@Katsje wij houden het moeilijk vol hoor. Ik moet elke keer even kijken of er van jou al nieuws is Spannend! Ik hoop op goed nieuws.
@Aardbeitjes hahahaha nee als ie wel positief is weet ik niet of ik normaal kan werken Hier nog steeds rustig. Geen rode duivels nog. Vreemd. Ik denk vandaag
hier ook nog niks. Denk ook dat het vandaag gaat komen. werkse! hoe deed L het met een uurtje langer slapen?
@Meisje93 ik geloof wel goed. Hij sliep nog toen ik wegging. @Aardbeitjes ja hij is gezakt dus zal vandaag wel doorbreken. Nou ja dan hoop ik ook maar dat het er snel is.. kunnen we weer door
topper! Gaan aftellen. helpt misschien wel. @Mama1504 super zeg. E was wel al wakker toen ik wegging.
Nou hier ook een klein meisje die normaal uitslaapt tot 7:30 of 8:00, maar gisteren was het 6:05 en vandaag 6:15. Ook kwam ze vannacht ineens Dus ben gebroken Bedankt voor het mee af tellen @Meisje93 Ben zo benieuwd, ik denk soms echt dat t raak is Heb nu al 2 weken zere boobs en tepels en normaal was dan allang mn ongie doorgebroken.....nu geeneens tekenen van een aankomende ongie...
Oei dat is minder. vanmiddag lekker je bed induiken. ik hoop het echt voor je meid! Zou geweldig zijn.
@Meisje93 oooh, dat is vervelend. Dacht dat jij er juist zeker van was. Nou hopen dat het vandaag alsnog wegblijft. Hoe voel je je op het moment? Ben je er nog steeds van overtuigd dat je ongesteld gaat worden? @Mama1504 ik word echt verdrietig van jouw temperatuur Ziet er inderdaad uit dat het eraan gaat komen vandaag. Hoop dat het niet al te lang op zich laat wachten, dit is nog erger dan al die tijd op dat wachtbankje. Vind dit niet leuk! @Katsje je bent heel goed bezig! Ik duim heel erg hard voor je dat je menstruatie uitblijft! Kom maar op met die positieve test volgende week!
oh dat is vervelend. Dan idd op tijd naar bed. @Sylva voel me goed. nog geen ongikrampjes. wel raar gevoel in schaamlippen vanochtend. en voel me erg moe. weet ik niet. Ga er iig wel vanuit. Maar wel een sprankje hoop, dat het wel raak mag zijn.
@Meisje93 het is dus nog heel erg spannend bij jou! Ik heb echt de hele tijd al hoop dat je een late innesteling hebt gehad en daarom negatief hebt getest. Ik blijf heel erg duimen voor je meis! Ik hoop het ook! Laat 5 maar een geluksgetal zijn
@Meisje93 heeft ze daar last van van dat uurtje? Hier gelukkig niet. @Katsje ooh bah.. ja dan ben je gebroken. Dan nu maar even in de chill modus en dan ben je fit voor je moet sporten en dan vanavond maar lekker vroeg onder de veren @Sylva jaa heel deprimerend die temp. Hopelijk duurt t dan niet lang meer dan kunnen we weer door.
Eigenlijk wel ja. dankjewel! probeer maar rustig af te wachten. Kwaaltjes zijn iig wel anders dan vorige ronde. Maar zegt helaas ook niet veel. @Mama1504 viel mee. Heb haar gisteren en eergisteren wat later naar bed gedaan. heeft wel geholpen gelukkig
@Meisje93 ooh dat scheelt!! Update!!!!! De duiveltjes zijn er. Dus op naar ronde 5 @Katsje en @Meisje93 zet hem op dames. Wie weet weer 2 der bij mijn duimen draaien door.
Zwangeren MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 Aardbeitjes ❤ - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 Sterre*❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend 23 mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 28 mei 2018 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 NOD-lijst 27 oktober Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 30 oktober Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 bbz) 28 november Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM Wachtbankje (3), Zwanger (10), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 30 oktober - Seabert1 - controle - misschien geslachtsbepalende echo 31 oktober - Sylva - bel afspraak gynaecoloog 1 november - rhea90 - termijnecho 2 november - rhea90 - gynaecoloog 2 november - Esther519 - termijnecho 7 november - Aardbeitjes - controle vk + 8e echo 9 november - Joyce2086 - controle vk 13 november - Pluisje30 - 20 weken echo (SEO) en controle gyn 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - Aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 15 november - rhea90 - gynaecoloog 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO) 30 november - Esther519 - controle vk