nee eigenlijk niet. ben nu 12dpo als het goed is. morgen of overmorgen zou ik ongesteld moeten worden. Eisprong kwam wel iets later. dus misschien nu een 31 dagen cyclus. Hoop het niet, wil zsm weer door
Ik ga ook wel testen (ooit), als ik zwanger blijk te zijn, moet ik eerst voor controle echo naar de gyn ivm die bbz. Zo'n echo doen ze meestal rond 6 weken zwangerschap....en aangezien ik niet wanneer ik mn ei heb gehad, wordt dat dus spannend
ja dat wordt dan wat lastiger. Maar je zal er vast niet 2 weken ernaast zitten hoor. Meestal kan je aan een testje ook wel zien hoever je bent. hopelijk is het bij jou wel raak
@Meisje93 neeee!!! Balen. Grrrr Had Zulke goede hoop voor je. Dames bedankt voor de antwoorden dan wordt t dus nog spannend.
@Meisje93, aaah jeetje wat balen zeg! stomme witte testen. snap dat je nu gewoon door wilt naar de volgende ronde. maar ik blijf toch nog een beetje hoop voor je houden hoor. En anders is ronde 6 wel een heel mooi getal, of niet?! @Mama1504, ik ken t wel die witte puntjes, maar weet niet meer of ik toen zwanger was eigenlijk, zal een checken of ik t nu heb. In de loop van de zwangerschap en als ik borstvoeding geef worden ze wel donker, dat is blijkbaar makkelijker te vinden voor je kindje...grappig hoe dat allemaal werkt he. Nu nog niet echt geloof ik, maar bij mij groeien ze ook pas echt bij de borstvoeding (helaas, haha). Spannend!!! Wanneer ga je testen?! @Katsje zegt natuurlijk niets over jou allemaal, jij gaat gewoon op roze. En als je zegt dat je cyclus geen pijl op te trekken is mag je vast gewoon meteen komen voor een echo. Ik kon ook binnen 2 dagen komen.
@Pluisje30 nee bij mijn vorige zwangerschap waren ze ook totaal niet anders. Niet donkerder, groter, geen witte puntjes (nou ja toen niet opgevallen die puntjes).Alleen een dikke opgezette ader tussen mijn borsten, maar die is blijven zitten na mijn zwangerschap. Pas na de zwangerschap (tijdens borstvoeding begon alles te veranderen). Mijn temp is trouwens ook weer omhoog. Heb geen idee wanneer ik wil testen. Ik denk zaterdag. Ligt even aan mijn temp denk ik.
@Pluisje30 dat zal vast wel!!! Ze gaan toch altijd uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Nou en das al een poos geleden (was 27-9) @Mama1504 jouw temp en witte puntjes maken t wel weer spannender hoor!!! Mn duimen draaien
@Katsje ja dat vind ik altijd heel vreemd dat ze daar van uit gaan. Ik bedoel ik gebruik ovutesten en ik temp dus weet bijna zeker wanneer mijn ei is geweest maar alsnog rekenen ze anders. Jaa wordt heel spannend. Maar toch heb ik ook heel erg het gevoel dat t niet raak is, maar toch loopt het deze maand heel anders qua temp en kwaaltjes. Maaaar ik ga uit van het ergste Hoe voel jij je?? Nog steeds lekker nuchter?
Dan weet je gelijk hoever je bent. ik ook. zeker met die steken op 7dpo. mrja helaas mocht het niet zo zijn. yup. zie dat jouw temp weer gestegen is. wanneer ga je testen? @Pluisje30 haha ja dat wel. We hebben iig wel wat met het cijfer 6! Ik hoop zo dat, dat de laatste ronde is voor ons..
@Mama1504 ja precies. Wij zeggen maar dat die mannen het makkelijk hebben, maar volgens mij valt dat nog vies tegen. Hoe staat het er nu voor met je testdrang? Blij om te zien dat je temperatuur toch weer omhoog is gegaan. Hopelijk blijft hij dat zo! Ik had hier wel iets meer witte plekjes op m'n tepels dan normaal voor NOD. @Meisje93 jeetje, 98 uur ziekte per week. Met hoeveel moeten jullie dat zien op te vangen? Ach meis wat ontzettend balen van je witte test Dit gaat echt tegen alle verwachtingen in. Ook al schat jij de kans nog erg klein, zolang er geen bloed is blijf ik voor je duimen! @Pluisje30 jij vindt het ook al veel kwaaltjes? M'n huisarts heeft lang geleden gezegd dat ik erg gevoelig ben voor hormonen, dus waarschijnlijk is dat de reden. De pil is voor mij ook niks, heb alles geprobeerd maar het is allemaal drama. Wat HCG betreft maakt ik m'n borst al nat. M'n vriend wil echt met alles mee, hij wilt niets missen. Hij is zo lief ❤ Ook super lief dat jouw vriend nu met alles meegaat. Het is ook wel definitief eigenlijk hè bij de laatste Snap heel goed dat hij nu zoveel mogelijk (alles) wilt meemaken. Wel balen dat jullie ineens geen echo hadden zeg. Dat is wel een flinke teleurstelling geweest denk ik. Gelukkig duurt 3 weken niet zo heel erg lang Je bent al bijna op de helft! @Katsje niet zo negatief en angstig! Gewoon positief blijven! Zegt inderdaad helemaal niets over jou. Er is nog steeds goede hoop! Duim voor je! @hier gisteren een gesprek gehad met de huisarts. Die zei direct dat ik ook met 6 weken een echo moet krijgen omdat m'n anti-epileptica geboorteafwijkingen kan veroorzaken. Aan de ene kant denk ik leuk een echo met 6 weken, maar aan de andere kant vind ik het doodeng. Moet nu even m'n rust weer terug zien te vinden. Dus tijd voor yoga..
@Sylva mooi dat je vriend zo lief is. ❤ moet ook ook al zo iemand die niks wil missen! Heerlijk. Hou ik van! ❤ Testdrang is er nog niet, maar merk wel dat ik nu zenuwachtiger wordt. De normale klachten voor nod heb ik niet, maar sinds gisteren wel steeds krampachtig gevoel in mijn re lies. Weer wat nieuws zijn deze maand wel hele andere kleine klachtjes. ik wil nog steeds zaterdag testen dus hopelijk houd ik dat vol.
@Sylva met eigen team valt dat niet op te vangen. Staan allemaal mega in de plusuren. ja echt balen! De moed begint echt weg te zakken. Gelukkig blijft mijn man nuchter. och ja dat snap ik. hopen op een mooie echo! @Mama1504 word echt spannend bij jou.
@Mama1504 probeer heel nuchter te blijven, soms lukt dat maar soms ook niet. Het gaat er nu ook om spannen...nu CD30 en zou normaal gesproken dan rond het weekend ongie moeten worden. Al heb ik een vaag vermoeden dat het raak is Heb hele jeukende borsten/tepels en droge ogen (normaal als ik tegen de wind in fiets, stromen de tranen over mn wangen en nu niet). Deze 2 'kwaaltjes' heb ik nog niet gehad de afgelopen rondes... @Meisje93 dan weet ik idd hoever ik ben, maar vind dat woordje 'zwanger' veel leuker om te lezen @Sylva komt vast allemaal goed! Maar wat een ontzettende lieve vriend heb jij zeg Snap ook zeker wel dat het spannend is dat je zo vroeg een echo moet. Ben je dan ook onder behandeling in het ziekenhuis, of gewoon bij de vk?
@Katsje spannend zeg! Hoop het echt voor je. Je hebt al lang genoeg moeten wachten. ja dat is nog leuk om te lezen.
@Katsje oehh dat wordt idd ook spannend. Ook al twee nieuwe nieuwe dingen erbij. Ik blijf voor je duimen. Ja hoe dichterbij je nod hoe moeilijker je nuchter kan blijven. @Sylva oneee had helemaal over heen gelezen dat je met 6 weken al een echo krijgt. Snap dat je het spannend vindt. Maar ik ga duimen dat je een mooie echo krijgt komt helemaal goed.
@joyce2086 jij veel plezier bij je 1e echo! Hoelaat moet je? jij natuurlijk ook veel plezier @Aardbeitjes