Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja vroeg of laat barst die bom. En dan is het helemaal mis.

Bij ons ook continu opvullen van diensten. Zoals vandaag heb ik extra gewerkt, maar wel zo opgelost (net zoals de laatste 2 keren) met een collega dat we elk een helft van de dienst hebben gedaan. Maar ja t zijn altijd dezelfden die werken. Ik dus met een collega. Mijn man vroeg: alweer? Zijn jullie maar met z'n 2en ofzo:roflmao:

Ooh jammer. Dan zegt dat dus ook niets. :( hier heb ik het nog niet gehad, dus ben heel benieuwd.

Had vanmiddag trouwens wel iets heel vreemds en sneu :roflmao: ik had L een koekje beloofd. Dus stuiterend door de kamer hoor je: koekie koekie koekie. Dus ik loop naar de kast en L. Loopt super blij achter mij aan. Waar kom ik mee terug? Een luier:rolleyes: die staan namelijk vlakbij de koekjes :roflmao:en nog steeds niets vermoedend geef ik hem die luier :roflmao: kijkt ie mij sneu aan en zegt: koekie??? Och ja schat is ook zo.. dommmmm:roflmao:
    Wat ik ermee bedoel is dat ik voor ik wist dat ik zwanger was van L dat ik zo ineens de afstandsbediening in de koelkast had gelegd en manlief gevraagd waarom hij die in de koelkast had gelegd :roflmao: nee schat heb jij gedaan vroeg me ook al af waarom die daar moest liggen :roflmao:

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 yup. Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.

Ja vervelend zeg! Nu staat er weer een dienst open voor morgenavond, die niet opgevuld kan worden.
    Ik heb gepast. Dinsdag al een dubbele dienst gedraaid. Maar hier zijn het ook altijd dezelfde die extra werken.

Ahh arm ventje. :p Moet gewoon raak zijn bij je. Met die symptomen van je.
    Duim heel hard!

3. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja je zou t al bijna zeggen, maar ga gewoon van ergste uit, kannt altijd mee vallen.

Ja anderen zeggen heel makkelijk nee als ze niet willen werken, maar ik durf al bijna niet nee te zeggen omdat ik dan mijn andere collega's en bewoners niet wil laten vallen. o_O

Goed dat je hebt gepast. Aan jezelf denken. Moet ik geloof ik ook maar meer doen. Zo zie je maar! Wij zijn gewoon veeel te goed voor iedereen o_O;)

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja dat kan je het beste doen. :)
    Heb goede hoop voor je. Ben benieuwd naar je temp.

Ja klopt. Al ben ik wel nee leren zeggen, sinds ik een kind heb.
    Daarvoor werd ik geregeld uit mijn bed gebeld of ik aub wou komen werken.

Snap je gevoel hoor. Maar jij kan ook niet alle gaten op gaan vullen!
    Ook niet leuk voor je man en L.

5. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Oei shit je temp is gezakt @Mama1504 :cry: Niet getest denk ik?
    Oooh ik hoop echt voor je dat het niets betekent

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 oh nee! Balen van je temp. :(

@MJBP succes vandaag bij de echo! Hoe gaat het met je bloedverlies?

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Klopt temp is gezakt :cry: dus wacht nu mijn menstruatie af. Vandaag of morgen zal het doorkomen ;)

@Meisje93 nee klopt heb destijds niet voor niets aangegeven om deze uurtjes te werken dus heb nu laatst ook gezegd dat L. Geen pingpong bal is voor oppas.

Ja balen. Nu maar afwachten en dan gaan wij gewoon voor november :thumup:

@MJBP veel plezier bij de echo!!

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 echt balen zeg!

Groot gelijk hoor! Dat is ook mijn punt.
    heb niet voor niets voor deze contracturen gekozen.

precies! Ik had een pendel die zei dat ik in November zwanger zou raken. Ben benieuwd of die wel klopt. :p
    Had er al 2 die niet klopten.
    Geloof er trouwens niet in. Maar vond het wel grappig om te doen.

9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ow dames, dit is niet positief hoor: de een een dalende temp en de ander een pendel die een maand later zegt....
    Ach weten we in ieder geval dat er volgende maand een op roze gaat:D:roflmao:

Ik ga echt nog een paar dagen wachten met testen. Denk dat ik past test op CD35 of CD36, dat zou weer mn langste cylcus zijn (tenzij de duivels natuurlijk doorbreken). Dus ik hou het nog ff lekker spannend:rolleyes:

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje Tot nu toe is er iedere ronde één zwanger geraakt.
    Maar het zou super zijn, als deze ronde meerdere zwanger mogen raken.

jij houdt het zeker spannend! Hoop het zo voor je.

Katsje vindt dit leuk.
  11. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jaja, beetje spanning in t groepje brengen:rolleyes: Moet zeggen dat de testdrang toch wel een beetje begint te komen....maar ja mn NOD komt ook in zicht:eek:

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 zou het in ieder geval niet helemaal uitsluiten. Het kan wel degelijk effect hebben. Maar ik hoop het niet voor je! Wel echt balen dat er straks waarschijnlijk weer een uit gaat vallen. Ooit komt er voor jullie ook een keer een dag dat het klaar is. Jullie kunnen ook niet blijven gaan.

Gaan we heel hard duimen dat je niet ongesteld wordt zondag! :thumup: En anders hopen dat die pendel het goed had met volgende maand. Zou wel mooi zijn precies op de 6 maanden.

@Mama1504 nee precies. Maar ik heb er ook vertrouwen in :thumup:

Wat ontzettend klote dat je temp zo'n daling heeft gemaakt vandaag :( Had je toch gelijk gisteren. Niet leuk! :cry: *knuffel*

@joyce2086 wat een super nieuws meis! :D Nu hopen dat je je snel beter gaat voelen! ;)

@Katsje je houdt de spanning inderdaad hoog! :D Ben benieuwd of je het vol gaat houden tot het einde van de week. Hoop echt dat je menstruatie net als de mijne op zonvakantie is! :D

@MJBP veel plezier met de echo vandaag! ;)

Ik hoop echt dat de trend erin blijf dat en er elke maand op z'n minst 1 iemand bij komt.

13. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva zolang ik geen testen in huis heb, gaat t me wel lukken.....maar ja, de Kruitvat zit om de hoek:rolleyes: Mn man heeft trouwens geen idee waar ik in mn cyclus zit, ik zeg steeds dat mn boobs zo'n zeer doen en laar die menstruatie maar komen...maar ook hij weet dat ik dat altijd tussen ei en menstruatie heb....hij heeft nog niet verder gevraagd;)

@MJBP veel succes met de echo vandaag!! Hopelijk weer goed nieuws!!

14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje dat is zeker waar. Hahaha :roflmao: oeps.. Dat is dan wel weer een beetje kiele kiele. Volhouden en niet naar binnen gaan daar. Ohhh :eek: Jij zit manlief gewoon een beetje in de maling te nemen :roflmao: Wel fijn dat hij niet verder vraagt, dat scheelt ook weer haha.

Katsje vindt dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha! :roflmao: oeps! Maar idd logisch.
    Ben benieuwd of je je testdrang onder controle kan houden. :p

@Sylva Nee klopt. Het is echt niet meer te doen zo.
    Collega zei al voor de gein. Als iedereen weer beter is. Gaan wij er maar een maandje uit. :p
    Al is de kans helaas groot, dat als ik zwanger mag zijn. Ik ook niet lang in de zorg kan blijven werken.

Dankje! Ja dat zou ook erg mooi zijn! :) Ben ik precies in de zomervakantie uitgerekend.

Katsje vindt dit leuk.
  16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 laten we dan hopen dat november de maand is. :thumup:

Haha ja een maandje tussen uit hebben jullie dan wel verdiend ;)
    Tsja zorg is zwaar als je zwanger bent. Mijn collega is nu net 20 weken zwanger van de tweede en merkt nu al dat alles gewoon veel zwaarder is dan bij de eerste. Dus die ligt er nu ook al half uit. o_O

@Katsje ja volgende maand gewoon iedereen op roze. Daar gaan we gewoon voor. ;) niet elke maand 1 maar gewoon iedereen :)
    Beter ga je de kruidvat gewoon vermijden :roflmao: even een omweggetje maken;)

@Sylva klopt. Had toch gelijk:( dus afwachten maar weer. Loop nu al met bescherming want ja je weet t maar nooit. Voel t nooit aankomen zeg maar.;) we gaan gewoon voor juli/aug baby's :thumup:

Katsje vindt dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja laten we het hopen. :D

Ja klopt. Och wat vervelend zeg!
    Ik ben vooral bang, dat de BI veel eerder weer terug komt & heftiger. :(

18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja zou zomaar kunnen :( hoor wel eens dat alles veel sneller weker is dan bij de eerste. o_O

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 dat is geen slecht idee! ;) Klinkt goed. Nee dat moet je zeker niet doen. Helemaal met je geschiedenis, dan moet je echt aan jezelf denken.

Precies! We blijven gewoon door duimen voor een zomer kindje! :D

@Mama1504 ja begrijpelijk. Je wilt niet voor zo'n ongewenste verassing komen te staan. Yes! :thumup: Klinkt ook goed! :D

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    klopt. is mijn grootste angst. :(
    Huisarts zei, dat de ene vrouw er meer last van heeft dan bij de ander.
    we gaan het wel zien.
    Eerst maar eens zwanger zien te worden.

@Sylva ja die les heb ik zeker wel geleerd.
    Loop al zolang met pijn rond. Moet nu nog steeds goed op mijn houding letten...

Deel Deze Pagina