Bedankt meiden Had ik ffies nodig. Ben vandaag aan het werk, dus stort me daar 'lekker' op. Ben administratief medewerkster dus zit heel de dag achter de pc (en dat 4 dagen in de week). Heb 3 vrouwelijke collega's op kantoor, maar die zijn minimaal 10 jaar jonger en leven er nog lekker op los, dus die begrijpen me ook niet. Dan is het ff lekker om hier te schrijven
@Meisje93 dat had ik ook 1,5 dag! Jeukt het ook een beetje om je ogen heen? Vond het alleen niet noemenswaardig om als kwaaltje te benoemen. Maar nu.. Ik ben echt stom geweest Heb twee foto's van gisteren lopen vergelijken met elkaar in plaats van gisteren met vandaag Een foto was net een tintje donkerder, dus ik dacht mini oploop. Ik dus opnieuw kijken en toen ging het lampje branden, data was hetzelfde. Bij deze de oploop van vandaag! @Katsje we zijn er voor je, altijd! Als je even wilt spuwen of iets van je hart wilt moet je het gewoon zeggen! *knuffel* Gelukkig heb je flink wat afleiding, hopelijk doet dat je goed. Hoe gaat het eigenlijk op je werk? Is de situatie nog hetzelfde?
@Katsje ah meid toch! Tis ook niet niets. Heeft een hele impact op je gemaakt wat hartstikke logisch is. Gewoon lekker hier van je afschrijven! Daar zijn we voor! Knuffel ❤ @Sylva ja tot nu toe alleen nog maar die eetlust. Voor mijn menstruatie heb ik ook altijd lage rugpijn, maar die is er nu ook niet. Ik ga wachten tot woensdag. Het liefst langer Wooww die testen zijn gewoon mega opgelopen super!!!!
@Sylva op t werk eigenlijk nog steeds hetzelfde: het is af en aan met gezeik van de directeur. Zo komt ie de ene dag supervrolijk binnen en zeurt nergens over, maar de volgende dag is ie 360graden gedraaid met zn humeur. Gelukkig kan ik me er steeds beter vanaf sluiten, zolang ik mn salaris krijg, trek ik om 17:00 de deur achter me dicht en ga ik lekker naar mn man en dochter!!! Lekker blond van die foto's (begrijp me niet verkeerd hoor, maar dat zijn echt uitspraken uit de omgeving Rotterdam). Fijn he die hormonen!!! En dan te bedenken dat het nog ff duurt voordat die weer in balans zijn. Gelukkig toch een mooie oploop!! #hier ondertussen toch weer aardig actief op ZP Maar heb er gelukkig totaal geen last van en blijf er lekker nuchter onder
@Mama1504 dan hoop ik dat dat wegblijft! Hoe minder menstruatie kwaaltjes hoe beter! Heb jij wel genoeg afleiding deze week? @Katsje hij klinkt echt als de baas van m'n laatste stagebedrijf. Die was ook zo irritant! Maar super goed dat je daar steeds beter mee om kunt gaan. Je hebt ook helemaal gelijk! Wat dat betreft is het heerlijk om werk en privé gescheiden te hebben! Hahaha, nou blondT is er niks bij! Kom hier zelf uit de omgeving Rotterdam, dus ik snapte hem! Maar echt hè, ik ben al twee dagen compleet verstrooid. Het hoort er allemaal bij. Ik neem het met een korreltje zout en lach er gewoon keihard om Helemaal top dat je nuchter kunt blijven nu je weer terug bent! Dat ook vooral blijven!
@Sylva grappig dat je uitspraak meteen snapte. Ook toevallig dat je dan hier uit de omgeving komt!!! En inderdaad alles lekker met een korreltje zout nemen, is soms superhandig om die 'zwangerschapsdementie te misbruiken'
vervelend is dat he, als iedereen maar zwanger wordt?! Als je zit te wachten duurt t zoooo lang. Welke ronde was t vorige keer ook alweer raak (sorry, kan echt niet alles onthouden) Ben benieuwd woensdag! ik duim voor nog een roze natuurlijk!
@Sylva ja genoeg afleiding. Morgen en donderdag werken en de rest van de week bezig met een surprise party voor manlief te organiseren @Pluisje30 ja soms frustrerend idd dat iedereen zwanger is. Ik heb zelfs het idee of zijn er meer zwanger nu we zelf weer bezig zijn dan toen we er niet mee bezig waren maar goed we zullen zien.
@Katsje dikke knuffel, hopelijk ben je weer een beetje opgevrolijkt. 's nachts maalt t dan ook zo lekker he? dan snap je 's morgens ineens niet meer waar je je druk om maakt. En wat irritant zo'n baas! lekker in zn sop gaar laten koken. Komt allemaal goed!
Ja dat heb je als je ergens midden in zit. Er zijn er vast ook heel veel aan t proberen waar je geen weet van hebt. Als ik net weer bevallen ben zie ook ineens overal baby's te voorschijn komen en nu zie ik nog weinig
@Katsje ik zeg altijd: Je kan een Rotterdammer wel uit Rotterdam halen, maar Rotterdam niet uit de Rotterdammer. Woonde in de buurt van Hoogvliet. Haha dat klinkt wel goed. Dat gaat vast en zeker gebeuren @Mama1504 oooh lekker! Dat komt mooi uit dus zo in deze week! Moet je nog heel erg veel regelen? Oh dat weet ik wel zeker dat je overal zwangeren ziet als je er mee bezig bent. Mja, dat is met alles wat je graag wilt. In je onderbewustzijn ben je er toch heel erg mee bezig. Hopelijk gaat deze week snel voorbij en mogen jullie de lijst met roze aanvullen!
@Pluisje30 klopt hoor. Is eigenlijk met alles zo. Maar ik sta er vrij nuchter in dus dat scheelt ook al een hoop @Sylva nee alleen de boodschappen nog. Die kan ik mooi doen in de ochtend want hij heeft nachtdienst deze week dus ligt ie toch op bed. Schoonzus maakt de taarten dus scheelt ook weer. Moet hem alleen zondag ochtend nog eventjes weg zien te krijgen zodat ik het in huis klaar kan maken. Hoop ook dat de laatste paarse op roze mogen volgen
Ik zie idd ook overal dames met een dikke toeter Volgens mij heeft iedereen daar wel 'last' van als ze bezig zijn. @Sylva ik kom uit Ridderkerk!! En idd een mooie gezegde @Pluisje30 dank je wel!!
Ik woonde in Rotterdam , centrum, maar ben 3 jaar geleden naar Friesland verhuisd. Mis Rotterdam nog steeds wel eens.
Dan is het idd fijn, om lekker van je af te schrijven hier! @Sylva nee valt wel mee. Heel branderig gevoel, in beide ogen. Niet fijn iig. Jij had het dus ook. Nog idee wanneer precies? Mooie oploop! Hij knalt gewoon al bijna. Super. Ja erg vervelend. mrja. Nu valt het gewoon op denk ik. Ronde 3. 1&2 een vmk. Dus iedere ronde raak. En nu al 4 rondes niets en mis ronde 5 ook wel niet.
@Sylva Prachtige oploop meis! En wat een lieve vriend heb je ook. Zet jezelf gewoon lekker op de lijst joh, het is hartstikke duidelijk! @Katsje Pittig zulke gedachten midden in de nacht...Knap dat je je er weer overheen weet te zetten en goed dat je hier van je afschrijft, zeker met je werksituatie. You go girl! @Meisje93 Ik heb juist ook het gevoel dat het deze maand raak is bij je! En ik snap je gevoel dat het lang duurt en dat iedereen om je heen wél meteen zwanger wordt (al duurde het bij mij de eerste keer zelfs 8 maanden en de tweede keer 11 maanden voordat het raak was), maar houd moed joh! Je bent al zo gezegend met jullie dochter en er komt vast heel gauw een tweede kindje aan! @Sterre* Héél veel plezier vanavond!!