Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva haha ik heb vanmiddag lekkere warme sokken gekocht :roflmao:

Heh wat balen dat je een mindere dag hebt. Vanavond dan maar heerlijk bankhangen! Welke serie ga je kijken?

Ik ga vanavond ook niks doen. Hele weekend niet trouwens, is mijn werkweekend dus vroeg uit de veren ;) verder gaan we morgen even naar een evenement wat leuk is voor jong en oud (wat het inhoudt geen idee, was op aanraden van een collega ;) er was in ieder geval genoeg te doen;)) en verder helemaal niks. Heerlijk vind ik dat, niks doen :roflmao:

Sylva vindt dit leuk.
  2. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Poeh wat is er veel gekletst. Heb de puf niet om op alles te reageren maar ik lees wel mee hoor. Wil de eersten op de wachtbank succes wensen, mn duimen draaien hoor! En @MJBP sterkte met de bedrust! Inderdaad alles voor de uk maar dit is niet hoe je je het voorgesteld had natuurlijk. Hopelijk is het maar kort nodig!
    Hier is de misselijkheid draagbaar met de medicatie, alleen smorgens nog erg misselijk en braakneigingen. Leer mn draai er weer mee te vinden maar fijn blijft anders. Iemand vroeg of ik dit bij mn zoontje ook had: ja maar wel minder hevig en nooit medicijnen nodig gehad.
    Hopelijk weer net als toen tijdelijk( tot 16 weken).
    Iedereen fijn weekend met het mooie weer!

MJBP vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah vandaar! Dat is idd erg fijn, als je elke keer een echo krijgt. :)

@Sylva leuke sloffen!
    Hebben vanavond & morgenavond verjaardag. En moet dit weekend werken helaas.
    En jij?

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 kan ook altijd genieten van bankhangen.
    Jij ook succes met werken dit weekend!
    En veel plezier bij het evenement. Hopelijk valt het niet tegen. :p

@joyce2086 fijn dat het wat draaglijker is, al was het fijner geweest als je er helemaal vanaf was geraakt. Hopelijk gebeurt dit nog.

Hier had ik een uurtje geleden een positieve ovulatietest. :D
    Ben benieuwd wanneer die gaat springen.
    Heb gelukkig minder pijn vergeleken de vorige ronde. Of dat moet nog gaan komen....

MJBP, Sterre*, Sylva en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nee hoop het ook niet. Ach anders zijn we zo weer thuis ;)

Jij ook werkse dit weekend :)

Ooh goedzo! En nu maar springen! :thumup: Hoop voor je dat de pijn weg blijft.

Hier ligt de test te drogen dus ben benieuwd! :)

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 dat is zeker waar! :D
    Jaa & dan op het leuke wachtbankje.

Ben ook benieuwd. Hopelijk jij ook snel een knaller.

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Helaas negatief. Maar wel weer duidelijker dan vanmiddag.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zit er dus aan te komen! :D
    Hopelijk morgenochtend een knaller

9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 haha, heel goed bezig! :roflmao: Heb je ze al uitgeprobeerd? Zo ja, zitten ze lekker?

Ach, het is vrijdag de 13e. Dat zal het wel zijn ofzo :$ We hebben nog 3 aflevering van Blacklist, Big Bang Theory en Scorpion, dus we wel even zoet. Is maar een greep van de waslijst aan series die we volgen :roflmao: Waar houd jij van?

Lekker genieten van het niks doen dan vanavond! ;) Succes met werken en heel veel plezier morgen bij het evenement! :D Kan hier ook genieten van niks doen, zo lekker om ook gewoon even aan helemaal niets te denken en te ontspannen!

Op dat je testje morgen knalt! :thumup:

@joyce2086 dankjewel! :D Hopelijk over een paar dagen een positieve test.

Wel vervelend dat het toch niet helemaal weg wil trekken. Hopelijk wordt het inderdaad met 16 weken een stuk beter.

@Meisje93 thanks! :D

Veel plezier vanavond en morgen avond op zowel de verjaardagen als met gezellig maken! :D En jij ook succes met werken!

Hier ben ik vanavond niks doen behalve serie kijken. Morgen het huishouden en waarschijnlijk in de avond weer verder met serie kijken en zondag nog geen idee eigenlijk. Willen nog even langs de Ikea voor wat dingen, dus grote kans dat we zondag daar te vinden zijn.

10. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva waar ik van houd? Ehm.. vanalles wel, geloof dat ik bijna alle series op netflix al heb gezien:oops: films trouwens ook, maar ben meer een seriekijker ;) omdat ik al zoveel heb gezien, en niet meer weet wat ik moet zien:roflmao:, ben ik vanavond maar gestart met de reeks van the hunger games ;)

De sokken zijn heerlijk warm. :)
    Jaa dat zal t zijn. Vrijdag de 13e. Hopelijk morgen energieker. Jij ook veel plezier met niks doen :) die heerlijke avondjes komen weer aan ;)

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva thnx! was weer erg gezellig. Nu gauw m'n bedje in. 6.30 weer de wekker helaas.

Heerlijk zo'n rustig weekend & veel plezier bij de ikea.

@Mama1504 wie weer helpen de sokken deze ronde. :D

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 haha :roflmao: Dat doe je goed! Je moet toch wat als je series op zijn. Wat zijn je favoriete series? Wat vond je van The Hunger Games? Vind het zo luguber klinken, dus nog niet gekeken.

Toppie! Dus jij wordt goed voorzien de komende weken ;) Ja hoop het ook. Komt goed, jij ook zodra je klaar bent met werken :thumup:

Mooi temp dipje weer :D Kom u maar eitje!

@Meisje93 mooi zo ;) Oef, dat is veel te vroeg voor in het weekend!

Thanks, komt goed! :D

Werk ze meiden! Toe hoe laat moeten jullie trouwens?

@hier vandaag voor de 4e dag op rij 36.9°C. Heb er zelfs een andere thermometer bij gepakt en die geeft hetzelfde aan. Dus daar ligt het niet aan. Moet er niet teveel van vinden, maar vind het erg bijzonder o_O

13. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Ja maandag is het zo ver! We gaan het inderdaad bekendmaken, dus jullie horen het ook :)

Ik ben niet zo van het haken helaas, was wel erg handig geweest nu... Maar vooralsnog red ik het prima met Netflix, tijdschriften en boeken ;). En ik ga er gewoon vanuit dat het niet lang duurt!

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva thnx! Ik mag tot 15.30 vandaag.
    Morgen ook trouwens.

je temp is wel heel stabiel! Hopelijk een goed teken. :D

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ben benieuwd! :D
    Ik ga ook voor een meisje. Is zo leuk!!!

kijk super! Nou idd, hopelijk is het snel weg. Ga heel hard duimen voor je

MJBP vindt dit leuk.
  16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @MJBP ik ga ook voor een meisje! Nee hoop voor je dat het ook niet lang gaat duren.

@Sylva hmm ja begint verdacht te worden heh om elke dag de zelfde meting te hebben. Misschien gooit mijn lichaam er daarom ook wel even wat variatie in :roflmao:

Ik hoop idd dat dit mijn ei dip is. Maar denk het niet. Heb namelijk nog geen pos ovutest gehad. We wachten af en maken t gewoon regelmatig gezellig! Straks weer even testen ;)

Mijn favo serie is eigenlijk toch wel the walking dead. Maar ik heb zoveel favo series. :roflmao:
    Over the hungergames dacht ik ook zo over en daarom nooit gezien, maar aan de ene kant is het ook luguber maar vind het ook wel weer een mooie film. Vanavond deel 2 :roflmao:

MJBP vindt dit leuk.
  17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Kun jij al op t wachtbankje? ;)

18. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Hey Dames,

Is the hunger games ook een serie? Of zijn dat die films? Ik heb de films wel gezien maar was er niet zo weg van.
    Ik kijk nu orange is the new black.

Misschien is het leuk idee als we de namen in de lijst de kleur geven van het geslacht dat je verwacht en wanneer je het geslacht weet een hartje erachter plaatsen in de kleur.
    Ik denk zelf dat het een meisje is. Hebben jullie er al een gevoel bij?

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 en hoe is nu je test?

nee nog niet. Nog wat krampjes hier en daar.
    Denk morgen op wachtbankje.

@rhea90 leuk idee. wil eigenlijk lijst ook wat overzichtelijker maken. :)

20. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Het wachtbankje schiet dus al weer op. Heb je wat dingen gepland om de tijd door te komen? of worden het een paar lange dagen?
    Wij zullen in ieder geval voor je duimen!

Deel Deze Pagina