@Sylva ik hou het deze ronde bij tempen. Cyclus is aardig regelmatig. En met een goede skes frequentie moet het goedkomen. Ik hoop zo, dat dit de laatste ronde zal zijn! Vanochtend in een binnenspeeltuin geweest. En zoveel vrouwen die met dikke buiken rondlopen. Was helaas wel even slikken.
@Sylva snap ik! Maar toch een dikke vette 3+ Ik begin denk ik woensdag of donderdag weer. Moet er eerst nog een paar bij bestellen
@Meisje93 dat is natuurlijk ook helemaal zo! Je merkt het natuurlijk ook wel aan je vruchtbare slijm en als je temp dan eenmaal omhoog schiet weet je ook genoeg. Snap wel dat het even slikken was ja. Het is dan toch net die confrontatie dat zij het wel mogen meemaken maar jij nog niet. Maar het gaat goed komen meis! Echt waar! @Mama1504 yes! Oehh, dat duurt niet zo lang meer! Maar eens snel gaan doen dan!
Het is redelijk spannend idd, maar kan niks anders doen dan afwachten. Zolang ik geen bloed en kramp heb beschouw ik het maar als goed! Misselijk is op de achtergrond zeg maar. Helaas als ik eet of drink wordt t wel erger...dus heb zo zn ups en downs...maar alles voor het goede doel zeggen we maar!!
Nee, niet perse. Ik had wel t vermoeden door de testjes en t waren er inderdaad ook 2. Als je weet hoe snel je normaal hcg opbouwd zie je t wel
Gelukkig maakt je man de eitjes niet, dus is van zijn kant toch geen verhoogde kans. Haha, zo lekker zit t bankje meestal niet. Maar ik kan niet wachten tot je op roze staat
@Sylva Daarom. Zie het vanzelf wel. ja klopt. Eerst had ik het niet zo erg. Maar nu begint het helaas toch wel te komen. Heel vervelend.
@Pluisje30 nee klopt. Zit zo lekker en dan worden het 2 hele lange weken maar ja ik leef altijd van fase naar fase. Eerst wachten tot de duivels de deur uit zijn daarna even niks tot eisprong en dan weer zoeken naar ei en als je hem eenmaal hebt even goed benutten en dan maar weer wachten @Sylva ach vaak voor 17 uur besteld morgen in huis
Vraagje: vanochtend wakker geworden met dichte neus en beginnende keelpijn. Hoe verder in de dag hoe zieker ik mij voel. Nu is het zo dat als de man ziek is dat dit invloed heeft op zijn zaad, maar hoe zit het eigenlijk met een vrouw? Heeft dit invloed op de eisprong? Natuurlijk ben ik nog niet in mijn vruchtbare dagen, maar ja vroeg t me af.
Ik denk dat het wel effect heeft. Wij zijn 1 ronde beiden ziek geweest en die mislukte. Wellicht ook door een andere reden maar ik baalde wel. Koorts is bij een man funest dus dat moet je zien te voorkomen als het gaat. Koorts is bij jou 'gevaarlijk' rond en na je eisprong. Je ei kan er later door springen of niet goed innestelen. Goed uitzieken voor er een eitje komt dus! Beterschap
Ai beterschap! Geen idee of het invloed heeft. Hier was man goed ziek in ronde 1 Baalde er zo van. Eer dat zaad kwaliteit dan weer goed is. Duurt gewoon 3 maanden. Maar zie dat @Aardbeitjes al antwoord heeft kunnen geven.
@Aardbeitjes thnx. Dan hoop ik dat hij het nu niet krijgt. ach gaan gewoon ons best doen en zien het wel @Meisje93 ja idd. Dus nu maar zien te voorkomen dat hij het krijgt. Ach wie weet ben ik er morgen weer.
@Mama1504 nou idd! Daar zit je niet op te wachten. Hier moet het zaad weer op topkwaliteit zijn. Dus de echte 2e ronde is van start
@Katsje dat is waar en heb je helemaal gelijk in. Het komt goed deze keer! En zo is het, alles voor het goede doel! @Meisje93 *knuffel* Het is soms ook gewoon niet eerlijk. Maar het komt echt goed meissie. Weet het zeker! @Mama1504 oh nee! Wat een rot timing. Hoop voor je dat het niet doorzet. Hoe gaat het vandaag met je? Beterschap meis! Hier in de eerste ronde beide goed ziek geweest met overgeven etc. Ik had daardoor een latere eisprong. Het is toen wel raak geweest, maar helaas niet goed gegaan. @hier vandaag uit voorzorg met emesafene begonnen. Ben kotsmisselijk en houd echt nog net m'n crackers binnen.
@Sylva nee klopt. Ach we gaan het zien. En anders blijft E enigst kind. heh wat vervelend zeg! goed dat je die emesafene hebt gekregen. Hopelijk heb je er baat bij! Jij had de laatste ronde, een hele stabiele temp toch? Had je die ook voor de eisprong?
@Sylva nee hoop t ook niet. Ben nu goed verkouden. Dus hopelijk blijft t daar bij. Ach we gaan het zien. Ik doe gewoon net zoals andere rondes en meer kunnen we niet doen. Wat goed dat je emesfane hebt gekregen. Hopelijk gaat dat helpen.
@Meisje93 nee joh! E krijgt echt wel een broertje of een zusje Het helpt gelukkig wel iets, nog wel misselijk maar een heel stuk minder. Vond hem vergeleken met de vorige charts voor m'n eisprong inderdaad ook stabiel. Normaal piekte hij nogal. Mocht je nog terug willen kijken: https://www.fertilityfriend.com/home/Sylvas @Mama1504 getsie. Hoop het ook voor je ja! Duim voor je dat je er weer snel vanaf bent Heb je een druk weekend? Tot nu doet het goed z'n werk. Ben echt zo blij met m'n huisarts Fijn weekend allemaal meiden!
@Sylva vast wel! Fijn dat het wat helpt. Nu spiegel opbouwen in je bloed. thnx voor het delen van je kaartje! Hopelijk zegt het bij mij ook iets. Geen idee hoe mijn temp eerst was natuurlijk. Maar dit is nu mijn kaartje: https://www.fertilityfriend.com/home/6cc2f6 Fijn weekend! Vanavond kraamfeest & 2 verjaardagen in 1 gelukkig. Gisteravond ook verjaardag gehad. 2 baby's waren er. Och och.
@Sylva ja mag je heel blij mee zijn met zo'n huisarts hoor genoeg over dat huisartsen niet zomaar wat voor schrijven (tenminste hier). Nee had vandaag een verjaardag maar die heb ik afgezegd want mijn zoontje was van de week heel erg ziek. En ik durfde hem nog niet mee te nemen naar andere kindjes. Dus nu heb ik vant weekend lekker helemaal niks op de planning! lekker bankhangen. Jij drukke planning dit weekend? Jij ook een fijn weekend @Meisje93 mooi kaartje tot nu toe hopelijk blijft ie net zo stabiel als bij @Sylva En natuurlijk krijgt E er een broertje of zusje bij. Dat moet gewoon dat wordt deze maand
@Mama1504 hier deed huisarts ook niet moeilijk met medicijnen tijdens zwangerschap. Kwam er zelf mee. Om te starten met emesafene. Heerlijk zeg. Lekker bankhangen. Zeker als je zelf niet helemaal fit bent. Ja hij is erg stabiel. Had verwacht dat ie van vandaag afwijkend zou zijn. Aangezien ik om 1.30 pas ging slapen. Laten we het hopen! Mag ook wel na een half jaar.