Ja gelukkig wel! Nee dat niet, maar vermaak me altijd goed hoor. Werk & heb een aardig sociaal leven. Dus kom mijn dagen wel door. En ben begonnen met de zolder opruimen.......... wat een werk zeg. Dankjewel! ❤
@MJBP na mn operatie van de bbz, kon ik dus helemaal niks...zoveel pijn. Toen heeft mn schoonmoeder 2 weken voor mij en ons dochtertje gezorgd, zodat mijn man kon werken. 's Avonds kookte ze dan ook nog en dan ging ze pas weg na de afwas (hebben geen vaatwasser). Het afstand nemen lukt me eigenlijk best goed en voel me ook weer goed! Hopelijk ben jij ook weer snel aan de beterende hand En jeetje weer een hoop geklets!! Wordt weer een druk weekendje eitjes zoeken!!!
@rhea90 nee alleen de films. Ik kon er eerst ook niet inkomen, maar wilde hem toch uit zien. Leuk idee om de lijst zo te updaten. @Meisje93 nog niet getest. Ben nu net klaar met werken dus zal t zometeen doen. Ooh morgen wachtbankje! Super!! Wordt weer wachten!
Ja ik ook wel, maar test gewoon door en natuurlijk niet vergeten gezellig te maken Vanmorgen dus een dipje in mijn temp, dus hopelijk eidipje Ja heerlijke korte dienst. Vind ik in het weekend wel lekker
Dat is een mooie daling @Mama1504. Ik zeg; morgen eisprong! De test knalt goed. Jij hebt hem vandaag @Meisje93? Kunnen jullie snel het wachtbankje op. @Sylva mooie temp hoor. Stabiele temperaturen link ik aan zwanger zijn, dus hoop het voor je! @MJBP spannend hoor maandag! Wij weten nu wat het is. Net een echo gehad Alle hoeken en bochten bekeken (ben sceptisch haha) maar het lijkt toch echt een meisje te zijn Even wennen hoor haha maar super leuk!
@Aardbeitjes zou het morgen? Ik dacht misschien vandaag al, ook heb ik de welbekende steekjes. Ach gaan t zien. Vandaag en morgen even gezellig maken Wauwww een meisje!! Leuk!!! Over een paar weekjes is het beter te zien super leuk!!!
Ben benieuwd of die nog verder gaat knallen. ik hoop het voor je. Zou super zijn. Ja heerlijk zeg! Hier altijd hele diensten. @Aardbeitjes wat leuk een meisje! Een koningsgezin
Wat fijn dat je schoonmoeder in die moeilijke situatie zo goed voor jullie heeft gezorgd en dat je man daardoor kon werken. En super dat je je beter voelt door het afstand nemen! Houden zo, dat werkt voor alles goed! @Mama1504 Dat is een knaller hoor! @Aardbeitjes Gefeliciteerd! Een meisje, wat leuk!
@MJBP overmorgen weet je het! Spannend! Wel lekker dat je genoeg hebt om je bezig te kunnen houden Duim heel hard met je mee! @Meisje93 dat zijn nog best lange dagen. Gelukkig betekent dat wel lekker veel afleiding! Zijn je krampjes wel toegenomen in intensiteit? Zou wel super zijn als je morgen al op het wachtbankje mag Ja ik hoop het ook. Kan er weinig over vinden behalve dat het betekent dat je hormonen goed in balans zijn en dat het lichaam goed bezig is met voorbereidingen treffen. Zou ook voor het eerst zijn @Mama1504 nou verdacht is het zeker Wat dat betreft zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje deze maand Gezien je knallende ovulatietest van vandaag denk ik dat je ei vandaag gaat springen. Zou wel mooi zijn, kan je morgen ook al lekker het wachtbankje op! Oooh The Walking Dead vond ik ook heel leuk ja tot Negan erin kwam en Abraham en Glenn vermoorde. Sindsdien niet meer gekeken Volg je ook Marvel series? Haha, nou misschien toch ook maar eens gaan kijken dan. Veel plezier vanavond met deel twee! @rhea90 super leuk idee! Ik stem voor! @Katsje super fijn dat het beter met je gaat! @Aardbeitjes wat leuk een meisje! Gefeliciteerd! Op je volgende echo is het vast een stuk duidelijker te zien. Snap ook wel dat je sceptisch bent, je hoort soms wel eens langskomen dat ze het toch verkeerd gezien hebben. Dat is best een omslag die je dan moet maken. Waarom link je een stabiele temperatuur aan zwanger zijn dan? Hoop het natuurlijk ook, maar hoewel ik het bijzonder vind wacht ik nog rustig zonder verwachtingen af
@Sylva haha zo ver waren we net niet moeten seizoen 7 nog, maar ja netflix heeft t eraf gehaald, ook stond 7 er nog niet op. Ja daar heb ik ook een paar van gezien. Breaking Bad ben ik ook mee begonnen, maar alweer een paar weken niet gezien, duurt lang Daredevil ben ik ook weer mee begonnen. Soms hou ik halverwege een serie ook weer op, omdat het dan te lang duurt, maar dan paar weken later weer verder kijken en is het weer helemaal leuk Ja hoop dat ie vandaag springt. Maar denk zelf morgen Hoop dat die stabiele temp van jou een goed teken is. Die van jou stijgt idd meestal door. Duimen duimen duimen
@Sylva ja heb eigenlijk altijd 8u diensten. Vind ik wel lekker, anders moet ik meer dagen werken. ja krampjes nemen klein beetje toe. Al heb ik er nog niet veel opgelet. dat klinkt goed, hormonen in balans. @Mama1504 waarom dacht je eerst dat die vandaag al zou springen?
@Mama1504 oh chips! Major spoiler dus! Sorry, sorry, sorry! Ja, had al zoiets gehoord. Er gaan steeds meer goede series weg en dat is echt jammer. Breaking Bad vind ik zo slecht, heb de derde aflevering niet eens gered Daredevil is echt super, bij welk seizoen zit je? Het wordt ook wel snel teveel als je gaat bingewatchen. Heel herkenbaar! Wij waren hier begonnen met The Mentalist, maar jeetje 22 aflevering per seizoen en er zijn er 7 volgens mij. Ook maar even mee gestopt Morgen zou wel mooi zijn, dan ben je er in ieder geval zeker van dat er een goed voorraadje klaar ligt en er nog wat aankomt Veel plezier en heel veel succes! We gaan het zien. Hopelijk betekent anders deze maand iets heel erg positiefs! @Meisje93 dat is ook weer zo ja. Komt waarschijnlijk wel nu je wat minder hoeft te doen Gelukkig heb je vanavond nog een verjaardag, afleiding! Jij ook veel plezier en succes nog!
@Sylva al is het nu al eem uur erg rustig in mijn buik. Wacht het even af & anders morgen het wachtbankje op. ja idd, heb genoeg afleiding.
@Sylva hahahah geeft niet zoiets had ik al gedacht Hier the mentalist af gezien is wel mooie serie. Jaa dat wordt dan te veel, maar ach dan weer iets nieuws beginnen hahaha. @Meisje93 geen idee waarom ik dat dacht. De welbekende krampen en de dip. Maar goed dat maakt niks, de kansen worden goed benut
@Mama1504 aha vandaar. Hier nog af en toe een krampje, maar deze keer is de eisprong veel minder heftig dan de vorige keer. Op zich wel fijn, maar wel onduidelijk wanneer die springt. Ben benieuwd wanneer jij je eisprong zal hebben. idd goed benutten nu.
@Meisje93 ja hier ook veel minder. Nu echt krampjes en vorige maand echt flinke steken. Misschien komt dat nog maar voelt nu anders. Ja dat maakt t heel onduidelijk. Ook omdat jij het niet aan je temp kan zien. Nou ja morgen kun je er denk ik wel van uit gaan dat je op t bankje mag
@Meisje93 dat is wel vervelend. Denk je dat hij misschien al gesprongen is nu dan of twijfel je? Wie weet gaat het nog wel toenemen? @Mama1504 als je The Mentalist leuk vindt, dan is Psych misschien ook wel wat voor je of Endgame (helaas maar 1 seizoen). Haha precies, doen we dan ook Hoe bedoel je verslaafd Wel vervelend dat het bij jou nu ook zo onduidelijk is met je eisprong Gelukkig heb jij het temperaturen als bevestiging.