@MJBP thnx moet goedkomen. bedenk me nu net, dan moet dit groepje nog wel actief zijn.. badkamer is in de 1e week van augustus klaar. (hopen we)
@Meisje93 zulke films zijn ook leuk! Heb een hele brede smaakt! Ging je voorheen wel vaak naar de bios? Weet natuurlijk niet waar ik het mee kan vergelijk. Ik vind 1,5 jaar best lang. Lekker hoor, 4x op vakantie gaan is best luxe! Ja vervelend is het zeker, maar het is nu merk ik gelukkig wel een stuk minder dan de afgelopen. Hopelijk morgen weg. Waarom twijfel je? Geen slijmverlies meer of minder? @Katsje ik heb een paar dagen witte vloed tussen eisprong en NOD. Dat is normaal. Maar omdat je het nooit hebt gehad, wie weet dat het een goed teken kan zijn voor je. Gewoon testen wanneer je gevoel zegt dat het goed is als je menstruatie uitblijft. Volgens mij maakt het nog niet zo uit welke attracties je ingaat mocht je wel pril zwanger zijn. Het gaat hem vooral om als je wat verder bent in je zwangerschap en die beugels je buik in kunnen knallen. Dat is natuurlijk niet zo slim. Maar geef je geen ongelijk, zou er zelf ook niet ingaan als ik zwanger zou zijn. @Mama1504 ik denk gezien je temperatuur dip dat je ei vandaag wel gaat springen ja. Heb je geen FF kaartje? @MJBP ik zit er op dit moment een beetje tussenin. Omdat het vorige maand al raak was heb ik zo'n gevoel dat het wel eens heel snel zou kunnen gaan. Mja, garantie geeft het natuurlijk niet. Blijf er maar nuchter onder, lijkt me het beste. Er komt bij jou wel steeds meer bij hè! Hopelijk allemaal goede symptomen! Misschien moeten we de lijst gewoon actief houden tot iedereen zwanger is. Kunnen we in de tussentijd de nieuwe badkamer bewonderen!
Haha jaaaa goed idee @Mama1504 en @Sylva Dat zou zeker kunnen idd, je weet het nooit. Groot gelijk dat je er nuchter onder blijft. Hopelijk mag je snel echt geluk hebben! Dat nuchter blijven is voor mij intussen een beetje moeilijk na al die tijd en idd ook met al deze symptomen (die nog sterker zijn dan vorig jaar)...
@MJBP Nja, heb wel al de hele dag een zeurderig gevoel net onder m'n schaambot richting m'n linker lies. Maar het zou gewoon veel te vroeg zijn. Dus ik maak mezelf wijs dat het niet kan. Dus zo nuchter mogelijk Snap wel dat hij bij jou wat minder makkelijk gaat. Plus je bent ook al een paar dagen verder, dus het is bij jou goed mogelijk! Ik hoop zo voor je dat dit positieve kwaaltjes zijn! Ohhh, zit over de 1000 berichten.. Verslaafde
@Mama1504 gebruik je Fertility Friend of gebruik je een andere app? Als je FF gebruikt even daar inloggen in je browser en op sharing klikken. Bij 'Charting Home Page' op get code klikken en dan de link kopiëren die in het vakje staat onder de tekst 'Your Charting Home Page Web Address'.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (NOD 23 juli) Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (1) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (0) 28 juli (2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 29 juli (4) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 juli (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 14 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Zo was even zoeken naar het lijstje, maar heb mijzelf alvast op het wachtbankje gezet, verwacht dat mijn eisprong vandaag is. Ovulatietest was vandaag weer negatief. Vanavond nog even gezellig maken en dan wordt het wachten! Pff spannend!
@Mama1504 yes, helemaal goed! Denk dat de kans erg groot is dat je eisprong vandaag is ja. Die dip is echt heel erg duidelijk. Zullen het zien morgen @Esther519 welkom op onze comfortabele loungebank!
@Sylva Haha knap hoor, ben benieuwd hoe lang je dat nuchtere volhoudt Thnx, hoop ook heel erg dat dit positieve kwaaltjes zijn! Al sinds +-17u soort van gespannen/gekneusd gevoel bij mijn baarmoeder en ook een aantal harde steken gehad, voelt alsof de innesteling in volle gang is... Maar kan het me natuurlijk ook allemaal inbeelden... Wow ja 1000 berichten binnen een half jaar, dat is knap! @Esther519 Welkom bij ons op de bank! Veel plezier nog vanavond!
haha goed plan. @Sylva haha ideaal dat je zo'n brede smaak hebt. tja heel wisselend. zo ging ik 2x in de maand en zo ging ik een jaar niet. moest maar net een film draaien die mij aansprak. was zeker luxe. moeten we niet te vaak gaan doen. gelukkig maar! afscheiding is nu wel veranderd. vamavond veel buikpijn gehad en bij de schaamstreek is het ook wat opgezet. eisprong? lijkt me ook erg leuk ja! om door te gaan totdat iedereen zwanger is. welkom op het wachtbankje. zo wij zijn net terug van de bbq. helaas E te laat naar bed gedaan waardoor ze niet in slaap viel (oververmoeid) hopelijk valt ze nu wel snel in slaap.
Nog niet hopelijk vanaf morgen! Vanavond nog even gezellig maken, denk dat mijn vandaag is. Trouwens mijn slijm is niet meer rekbaar maar eerder waterig? Wat is dat? Mijn ei al gesprongen? Geen idee hoe snel slijm veranderd namelijk @Meisje93 ach wat jammer! Hopelijk slaapt ze snel! L heeft er ook altijd last van als die te laat op bed gaat.
@MJBP nou waarschijnlijk niet lang Zit waarschijnlijk op zo'n punt waarop ik mezelf moet overtuigen Mare dat klinkt wel beroerd zeg. Klinkt inderdaad alsof er iets gaande is in ieder geval. Duimen blijven draaien! @Meisje93 zeker, dan is er altijd iets wat je kan kijken mare dan valt 1,5 jaar eigenlijk nog wel mee als je wel vaker een jaar niet ging Haha, nja als je genoeg verdient kan het prima natuurlijk. Dat zou inderdaad je eisprong kunnen zijn ja. Of hij gaat nog komen of je hebt hem achter de rug. Kan namelijk ook napijn hebben. Moet met ons kleine lijstje denk ik wel goed komen Ochjee, hopelijk valt E snel in slaap. Het is ook allemaal zoveel hè wat er op je af komt als klein mensje. @Mama1504 waterige afscheiding is ook goed hoor! Waterig en rekbaar slijm is vruchtbaar. No worries!
@Mama1504 volgens mij kan je afscheiding vrij snel veranderen. hier begint afscheiding te veranderen lijkt het. heb nu momenteel last van ovulatiepijn gok ik. ik hoop het ook. och die ook al dus. zo gevaarlijk, dan is ze lief aan het spelen. dat ik denk blijf nog maar even op. maar eigenlijk moet ze dan gewoon gelijk naar bed
@Sylva hihi dan valt het idd mee! ja dat wel, werken er hard voor. al vind ik het wel overbodige luxe. dit jaar gaan we 2x op vakantie. of we moeten in het najaar nog bedenken om weg te gaan. ik denk dat ik momenteel ovulatiepijn heb. symptomen kloppen aardig. nog nooit van napijn gehoord eigenlijk. ja zeker. ze heb een erg druk dagje achter de rug. morgen lekker rustig aan doen.
@Meisje93 is ook weer zo. Kan je ook weer goed gebruiken voor jullie tweede kindje! Heb je vaker ovulatiepijn of is dit de eerste keer? Ik wist eerst ook niet dat napijn kon, maar omdat ik soms tot twee dagen na m'n eisprong nog krampjes had heb ik dat eens nagevraagd bij de gynaecoloog. Zij vertelde me dat dat mogelijk is. Klinkt als een heel goed plan ja! Even bij laten komen.
@Sylva hihi precies! al zal ik dan wat beter op m'n portomonee letten qua babyuitzet. ik let er nooit op eigenlijk. vorige ronde viel het mij ook op. maar niet zo heftig als nu. heb het al een paar uur. echt buikpijn in de onderbuik en wat krampjes bij de eierstokken. ahh okee. echt nog nooit van gehoord. ga denk morgen het wachtbankje op. zit nu op cd15. hihi precies & wij ook. 's avonds komen vrienden gezellig langs.