@Mama1504 zoiets had ik gisteren ook! Je zal hopelijk vandaag wel je eisprong hebben. thnx! De wachtweken gaan weer in. @Sylva wat apart zeg! Hopelijk een goed teken bij je. Deze maand was jouw maand. ja alles weer rustig. afscheiding begint weer wit te worden. dus gisteren duidelijk gesprongen.
@Meisje93 nou zeg dat. Hoop het maar, zou fijn zijn als m'n lichaam me deze keer niet in het ootje neemt Kijk, dat klinkt goed! Is dat bij jou altijd zo dat het weer heel snel wit wordt? Dan heb je temperaturen volgens mij ook niet nodig.
@Sylva nee geen blaasontsteking. Dat heb ik zo vaak dat ik weet dat dit anders is. Geen idee joh. Gaan het gewoon zien. Het is trouwens al bijna weg hoor Testje was weer negatief. Duidelijk lichter dan gisteren dus wachten maar Jaa ben ook benieuwd. wie weet weer een aantal dagen stabiel
@Mama1504 gelukkig! Lijkt me niet prettig om de hele dag mee rond te lopen. Dan mag jij morgen ook op het wachtbankje! Haha, ja wie weet Ga alvast heel hard duimen voor jullie!
Ik duim hard voor jullie alledrie! Haha ja mijn man gaat vlechtjes maken. Het is een grote, gespierde, kale man. Ik zie hem al in de knoop hangen met elastiekjes en speldjes
Haha je weet maar nooit! Er is een filmpje dat er een grote kale man allemaal verschillende soorten stijlen haar doet bij zijn dochtertje. Je ziet ook wel eens dat een zoontje een moederskindje is en een dochter vaderskindje dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit hahaha. Maar super leuk!
@Aardbeitjes hahaha! Zal je verbazen hoe goed hij er straks misschien in is En ach, al gaat het dan fout, hij zal het vast met heel erg veel liefde doen!
@Sylva ik hoop het ook niet voor je. ja eigenlijk altijd wel, dat afscheiding gelijk veranderd na de eisprong. nee in principe is tempen dan niet nodig. haha hier ook een stoere grote vent. Die ook dochter haar haren doet hoor. Ook kledingcombi's doet hij erg goed. Dat ik soms wel eens denk, staat leuker dan hoe ik het combineer incl. haarspeldje!
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 NOD-lijst 10/11 oktober Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM 22 oktober Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 27 oktober Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 oktober Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Wachtbankje (3), Zwanger (9), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 16 oktober - MJBP - pretecho met geslachtsbepaling 19 oktober - Rhea90 - termijnecho 19 oktober - Esther519 - 1e echo + intake vk 24 oktober - Sterre* - controle gyn 24 oktober - MJBP - controle verloskundige 26 oktober - Joyce2086 - 1e echo 26 oktober - aardbeitjes - 7e echo (onderzoek) 27 oktober - MJBP - controle-echo i.v.m. bloedingen 30 oktober -Seabert1 - controle - misschien geslachtsbepalende echo 2 november - Esther519 - termijnecho 7 november - aardbeitjes - controle vk + 8e echo 9 november - Joyce2086 - controle vk 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO)
moest even bijlezen vanaf donderdag], ga niet overal op reageren maar wel even op MJBP @ MJBP Super goed hoe optimistisch je blijft zegt! Lijkt me lastig die bedrust. Heb je genoeg hulp van je omgeving? Gelukkig gaat t goed met de kleine, veel plezier met je echo vandaag! heb je nog niets kunnen zien op je medische echo's?? Wordt langzaam gezellig op t wachtbankje, op naar een roze lijst!
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 NOD-lijst 10/11 oktober Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM 22 oktober Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 27 oktober Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 oktober Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Wachtbankje (3), Zwanger (9), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 16 oktober - MJBP - pretecho met geslachtsbepaling 19 oktober - Rhea90 - termijnecho 19 oktober - Esther519 - 1e echo + intake vk 24 oktober - Sterre* - controle gyn 24 oktober - MJBP - controle verloskundige 26 oktober - Joyce2086 - 1e echo 26 oktober - aardbeitjes - 7e echo (onderzoek) 27 oktober - MJBP - controle-echo i.v.m. bloedingen 30 oktober -Seabert1 - controle - misschien geslachtsbepalende echo 2 november - Esther519 - termijnecho 7 november - aardbeitjes - controle vk + 8e echo 9 november - Joyce2086 - controle vk 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO)
Dankje! Ja hoor, had al even bij ff gekeken, zelfs als ik die dagen erna 36,6 in zal vullen zegt ie dat ie gesprongen is en zet ie een kruis dus denk het wel. Ik heb nooit echt mega stijgingen.
@Meisje93 ik vroeg me vanochtend ineens af hoe het met je hondje gaat. Is ze nog steeds zo aanhankelijk naar je toe of valt het inmiddels weer mee? @MJBP veel plezier met de echo vandaag! Hoe is het met je? Lukt het je nog om je goed bezig te houden? @Mama1504 welkom op de loungebank!
@Sylva Wat grappig, dat je daar ineens aan moest denken. Nee gelukkig niet meer zo aanhankelijk. Van de week zat ze wel weer ineens op de trap toen ik boven was. Maar over het algemeen, is ze niet meer zo aanhankelijk. Je temp blijft nog steeds mooi stabiel. Ik hoop echt voor je, dat het een goed teken is.
@Sylva dankje! Voelt goed om daar weer plaats te nemen. Al vind ik mijn temp niet heel duidelijk. Maar ja wat ik ook invul de komende dagen (hoger of lager) hij blijft zaterdag zeggen, dus dacht: ik neem gewoon plaats @Meisje93 is je nod nu later of juist eerder? Oh en trouwens! Ik heb het gewoon gedaan: de box uit de kamer gesloopt nu een speelhoekje maken voor L. Mocht t raak zijn kan ik het altijd weer veranderen
ik heb m toevallig net neergezet om hem te verkopen We hebben er 2 en ik ga nu toch maar de lelijke praktische gebruiken ipv dat mooie onding. Als je zwanger bent hoef je m toch ook pas tegen je verlof weer neer te zetten. De ruimte is ook wel weer fijn toch?!