Balen hoor @Mama1504 laat ronde 5 dan voor jou ook een mooie worden!!! Zou wat zijn....stel ik ben zwanger deze ronde: dan is dat voor mij ook officieel ook ronde 5 (na de bbz), @Sylva is volgens mij ook in ronde 5 zwanger geraakt...en als ik me niet vergis zijn er meederde dames in dit groepje in ronde 5 zwanger geraakt Dus eigenlijk moet het bij mij wel raak zijn.... PS: merkte net op dat ik ook gesloopt ben eer ik boven ben. Woon 3 hoog zonder lift en mn dochter wilde zelf niet lopen...was bij etage 1,5 al kapot Was bij de zwangerschap van A. ook versleten als ik de trap op moest.....
@Katsje klopt. @Meisje93 zit ook in ronde 5 dus jullie moeten wel op roze Nou wie weet is het raak bij je als je nu al kapot bent. Hoop het zo voor jullie!!
[Daar gaan we voor! @Katsje oeh! Vind het echt spannend bij jou! Hoop het zo voor je. zojuist een ini mini sliertje roze bij afscheiding. Maar ben nu ook kotsmisselijk. (vorige ronde ook) pff. wil ook duidelijkheid!
@Mama1504 Helaas Hoop dat je meer geluk in de volgende ronde hebt. @Meisje93 Ik hoop toch nog voor je dat je een positieve test krijgt. Misschien inderdaad een late innesteling, of niet geconcentreerd genoeg? Wie weet. Hoe lang wacht je het nog af voor een volgende test? @Katsje Wat houdt je het nog spannend! Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten
@Mama1504 jammer, maar wel fijn dat je nu door kan. Op naar succes in deze ronde! @Meisje93 tja, het kan wel iets of niets betekenen. Bij mij was anders juist wel goed deze ronde. Is het bij dat ene sliertje roze gebleven? Of gaat het nu toch doorzetten? Hoop het toch echt niet Fingers crossed! @Katsje hier inderdaad raak in ronde 5! Ben het helemaal eens, het moet gewoon! Hopelijk is dat een goed teken voor je meis! @hier vandaag pijnlijke en vermoeide benen. Kent iemand dit? Heb het gevoel of ik tot in de oneindigheid gelopen heb en m'n benen compleet verzuurd zijn.
@Seabert1 maandag of dinsdag wil ik gaan testen. Als ik nog geen rood heb gespot. jij morgen echo toch? @Sylva yup bij dat ene sliertje gebleven. heb nu weer witte afscheiding. Wat vervelend van je benen. Herken ik niet van de vorige zwangerschap
@Aardbeitjes ik vind het ook moeilijk hoor, maar ik wil nu met mn man testen. Juist ook omdat ik het gevoel heb dat het raak is. @Sylva die pijnlijke benen herken ik wel van de zwangerschap van A. maar ja, toen woonde ik ook al 3 hoog zonder lift....heb het nu ook af en toe...
@Meisje93 pfff.. spannend! Vind het echt knap dat je niet nog een keertje getest hebt. Zou het echt niet meer volhouden Nog steeds dinsdag in gedachte? @Katsje vind het wel fijn dat je het herkent. Begon me een beetje zorgen te maken. Mare jeetje, dat is naar. Die pijn voelt al niet fijn en dan ook nog moeten traplopen. Getsie! Heb je er lang last van gehad?
Balen @Mama1504. Hier was ronde 5 the lucky one, dus hopelijk voor jou ook! Ooh @Meisje93 morgen testen!! Spannend, zeker nu het rode niet doorzet. Ik had trouwens een week rode afscheiding toen ik positief testte, zegt niet altijd iets dus (negatiefs).
@Sylva ja maandag of dinsdag Twijfelde vanochtend heel even, maar toch niet gedaan omdat ik naar mijn werk moest. Ik heb nu heel veel last van mijn darmen. Maar nog niks geen menstruatie krampjes gehad. @Aardbeitjes ja of dinsdag! Even kijken wat mijn gevoel morgen zegt. Oh dat zegt dan idd ook niet zoveel nee. Probeer het rustig af te wachten..
@Mama1504 balen! Duimen voor ronde 5 maar. Andere twee maken het spannend, duimen draaien hoor. Hier een vreselijke dag. Al om 5 uur wakker door die rot wintertijd en een kleine die al 2 weken stipt voor 6 uur wakker is. Later naar bed had geen nut helaas. Plus mn nieuwe medicijn mocht maar 5 dagen dus gisteren niets genomen en vandaag al 5 keer gebraakt en ontzettend beroerd. Net toch maar weer emesafene gepakt en voor morgen vast ziek gemeld. Morgenochtend weer terug naar de huisarts, ben benieuwd. Baal vreselijk dat ik me moest ziekmelden maar ben nu echt te beroerd. Sorry , moest het ff kwijt..
@joyce2086 wat balen dat je die primperan maar zo kort mocht gebruiken. Goed dat je je voor morgen ziek hebt gemeld. Die emesafene moet ook tijd krijgen om zijn werk te doen. Ik hoop voor je, dat het morgen stukken minder is! Sterkte. hier mag je lekker klagen hoor.
@Aardbeitjes ja ik hoop t ook ben voor nu al lang blij dat het niet zolang op zich heeft laten wachten. @joyce2086 jeetje wat balen meid. Morgen maar lekker thuis blijven. Hopelijk doet het andere medicijn weer zijn werk. Nog beter: hopelijk ben je van die misselijkheid snel af. En kun je genieten. @Meisje93 zoo!!! Hou de spanning er anders even goed in ofzo ben zoo benieuwd!! geld ook voor jou @Katsje
@Sylva die pijn volgens mij maar een paar weekjes, maar die vermoeide benen....killing. Was echt buiten adem als ik boven was. @joyce2086 wat supervervelend zeg dat je zo misselijk bent en overgeeft. Hopelijk wordt er snel iets gevonden waardoor je eindelijk kan gaan genieten van je zwangerschap. @Meisje93 jij houdt t toch ook nog heel spannend #hier: nog steeds t gevoel dat t raak is. Lig nu alweer half te maffen op de bank (al vanaf 21:00 moeite met ogen openhouden).
@Mama1504 haha. ja had liever duidelijkheid mrja. Misschien zo een testje doen, al begin ik nu wel wat rugpijn te krijgen. Dus verwacht vandaag mijn menstruatie. @Katsje ik hoop het zo voor je. Hier gisteren ook al om 21u in bed gedoken. Was al 2 dagen erg moe. Helaas was E vanochtend alweer vroeg wakker.