oh ja, echo's vandaag! veel plezier meiden! spannend die eerste echo @Sylva, jij komt zeker ook voor al je controles en bevalling in de 2e lijn, of niet? Of alleen wat extra echo's of GUO?
Hier was alles helemaal goed. Mini en moederkoek zijn goedgekeurd Heb 4 mooie 3d foto's gekregen, echt bijzonder om te zien. En....ze hebben nogmaals bevestigd dat het een meisje is. Nu geloof ik het 100% hihi Hoe was de jouwe @joyce2086 ?
Fijn dat alles weer goed was! gaaf zeg. 3D foto's! Haha je kan er niet meer omheen. Leuk hoor. Laat al dat roze maar komen bij je!
Druk hier! Vanavond mag ik pas, moet nog even wachten helaas. Fijn dat bij jou alles goed was! Ik lees verder mee hoor maar voel me nog verre van goed dus kan niet overal op reageren.
@Mama1504 heerlijk is het zeker ja! Ik houd er ook van! Vind het ook niet gek dat je zenuwachtiger wordt! Andere kwaaltjes dan normaal, je temperatuur toch weer omhoog. Ik hoop dat het allemaal zo blijft! Ben benieuwd of je het gaat volhouden om te wachten! Vind het zo spannend of je temperatuur morgen nog hetzelfde is! Geeft niet hoor, is ook weer zo'n lap tekst Het gekke is, diep van binnen ben ik overtuigd dat het goed komt. Maar in m'n hoofd spelen echt allerlei scenario's af. Ik moet positief blijven! @Meisje93 jeetje, dat jullie er niet overspannen van raken Ik hoop dat die zieken snel weer beter zijn of in ieder geval weer deeltijd aan de slag kunnen. Snap ik ja. Hopelijk brengt de nuchterheid van je man je net dat beetje geluk wat je nodig hebt! Ja, dat is wel het uitgangspunt ja. Hopelijk kunnen we dan al een hartslag zien. @Katsje kijk daar is de positieve spirit weer! Ik hoop echt dat je gevoel gelijk heeft! Maar volgens mij zit dat wel goed. Vind je kwaaltjes heel goed erbij passen. Als het dat verdraaide progesteron dit keer maar niet weer is! Ik heb geen idee eigenlijk hoe of wat. Heb aanstaande dinsdag een bel afspraak met m'n gynaecoloog. Moest van de huisarts met haar overleggen of ik dan bij haar onder controle blijf omdat het lijntje met de neuroloog dan korter is of dat ik toch naar de verloskundige ga. @Pluisje30 voor de bevalling sowieso, maar dat vind ik ook geen probleem. Vind het een fijne gedachte dat als er iets fout gaat met mij of m'n kindje er direct ingegrepen kan worden. Voor de controles weet ik nog niet, maar verwacht het wel. Jullie horen het volgende week! @Aardbeitjes heerlijk dat alles er weer goed uitzag! En wat supergaaf dat je een 3d echo hebt gehad. Dat is zo mooi hè! Haha Fijn dat ze nog steeds een meisje is! @joyce2086 veel plezier met de echo vanavond! En doe rustig aan meis, wat niet gaat dat gaat niet
@Sylva zou je haast wel worden ja. ik ben bang, dat de drukte op het werk invloed heeft op mijn zwanger worden. Maar dat zal wel niet. ja hoop het ook! Hopelijk krijg ik niet weer zo'n dip. @joyce2086 veel plezier vanavond! vervelend, dat je je nog steeds zo naar voelt.
@Meisje93 nou daar zeg je wat. Hoe gaat het met je stressniveau? Als de druk net genoeg is dat je er niet lekker of minder goed van in je vel gaat zitten, dan is dat wel een mogelijkheid. Ik hoop het ook niet! Gun het je zo om ook op roze te gaan deze maand! We wachten maar geduldig af.
Thuis ben ik relaxed. Maar op het werk ben ik alleen maar aan het regelen & veel frustraties. Dankje ❤ we wachten maar rustig af. Word uiterlijk zondag ongesteld. Zoniet, doe ik maandag een test. Eerder niet.
Wat een vervelende situatie op het werk zeg @Meisje93. Hopelijk wordt het snel rustiger voor je Ik duim heel hard dat er nog een streepje komt dit weekend! Ook voor jou @Mama1504 draaien mijn duimen hard. Meestal was je temp al aan het dalen rond deze dpo toch. Hopelijk een goed teken! Ook veel suc6 voor jou @Katsje
@Aardbeitjes ja heel vervelend! Ben bang dat er nog een zieke bij gaat komen. Die gaat nu nl. een traject in. Mrja we gaan het wel zien. Dankje! Ben benieuwd, al ga ik er niks meer van verwachten.
Snap ik wel hoor. Wat een domper zeg. Dikke knuffel Let goed op jezelf he meid. Ook jij mag wel eens 'nee' zeggen als ze vragen voor extra werk. Al die stress is ook niet goed
Komt goed! Qua extra werken doe ik niet echt. Wil ook tijd hebben voor mijn gezin. Maar als ik aan het werk ben, weet iedereen me te vinden.
@Sylva ja snap ik al die scenario's. Je moet namelijk ook niet voor niets naar de gyn. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen Ja ik ben ook heel benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen. Als die nog hoger is, weet ik het zeker. Maar mijn gevoel zegt dat ie morgen weer gaat dalen. @Aardbeitjes wat super dat alles goed is. En vooral leuk al die 3d en 4d echo's. Haha nu dus echt zeker weten een meisje leuk!! Ja mijn temp daalt vaak al ietsje. Niet veel maar nooit gaat hij weer naar boven. Dus spannend wat ie morgen gaat doen. @Meisje93 jeetje! Wat een gedoe op het werk. Maar wel mooi dat je het na je werk achter je kan laten en thuis heerlijk relaxed bent. Goed teken. het zal vast geen invloed hebben op het zwanger worden. Hoop zo dat je ook snel op roze mag. @joyce2086 hoe wad je echo? @hier vandaag op t werk eigenlijk continu last gehad van krampachtig gevoel in mijn re lies. voelt gewoon heeel naar. We gaan t zien.
Echo was super! Erg beweeglijk kindje van precies 12 weken! Hartje ook gehoord, zo bijzonder. Uitgerekende datum is 10 mei!
@Mama1504 ja het word helaas steeds minder leuk op het werk. En dan gaat de directeur zorg ook nog eens rare dingen in zijn hoofd halen. ik hoop het ook! Word wel eens tijd. word echt spannend bij jou zeg! Ga je echt pas zaterdag testen? Wat fijn om te horen! gefeliciteerd!
Zwangeren MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 Aardbeitjes ❤ - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 Sterre*❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend 23 mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 28 mei 2018 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 NOD-lijst 27 oktober Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 oktober Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 oktober Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM Wachtbankje (3), Zwanger (10), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 27 oktober - MJBP - controle-echo en bespreking i.v.m. bloedingen 30 oktober - Seabert1 - controle - misschien geslachtsbepalende echo 1 november - rhea90 - termijnecho 2 november - rhea90 - gyneacoloog 2 november - Esther519 - termijnecho 7 november - Aardbeitjes - controle vk + 8e echo 9 november - Joyce2086 - controle vk 13 november - Pluisje30 - 20 weken echo (SEO) en controle gyn 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - Aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 15 november - rhea90 - gyneacoloog 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO) 30 november - Esther519 - controle vk
@joyce2086 wauw wat mooi!! Super!! Geniet er van!! @Meisje93 nee snap ik. Straks lopen jullie allemaal op jullie tenen en vallen jullie 1 voor 1 om. Ojee wat voor rare ideeen heeft ie? Ja zoals het nu staat wel. Als die negatief is, wil ik toch een wijntje meedrinken op manlief zijn verjaardag. Maar als mijn temp morgen niet daalt, misschien morgen ook wel lekker duidelijk
@Mama1504 ja klopt. Daar gaan we ws. wel naartoe zo. er mag nu aan 30u per week op vakantie. Onhaalbaar natuurlijk in schoolvakantie's. Zou betekenen dat 2 collega's in de zomer weg kunnen. (met een groot contract) Ja begrijpelijk! Ben benieuwd wanneer je gaat testen.
Ooh dat is idd onmogelijk. Kan ie toch niet zomaar maken? Iedereen heeft toch recht op een aantal weken vakantie? Ja heb wat een dubbel gevoel. Ene kant denk ik het is raak. En dan denk ik dat vooral door die pijnlijke liezen. Maar andere kant denk ik: nee is niet raak want je lichaam houdt je voor de gek en goed ook nou ja gaan het zien. Kan niet wachten tot ik weer kan tempen hahaha
Er gaat denk eerdaags een bom ontploffen bij ons denk ik. Klopt, echt een belachelijk iets! kan gewoon niet. Ik heb nu wel aangegeven een week in de bouwvak te willen en de rest erbuiten. Maar het is gewoon van de zotte. Ja frustrerend heh! Ik had vanmiddag ineens jeukende tepels. En ook wat krampjes in de lies. Maar toen ik naar mijn vorige symptomen lijstje keek. Had ik toen ook krampjes in de lies.