Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva oooh dan heb ik vanavond ook nog een kans :roflmao:

Goh dames! Ik wordt gewoon zenuwachtig voor ons allemaal :roflmao:

2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 haha :roflmao: all out gegaan bij de eerste? :p Gaat hier ook gebeuren, m'n vriend wil alles perse nieuw hebben. Dus ik zei dan ben je zo ruim € 4000,- kwijt hè? Kon hem niks schelen, hij wilt het beste voor ons eerste kindje.

Apart is dat hè hoe dat ineens kan opduiken. Dan moet je je vandaag vast iets beter voelen? Ik zou zeggen kom er gezellig bij! :D Er is plek zat op onze comfy loungebank! :thumup:

@Mama1504 komt helemaal goed! Ik zie dat je temperatuur met 0.3 omhoog is gegaan! :D Ik denk dat je eisprong geweest is. Als hij morgen nog hoger is weet je het zeker! Echt hè! Hier ook :roflmao: Zit hier zo keihard te duimendraaien! :thumup:

@Kaatje1603 hey meis, hoe voel jij je vandaag? Hoe is het met je menstruatiegevoel en steekjes?

@hier had ik gisteren echt even goed buikpijn en lage rugpijn. Als je me had gezegd dat het 11 DPO was en m'n menstruatie eraan kwam, had ik je geloofd. Lekker op tijd naar bed gegaan en een kruik op m'n buik en rug gehad, dat leek wel te helpen. Vandaag nog steeds gevoelige borsten, een beetje snotterig, dat drukkende gevoel in m'n onderbuik, hoofdpijn en af en toe lichte krampjes en steekjes.

3. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Sylva Dus de innesteling begon bij jou gisteren denk je? Klinkt in ieder geval “goed” je symptomen! Voel je je er goed bij of is het ook echt vervelend?
    Ik denk dat mijn innesteling ook is begonnen. Heb nu nog steeds lage rugpijn, gevoelige borsten, gespannen gevoel in mijn onderbuik, beetje misselijk gevoel, boeren en veel slijm in keel en neus. Waaaahh en dan nu nog een week wachten voordat we mogen testen! :eek:

@Meisje93 en @Mama1504 Jaaa gezellig als jullie ook op onze bank komen vandaag! Same here met het duimendraaien! :thumup:

Ben vandaag dus verder uit de lucht i.v.m. de verjaardag van mijn mams. Ook wel goed ff de afleiding ;)

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva hihi ja een beetje te erg. :p
    waren al ruim €5000,- kwijt bij babypark. dan nog kleertjes, luiers etc.
    had het pas opgezocht voor een ander topic. toen schrok ik wel even.
    mijn man wilde ook alles nieuw. tja daar betaal je dan wel flink voor.

ja vannacht had ik nog wat krampen en nu is het gelukkig weg. dus ga maar op het wachtbankje.

zou het van de innesteling kunnen zijn die krampjes?

@Mama1504 och och nu al zenuwachtig. ;)

@MJBP veel plezier vandaag!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #465 Meisje93, 16 jul 2017
    Laatst bewerkt: 16 jul 2017
    NOD-lijst 24 t/m 30 juli

23 juli (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1

24 juli (1)

MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19

25 juli (1)
    Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9

26 juli (1)
    Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2

27 juli (0)

28 juli (2)

Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7

29 juli (4)
    water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma
    KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2
    Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4

30 juli (2)
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde

Datumloos (1)
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2)

Totaal: 14

Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

6. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva jaa ik denk t ook. Vandaag 36,5 dus dat is een mooie stijging, hopelijk blijft ie hoog :)
    Ovutest was vanmorgen nog wel positief, maar misschien komt dat wel omdat ik nu in de ochtend getest heb, wil doortesten tot ie weer negatief is. ;)

@Meisje93 jaa haha nu al. Maar ik geloof dat ik ook wel op het wachtbankje kan nu. Wil je dit doen bij mij? Snap er nog steeds niks van van die lijst kopieren.. :roflmao:

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sylva vindt dit leuk.
  8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @MJBP een innesteling zou toch veel te vroeg zijn? Eerlijk ik heb geen flauw benul wat er is gebeurd gisteravond. Al zou ik graag de innesteling gevoeld hebben, uit pure zelfbescherming blijf ik maar in de ontkenningsfase :roflmao:. Voel me verder prima eigenlijk.

Klinkt ook veelbelovend hoor bij jou! :D Dan wordt het wel steeds lastiger om er neutraal in te blijven staan hè :p Ik hoop zo dat je gelijk hebt! Ja echt hoor.. Even serieus die week duurt nog veel te lang.. :rolleyes: Het erge vind ik nog, wij zeuren over een week terwijl de rest nog langer moet wachten. Sorry meiden! :|

@Meisje93 holy chips.. :eek: En dan nog wel exclusief luiers, kleding en wat nog meer. Die € 4000,- hier is alleen exclusief luiers, zelfs inclusief positiekleding. Het is ook altijd de schuld van die mannen hè :p En dan zijn wij vrouwen duur! :roflmao:

Whoehoe! Welkom op ons wachtbankje! :D

Ik heb echt geen flauw idee of het van een innesteling kan zijn. Vind het nogal vroeg. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg ik maar :p

@Mama1504 is je test ook echt positief positief? Het kan overigens best hoor, dan heb je je piek nog maar is je ei al wel gesprongen. Vanavond zal hij dan wel minder zijn. Je moet in ieder geval altijd uitgaan van je eerste test. Op een hogere temperatuur morgen en een negatieve test vanavond! :D

Ik ga me hier even suf googelen op vroege innesteling :roflmao:

9. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ooo wat leuk! Het wachtbankjr wordt steeds voller... duim duim duim...

@hier Mijn menstruatiegevoel was er gister nog wel wat... vandaag nog heeeeeel zwakjes. Wel meer gevoelige borsten.
    Vindt t alleen zelf nog zo vroeg
    Wel opeens megamisselijk ook gisterochtend...

Verder moet ik nog even teruglezen! Jullie hebben weer teveel gekletst hoor Hahaha

Sylva vindt dit leuk.
  10. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva en @Meisje93 ja hij knalt echt nog. Maar goed aan mijn temp te zien is ie wel gesprongen :confused: (denk ik) hopelijk morgen weer hoog idd.
    Ook wat een drukkend/krampend gevoel in de onderbuik, vanavond misschien nog even gezellig maken, dan kan t daar in ieder geval niet aan liggen :roflmao:

Jaa wordt steeds paarser :D hopelijk goede tekenen allemaal :roflmao:

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva waren alleen al €3000,- kwijt aan kinderkamer en kinderwagen.
    alle aankleding van baby's only gedaan. en dat is ook best prijzig helaas.

innesteling kan al vanaf 4dpo toch? of heb ik het mis.. kan hoor. niet echt in verdiept.

@Mama1504 hihi de progesteron kwaaltjes beginnen al lekker.

idd heb je er alles aan gedaan. ;)
    en dan het eeuwige wachten..
    nog 14 dagen.. :|

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Kaatje1603 het blijft dus vooralsnog heel erg spannend bij jou! :D Ja die te vroege gedachte heb ik ook dus. We gaan het zien over een paar dagen. Wilde je voor of op je NOD testen?

@Meisje93 dat meen je? Wauwie.. :D Welke kinderwagen en kinderkamer hebben jullie gehaald dan? Ach weet je, het moet er ook gewoon leuk uitzien toch? ;)

Na een hele ochtend googelen heb ik op meerdere sites gelezen dat innestelen op z'n vroegst al kan vanaf 3/4 dpo, met een gemiddelde tussen 5 en 10 dpo en een late op 12 dpo. Dus onmogelijk is het blijkbaar niet. :rolleyes: Blijf het wel apart vinden, dan is de celdeling wel idioot snel gegaan.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kaatje1603 spannend allemaal. :)

@Sylva babykamer van kidsmill. even kijken hoe hij heette.
    en kinderwagen joolz geo. helaas was de wagen net op de markt. en had een lelijke stof. voor meerprijs kon je een andere stof nemen. maar dan zaten er stiksels in het leer. als je dan weer meer betaalde had je dat niet. uiteindelijk dus een paar honderd meer kwijt geweest.
    paar maanden, hebben ze de lelijke stof uit de markt gehaald. waardoor de wagen 400,- goedkoper was dan we nu betaald hadden. :cry:
    was een flink baalmoment..
    mrja je hebt het er dan voor over heh.

aha dus het kan wel! is het idd snel gegaan allemaal.
    jij had ook een snelle innesteling toch @MJBP
    kan je evt. wel sneller een testje wagen als je dat wilt..

14. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @Sylva ligt eraan wat mn kwaaltjes gaan doen ;) maar vooralsnog gewoon op mn NOD

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 dat is eigenlijk wel een flinke rot streek zeg! Dat is niet niks wat je meer hebt moeten betalen. Snap dat je keihard hebt gebaald ja..

Ja het kan, maar ik blijf het bijzonder vinden. Normaal duurt het 5 dagen voor een bevruchte eicel zover is dat het überhaupt kan gaan innestelen. Met 4 dagen kan ik het nog begrijpen, maar drie is wel bizar snel. Misschien dat het te maken heeft met zaadcellen die al klaar lagen en er een heel vlot is doorgedrongen? Kan het anders echt niet verklaren. Moet dit maar eens aan m'n gynaecoloog vragen.

@Kaatje1603 hehe :D dan gaan we het zien! ;)

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ach ja niets meer aan te doen. wij wilden perse de andere stof. :p

ik heb geen idee, nooit in verdiept. maar het idd erg snel!
    oh ik dacht dat je gister 4dpo was. maar met 3 is idd wel heeel erg snel!

voel nu allemaal krampjes en steekjes in de onderbuik en liezen. ook in 1 borst steekjes.
    zal dit alweer progesteron kwaaltjes zijn.

17. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Klinkt positief, is t ook anders dan andere rondes?

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 zeker! Mja hadden ze dat nou net ff die paar maanden eerder besloten! ;)

Ik zat gisteren ook op 4 dpo! Vandaag op 5! :D Gisteren was ik niet overtuigd dat er een innesteling gaande was, misschien gewoon last van m'n darmen gehad. Maar inmiddels wel. Sinds een half uur geleden echt pijnlijke menstruatieachtige krampen en steken. Wat een ontzettend naar en rot gevoel zeg! Letterlijk of er iets in m'n baarmoeder aan het vreten is.

Die kans zit er wel in ja. Dat had ik ook vlak na de eisprong :( Dat is dus die napijn wat ik bedoelde.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    idd! of wij hadden wat meer geduld moet hebben met de babyuitzet.. :p
    met 15 weken de meeste zooi al gekocht.. :|
    babykamer was toen in de aanbieding.

ah toch wel! :) alweer 5 dpo! wat gaat het bij een ander snel.
    och dat klinkt niet fijn! dit heb je nog niet eerder gehad?
    denk je dat je nu de innesteling hebt?

ah okee, weten we gelijk weer hoe de napijn voelt hihi.
    wat hebben we toch veel te lijden heh.

20. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nou en of de progesteron aanwezig is dan als dat het is. Vandaag mega menstruatie achtigepijn gehad :confused: wist gewoon geen houding aan te nemen.:confused: Nu gelukkig weer iets minder. Nooit eerder opgevallen tijdens ovulatie :$

Deel Deze Pagina