo dat je een dezer dagen een positieve test in handen hebt!

Ik duim heel hard voor jullie allemaal! :thumup:

Sylva vindt dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Daar heb je helemaal gelijk in. :)

@MJBP Je hebt helemaal gelijk hoor. Ronde 5 is eigenlijk nog helemaal niet zolang. Bij de 1e had ik gewoon enorm veel geluk.
    Moet die knop even omzetten in mijn hoofd.

@Aardbeitjes veel plezier bij de echo vandaag! :)

MJBP en Aardbeitjes vinden dit leuk.
  16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @MJBP nee klopt hoor! 4/5 maanden is ook absluut niet lang, en daar zit ik ook niet over in, de eerste kwam hier zelfs na 2 jaar ;) dus kan langer. Ik ga der al vanuit dat t weer langer duurt, kan het altijd mee vallen;) Tis bij mij meer dat de weken te lang duren :roflmao: Maar ik ben er weer hoor! Vol goede moed :) vandaag of morgen zal ik weer starten met de ovutesten. ;)

@Aardbeitjes heel veel plezier bij de echo!! :)

MJBP, Aardbeitjes en Pluisje30 vinden dit leuk.
  17. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Meiden jullie moeten echt niet de moed verliezen hoor. Lijkt wel een najaar dip. Maar das een goed moment om lekker vroeg je bed in te duiken. Het komt echt wel goed en dan ben je al die rondes meteen vergeten. Hebben jullie weleens the great sperm race op youtube gekeken? HeDan zie je dat t echt een wonder is en ook al doe je er alles aan, je moet ook gewoon een beetje geluk hebben.

@Sterre* dat klinkt heerlijk een kruik op je buik. Of t nu werkt of niet, zou t ook doen. En of al die dingen nu geholpen hebben of niet, (misschien wel mentaal) tis wel gelukt.
    @Mama1504 hoop toch dat t nu sneller gaat hoor ;)
    @Aardbeitjes veel plezier bij de echo! hoop dat je een mooi plaatje van de nub mee krijgt :D
    @Espoir Ik ben vooral heel benieuwd hoe t met jou gaat? ik denk steeds aan je.

Sterre*, Sylva en Aardbeitjes vinden dit leuk.
  18. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    nou ja zeg, mn stukje voor @Sylva is verdwenen :mad: Dan maar even kort: Wat super die knaller, ik dacht al dat je ei eerder zou zijn met dat rekbare slijm. Hele mooie cyclus. En over 2 weken weer een knaller!

Sylva vindt dit leuk.
  19. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Is je eitje geweest @Sylva? Duimen op een mooie uitslag over 2 weken!

Thanx meiden. Ik heb super zin in de echo, leuk om mini weer te zien (al heb ik niet te klagen met al die echo's hihi)

Sterre* en Sylva vinden dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pluisje30 Hihi denk dat het de najaarsdip is.
    Ja het is een groot wonder om zwanger te mogen raken. Dus we gaan het zien.

@Aardbeitjes hoelaat heb je de echo?

@Espoir ook zo benieuwd naar jou! Gun het je zo.

Deel Deze Pagina