@Katsje hihi Dankjewel! Vind het eng op mezelf op roze te zetten Dus ik wacht nog even tot dinsdag, dan ben ik precies 4 weken. Nog even twee daagjes wachten. Dat hoop ik ook! Ben hier heel hard aan het duimen voor jullie! Was dat bruinverlies veel of maar een klein beetje? Het zou een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Spannend!
@Sylva nee nog nergens last van. Behalve dat de testdrang begint te komen, maar verder geen lichamelijke klachten Mooie test!!!! Nu is het echt!! Jeeeej!! Lekker van genieten meid. Heerlijk zo'n man die er rekening mee houdt. ❤ @Katsje welkom op de loungebank. Ik heb geen idee hoe ik mijn kansen zie. Voel nog niks. Dat waren de andere maanden wel anders, maar sta er ook vrij nuchter in. Hoe zie jij jouw kansen in?
Gefeliciteerd sylva! Heerlijk van genieten, mooi dat je voorgevoel zo uitkomt! Hopelijk volgt de rest!
@Sylva oh las het helemaal niet negatief hoor. Zou best kunnen, dat ze wat voor loopt op haar ontwikkelingen. Voor haar 1e levensjaar vond ik dat wel erg leuk. Nu maakt het me niet meer zoveel uit. ja zeker gelukt! Heerlijk in bad geweest & een film met mijn man gekeken. Het minder werken was toen ivm. mijn BI en spierspanningshoofdpijn. Achteraf, had ik gewoon uit zorg moeten gaan. Had ik nu niet nog zoveel last van gehad. Maar dat is allemaal achteraf. @Katsje welkom op het wachtbankje! Ik had deze ronde ook bruinverlies, toen ik bij mijn eisprong zat. @Mama1504 fijn dat je nog geen klachten hebt! Hopelijk goed teken Hier nog steeds een gespannen gevoel in mijn buik. Net weer steekjes in onderbuik Ga stiekem een beetje hoop krijgen. Maar zo bang dat het allemaal progesteron is.
@Meisje93 ja snap ik. Is ook hoopgevend. Nee heb nog geen klachten, maar om eerlijk te zijn begint de testdrang wel te komen al
@Sylva het was alleen bij het afvegen en niet heel veel. @Mama1504 ik sta er deze maand eigenlijk ook heel nuchter in. Heb nergens op gelet, alleen de dingen die me echt opvielen heb genoteerd in mn app. Dat waren dus de pijnlijke borsten (vanaf dinsdag was dat, zou kunnen dat ik maandag mn eisprong had....de pijnlijke borsten heb ik blijkbaar altijd tussen ei en NOD in) en gisteren dat bruine slijm. Dus hou mn kansen gewoon op 50%! @Meisje93 ik heb dus niet op mn ei gelet, dus heb geen idee waar t vandaan komt! Maar t viel me ineens op.
Ja heh. ook raar gevoel in vagina en schaamlippen. Maar op gegeven moment, denk ik dan weer. Volgens mij wil je het voelen.... Oeps! Hier ook wel een beetje hoor. Heel gek, maar geen klachten is ook weer hoopvol.
@Mama1504 oeh dat snap ik ja, maar 8 dpo is wel erg vroeg hoor! Ik help ook niet mee natuurlijk Maar lekker hoor nog geen klachten. Zou je dat anders wel hebben? Genieten komt helemaal goed! Ik ben echt zo blij als een ei @joyce2086 dankjewel en komt helemaal goed! Hoe gaat het bij jou? @Meisje93 gelukkig! Was even bang dat het misschien verkeerd was overgekomen. Maar lekker van genieten hoor dat ze zo wijs is Ohhh dat klinkt echt heerlijk zeg! Dat is lekker ontspannen avondje geweest. Oh chips! Dat klinkt niet best. Vooral niet dat je er nu nog last van hebt, rot zeg! Tja, achteraf is altijd alles makkelijk praten. Had je toen niets aan en nu ook niet. Voor je volgende zwangerschap wel, dat is dan het enige voordeel. Wat voor vaag gevoel bedoel je in je vagina? @Katsje ik ga heel erg voor je duimen meis! Vind het positief klinken. Wel fijn dat het nog steeds lukt om rustig te blijven. ik hoop dat dit net dat kleine zetje geeft wat er nodig is
@Sylva hihi begrijpelijk hoor. Je moet zo goed opletten, hoe je het opschrijft. ja doe ik zeker! Ja echt lekker & vanochtend lekker uit mogen slapen. Nee echt vervelend en balen! Grote kans dat de BI bij een 2e zwangerschap weer erg of zelfs erger wordt. Weet wel dat ik dan toch echt de zorg uitga. En dan maar computerwerk ga doen. vanochtend wat pijn aan schaamlippen. en nu een soort van schraal gevoel binnen in. Vervelend gevoel. Ook veel krampjes en steekjes in onderbuik.
Mooie testen @Sylva! Je bent hartstikke zwanger joh super mooi nieuws Wacht lekker af tot 4 weken en dan kun je de vk/gyn gaan bellen toch? @Mama1504 je temp is mooi hoor. Beter dan vorige maand (qua stabiliteit). Helaas had je dat eerder wel ook eens zag ik 8dpo al....ik zou morgen testen als ik jou was hahahahahaha maar ik was dan ook altijd een vroege Je zou bijna gaan denken dat het echt is he @Meisje93. Ik krijg bij jou ook een goed gevoel en bij @Sylva zat ik goed vorige week al hihi. Ik hoop het nu weer Ik heb de 16wk aangetikt...wow gaat toch best snel. Al bijna op de helft Komende week weer een echo jippie
@Sylva ja is ook vroeg hoor. Daarom doe ik het ook niet. Maar het is er wel ja vorige maanden voelde ik vanaf 3dpo al vanalles. @Meisje93 ooh bah. Nog meer onzekerheden. Nog 6 dagen @Aardbeitjes klopt wel anders maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijk. Alleen als ik boven de 37 kom, mag ik wel een testje wagen.
Echt? Ik heb nooit de 37 gehaald hoor Denk ook niet dat dat perse iets zegt. Ga je echt nog 6 dagen wachten?
@Meisje93 ja precies. Oehhh, verwennerij dus dit weekend! Wel verdiend natuurlijk! Ja daar was ik al bang voor dat dat erin zou zitten. Dat lijkt me heel slim ja. Anders dan sloop je jezelf straks helemaal en dat is niet de bedoeling. Rustig aan doen en alleen doen wat gaat! Vooral aan jezelf denken deze keer! Ik ben het met @Aardbeitjes eens, ik heb echt een vermoeden dat het raak is bij je. Wil je geen valse hoop geven, maar je hebt zoveel wat overeen komt met wat ik had. Dat schrale gevoel kan ik niet plaatsen, mja er gebeurd daarbinnen zoveel als je zwanger bent. @Aardbeitjes we kunnen er nu echt niet meer om heen nee! Die CB ligt hier naast me en ik zit er steeds als een stom schaap naar te staren Zo leuk! Ja dat is wel de bedoeling. Dinsdag een mooie dag om wat dingen in gang te zetten. Bellen met de verloskundige praktijk, aanmelden bij pREGnant voor het Eurap onderzoek, aanmelden bij Moeder voor Moeders, huisarts inlichten. Komt best veel op je af moet ik zeggen. Mooi hoor, 16 weken! Gaat zeker rap! Hoe gaat het met je? Heb je een pretecho morgen? Zie hem niet op het lijstje staan. @Mama1504 morgen zou je het kunnen proberen, maar misschien ga je jezelf dan wel helemaal gek zitten maken. Maar dat je helemaal niks voelt vind ik wel goed klinken hoor! Hoop dat je temperatuur lekker omhoog gaat de komende dagen!
@Sylva ik heb donderdag een echo, die staat wel in het lijstje Extra echo ivm het onderzoek waar ik aan mee doe in het zkh
@Aardbeitjes oh ja! Jeetje, goedemorgen aan mezelf Lekker bezig hier Mare leuk! Weer lekker de kleine meid bekijken!
@Aardbeitjes ja echt heh. Op gegeven moment wil je er gewoon in gaan geloven. Ik hoop het ook, dat je goed zit! Lang genoeg gewacht. jeej 16 weken alweer. Idd bijna op de helft alweer. super zeg. @Mama1504 hihi ja. weet niet of ik het vol ga houden. Misschien dat ik de 27e een test ga wagen. @Sylva ja dat ga ik deze keer zeker doen. Als het een keer raak mag zijn. ik hoop dat je gelijk hebt! Merk wel dat deze ronde anders verloopt dan de vorige ronde.
Lekker genieten @Sylva, nu voel je je nog goed Hopelijk blijft t zo, maar t kan over een week of 2 best pittig worden. Dus heeeeel hard genieten nu. Je testjes lopen mooi op, zou fijn zijn als je ook voorbij je nod bent hè?! Maar dat komt helemaal goed. Ben benieuwd wie de volgende tester gaat worden! Vreselijk dat wachtbankje! Snel op roze. Ik heb woensdag weer een echo bij m’n controle. Hoop dan t geslacht te kunnen zien. Zal morgen op de computer de lijst wel aanpassen, maar wij denken 99,999% een jongen. Maar hopen allebei wel een beetje op een meisje. Zou goed zijn voor de jongens en een andere dynamiek. Maar ja, jongens zijn super leuk en 3 musketiers lijkt me ook geweldig hoor! T is dan alleen definitief dat ik nooit zal ervaren een dochter te hebben. We zullen t zien woensdag.
@Pluisje30 Hopelijk kunnen ze het geslacht zien! Ben benieuwd! Ja het heeft allebei wel wat dan heh. Ben ook benieuwd, wie de volgende is die op roze mag!
@Sylva ja deze maand gaat iets anders dan de vorige maanden. Ja zou eventueel morgen kunnen, maar dan moet ik werken dus op zijn vroegst woensdag Ja hopelijk blijft de temp door stijgen. Jaa er komt heel wat op je af idd. Ik herinner mij dat ik het eerst moest laten bezinken en daarna alles belde. Dus zo rond 5 á 6 weken geloof ik @Aardbeitjes of ik het vol ga houden? Geen idee testdrang begint te komen nu Ik raak ook nooit de 37 aan hoor, maar toen ik zwanger raakte wilde ik de 37,5 zelfs aan tikken dus maar niks zegt iets over een eventueld zwangerschap. @Meisje93 heel anders idd deze maand bij jou. Nee hoor je hoeft t ook niet vol te houden, snap je volkomen dus gewoon testen wanneer jij t tijd vindt