Ik heb weer niet getest, maar de drang is zo groot. A. was vanmorgen ook vroeg wakker, wij waren gelukkig dit keer al op....maar als zij dr ogen open doet gaat dr mond ook gelijk open en niet meer dicht. Ben zoooooo moe, wil echt slapen. Nog maar 5 daagjes (ahum) alvorens te testen
Toch maar getest vanochtend. Weer negatief, zoals verwacht. Laat het vandaag maar doorkomen. Dan zit ik op mijn langste cyclus. @Katsje knap hoor, dat je niet getest hebt. vervelend zeg, dat je zo moe bent. Vanmiddag slapen een optie?
@Meisje93 balen!! Dan moet t nu ook doorbreken en niet voor de gek houden. @Katsje spannend! Knap dat je nog niet getest hebt. Idd misschien vanmiddag even slapen?
@Meisje93 en @Mama1504 ik zou zo graag vanmiddag willen slapen, maar moet gewoon werken. Ik werk 4 dagen als administratief medewerkster (werk van 7:30 tot 17:00, ben alleen op donderdag vrij). Vind het van mezelf ook heel knap dat ik nog niet getest heb, maar ik zweer t.....dat doosje in de badkamer brandt.....
@Mama1504 Ja heel erg balen. Maar wel verwacht. Ja hoop echt dat het vandaag doorbreekt. Kan ik weer verder! @Katsje balen dat, dat helaas niet gaat lukken. Hou je taai vandaag. Ja ik vind het echt heel knap van je hoor! Ben zo benieuwd
Shit @Meisje93 Dan mag het snel doorbreken ja, dit is ook niets Aaah @Katsje wat een geduld. Je laat ons allemaal in spanning
@Meisje93 wat balen! Lichaam kan je zo voor de gek houden he.. Ik moet zo naar de gynaecoloog toe, doorgestuurd voor controle. Ben benieuwd hoe en wat. Jullie horen het!
Nee dit is gewoon dubbel k*t. Wil gelijk door naar de volgende ronde. Ja echt verschrikkelijk. Spannend, ben benieuwd wat die gaat zeggen. Als je maar geen HG gaat ontwikkelen.
@Meisje93 aahh nee!! Wat een verschrikkelijke ellende meis! Pff.. Dan moet het maar snel door gaan zetten, kun je ook verder. Bah zeg, had echt goede hoop voor je. @Katsje oeff dat voorspeld niet veel goeds dus. Dat geloof ik graag ja. Ik voelde het elke keer als ik met de was bezig was of ging opruimen. Hoop dat het je bespaard blijft dit keer, maar met in gedachte dat het raak kan zijn ben ik bang van niet. Je bent weer goed bezig geweest door niet te testen vandaag! Wat rot dat je zo moe bent en niet even bij kunt slapen @joyce2086 wat vervelend dat je zo'n rot dag had gisteren en dat je nog steeds met die vervelende misselijkheid zit. Heel slim dat je je hebt ziek gemeld. Rustig aan doen! Ben ook erg benieuwd hoe of wat. Succes meis! En gewoon je hart luchten hoor! @Espoir hoe gaat het met je? Weet je al wanneer alles in gang gezet gaat worden? Hoe gaat het met de zwangere dames?
@Sylva Ja echt. Gisteren ging ik toch weer een sprankje hoop krijgen. Maar helaas. Hopelijk is ronde 6 mijn ronde. @MJBP hoe gaat het nu met je bloedverlies? Is je suiker al aardig onder controle?
@joyce2086 Wat vervelend is die misselijkheid, hoop echt dat t over een week of 2 ineens over is. Zwanger zijn is echt niets aan met die misselijkheid. En je mag hier natuurlijk gewoon klagen @Meisje93 wat balen zeg! dan maar snel doorbreken inderdaad, dan kun je tenminste door @Mama1504 ook voor jou een dikke knuffel, maar duidelijkheid is op een gegeven moment ook wel weer fijn. Dat stomme wachtbankje.... volgende ronde in ieder geval jij en @Meisje93 op roze! Klaar nu met die 1 per ronde. 3e eerste ronde ging er ook een heel bosje tegelijk, dus er is genoeg plek en @Katsje, doe gewoon die test joh! Waarom wachten als je te nu al kunt weten Dat gekakel van die kleintjes gaat maar door he, kan zo vermoeiend zijn. Ik zit als ik zo moe ben nog liever op mn werk, jij niet? Ik woonde bij mn eerste 2 kindjes ook 3 hoog. Goed voor je conditie en geduld hoor; met maxi cosi een peuter die niet meewerkt en je boodschappen de trappen op klimmen. Iets om naar uit te kijken Met dikke buik en peuter is t al een feest. Heerlijk, nu kan ik de donkey zo de gang in rijden! Ik vond t toen nooit zo erg hoor, dat doe je gewoon ..tis nu eenmaal zo
@Pluisje30 ik wil ook heel graag die test doen...je moest eens weten Maar idd, zo'n kleintje die kakelt en tis ook nog eens een meid Dus ja, die kletst maar wat door, alleen ik versta er werkelijk geen reet van, begrijp totaal niet waar ze het over heeft en das soms ook zo lastig... Wat betreft 3-hoog: tsja je weet niks beters. Maar A. weigert ook nog steeds om zelf die trap op en af te lopen. Gelukkig is ze niet zo zwaar (nog geen 11kg), maar ja t blijft sjouwen
@Pluisje30 nou idd. Helaas nog steeds geen rood gespot. Ja hopelijk volgende ronde heel veel roze erbij. #3-hoog wonen. Pfoe ben blij dat ik dat niet heb. Al weet je idd niet beter. Maar moet er niet aan denken, al die trappen.
Haha! Wordt alleen nog maar erger dat gekakel, en dan die vragen als ze 3/4 jaar zijn (sommige) jongens kunnen ook hun klep niet houden kan ik je vertellen! Dat geklets van de jongste vind ik nu nog wel schattig. Ik had nooit zo'n geduld om m zelf te laten lopen (zeker als je je handen vol hebt) Dus ik rende liever snel met die kilo's omhoog. Of de baby even laten staan in de hal (afgesloten om een hoekje) en dan 2x rennen, kan dat bij jullie? Kun je wel je wagen beneden laten?
@Pluisje30 dankje! Ja @Meisje93 en ik gaan voor november tenminste als het snel doorzet bij haar Pfff ja sommige jongens kunnen hun mond ook niet 5 min dicht houden heb der hier ook zo 1 maar die heeft er bij ook nog dat ie niet 5 min stil kan zitten, het is bij hem volgas of slapen niks tussenin.
Ow, maar A. kan ook niet stilzitten. Tis ook absoluut geen succes om een boekje voor te lezen Toen ze nog baby was, schopte ze altijd met dr beentjes...en dus soms schopte ze ook t boekje uit mn handen...toen er maar mee gestopt en liedjes gaan zingen! Pffff....wil slapen Ow ja, kwaaltje ontdekt: vieze smaak in mn mond