@MJBP ik hoop dat je gelijk hebt! Dat is helemaal waar hoor. En ik heb ook zoiets. Als het ons niet gegeven is. Vind ik het ook goed. En blijven we lekker met zijn 3en. We hebben idd al een prachtige dochter.
@Mama1504 dat heb je goed geregeld Haha, succes alvast met hem wegkrijgen Denk dat dat best een uitdaging gaat worden. @Katsje dat was ook dichtbij! @joyce2086 en jij ook dichtbij! @rhea90 zo dan. Dat is even een goed eind uit elkaar! Begrijp ook wel dat je het mist dan! Mis Rotterdam ook wel, maar vind de rust hier op de Veluwe ook echt heerlijk. @Meisje93 precies weet ik niet meer, maar rond 8 dpo. Vond het een rot gevoel, leek net of er geen traanvocht werd aangemaakt. Jaaa! Ik vind het toch echt nog wel een beetje bizar en niet te bevatten. @MJBP ja voel me ook echt een gezegend mens! Haha, ga ik morgen ook doen. Ben een beetje bijgelovig. Bang dat ik mezelf jinx als ik het voor 4 weken doe. Ben een beetje apart @Sterre* hoe was je echo meis! Had je voorgevoel gelijk?
@Sylva heerlijk rustig op de veluwe! Ik woon in een stadje naast Utrecht. Rond hetzelfde termijn als ik dus! Ohh hoop zo, dat dit een zwangerschapskwaaltje is.! Idd een rotgevoel! Snap ik, je kijkt er maanden naar uit. En ineens is het zover. Morgen lekker op het zwangerenlijstje jij. zeker met die testen van je.
@Sylva haha ja dat wordt het ook. Ik heb vandaag mijn zwager gevraagd of die hem mee wil nemen te vissen. Beide houden ze erg veel van vissen, maar natuuuurlijk weet ie nu op eens niet of ie mee wil hij zegt dat ie te vaak weg is nouuuu hij gaat maar Ja jij moet morgen op roze hoor. Kan niet missen met al die mooie testjes van je @Meisje93 zoo! Jij maakt het ook spannend. Ik hoop voor je dat alles een goede reden heeft Ik woon ook in Friesland. Klein dorpje, heerlijk! Wil hier ook nooit meer weg.
@Mama1504 whaha. Dan ineens wil hij niet van huis weg. mannen... ja ineens word het retespannend hier... Gelukkig morgen weer werken. Niet veel tijd om eraan te denken dus. Nee begrijpelijk. Wat een rust in die regio zeg. Toen we bij Groningen op vakantie waren ook. Zo rustig op de snelweg.
@Meisje93 nee idd mannen maar ik krijg hem wel zo ver en hij heeft denk ik ook wel iets in de gaten hoor, want iedereen zegt voor zaterdag af. maar ja hij viert t nooit en nu zei die: vier ik het een keer en dan zegt iedereen af zondag zullen alle puzzelstukjes op hun plek vallen denk ik. Ja echt heerlijk rustig hier. Ik hou der van Gelukkig! Morgen een dagje om er niet aan te denken. in ieder geval tot einde dienst. @hier beginnende pijn zijkanten borsten (alleen als ik zelf voel) heb ik altijd voor menstruatie en akelige steekjes beneden ri vagina nog nooit gehad verder nog geen menstruatie kwaaltjes die ik anders al heb. Kortom: kan nog alle kanten op dus
@Mama1504 haha, ja dat is ook wat. Hij zal het vast geweldig vinden zondag. Ja scheelt een hoop. Of ik moet nog steeds die pijnlijke ogen hebben. oeh spannend zeg! Ga voor je duimen. Zou geweldig zijn, als we samen op roze mogen
@Meisje93 ja denk ook wel dat ie het leuk gaat vinden. Wanneer wil je gaan testen? Ik weet het nu niet meer eerst wilde ik woensdag op z'n vroegst, maar nu ik die borsten weer voel misschien ook wel pas zaterdag op NOD. Grr moeilijk hoor. Idd ik hoop ook dat we beide op roze kunnen. Iedereen trouwens. Dit lijstje duurt nu gewoon te lang
@Mama1504 ik heb nog geen idee wanneer ik wil gaan testen. Het liefst wacht ik zo lang mogelijk. Zodat ik gewoon gelijk duidelijkheid heb. Ja lastig heh? ja het hele lijstje moet gewoon op roze.
Zwangeren MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 Aardbeitjes ❤ - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 Sterre*❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 28 mei 2018 NOD-lijst 22 oktober Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 27 oktober Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 oktober Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM Wachtbankje (4), Zwanger (9), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 24 oktober - Sterre* - controle gyn 26 oktober - Joyce2086 - 1e echo 26 oktober - Aardbeitjes - 7e echo (onderzoek) 27 oktober - MJBP - controle-echo en bespreking i.v.m. bloedingen 30 oktober - Seabert1 - controle - misschien geslachtsbepalende echo 2 november - Esther519 - termijnecho 7 november - Aardbeitjes - controle vk + 8e echo 9 november - Joyce2086 - controle vk 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - Aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO) 30 november - Esther519 - controle vk
Lijst weer ffies naar voren gehaald en aangepast!! @joyce2086 en @rhea90 weten jullie je uitgerekende datum? Kunnen we dat ook weer aanpassen in de lijst. @Sylva wanneer ga je op roze???
@Meisje93 oooh, dat is niet zo ver hier vandaan dus! Wat een kleine wereld hè Ik hoop het ook! Heb je er nog steeds last van? En hoe gaat het met de rest van je kwaaltjes? @Mama1504 dat is zo typisch aan mannen hè. Ze willen altijd, behalve als je dan iets geregeld hebt. Het is alsof ze het aanvoelen dat er iets staat te gebeuren. Je begint het toch wel erg spannend te maken! @Sterre* whoehoe! Gefeliciteerd! @Katsje nu! Duim hier heel hard verder voor jullie meiden!
Zwangeren MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 Aardbeitjes ❤ - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 Sterre*❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend .. mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 28 mei 2018 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 NOD-lijst 27 oktober Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 oktober Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM Wachtbankje (3), Zwanger (10), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 24 oktober - Sterre* - controle gyn 26 oktober - Joyce2086 - 1e echo 26 oktober - Aardbeitjes - 7e echo (onderzoek) 27 oktober - MJBP - controle-echo en bespreking i.v.m. bloedingen 30 oktober - Seabert1 - controle - misschien geslachtsbepalende echo 2 november - Esther519 - termijnecho 7 november - Aardbeitjes - controle vk + 8e echo 9 november - Joyce2086 - controle vk 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - Aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO) 30 november - Esther519 - controle vk
Ben echt verschrikkelijk emotioneel vandaag. Denk ik net dat het weer goed gaat, rollen de tranen weer over m'n gezicht. Wat een drama! Vond het echt raar om m'n thermometer weer terug te leggen in de kast in de badkamer en m'n timer op m'n horloge uit te zetten.