Ooh dan is ie helemaal mooi als je wat later sliep hoop voor je dat t dan nu eindelijk goed nieuws zal zijn
Ja was er ook al verbaasd over. Vanavond zal ook wel een latertje worden. Oppas blijft slapen. Dus ben benieuwd of die morgen ook weer zo mooi is. Ik hoop het! Wij moeten deze ronde gewoon op roze gaan hoor.
Ja dat moet gewoon. Zijn de laatsten Ben benieuwd naar je temp morgen! Hier is ie iets hoger maar ja dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik verkouden ben hopelijk krijg ik hierdoor nog wel een mooi beeld.
Kom meiden gewoon op roze hoor. Komt helemaal goed. Koorts zal best invloed kunnen hebben, geen idee. Maar geloof echt niet dat t een kansloze ronde is hoor! Maak je er maar niet te druk om, denk dat dat nog meer invloed heeft. En E krijgt echt wel een broertje of zusje, dat wil ik niet meer horen hoor! @Sylva, wat balen dat de misselijkheid is toegeslagen. Heel veel sterkte, valt echt niet altijd mee. Maar ooooit is t voorbij en dan vergeet je hoe t was.
@Pluisje30 oh nee kansloze ronde denk ik ook niet hoor. ook heb ik geen koorts dus dat scheelt, maar vroeg het me zo ineens af. Zeker gaan we op roze heb der vertrouwen in
Hier is de misselijkheid ook flink toegeslagen. Heb nog niet boven de wc gehangen, maar krijg heel slecht iets binnen: koffie en yoghurt al helemaal niet meer
@Pluisje30 we gaan er weer voor! Oh nee! Misschien al wat op bed eten, om de ergste misselijkheid te voorkomen. echt vervelend zeg. #vannacht om 2u gaan slapen. Maar temp is niet raar gaan doen.
@Meisje93 eten en drinken staat me sowieso tegen, omdat ik er onwijs misselijk van wordt. Ben heel de dag door misselijk maar wanneer ik eet of drink, wordt t versterkt
Dat vind ik nog heel netjes hoor, na 15 weken. Is gemiddeld toch? Ik ben nog steeds misselijk en de vorige keer ook gehad tot de laatste wee. Er is weinig aan te doen behalve zorgen dat je genoeg vocht en eten binnenkrijgt. Dat zal de ene dag beter lukken dan de andere. Suc6
@Meisje93 je temperatuur ziet er heel netjes uit hoor! Ik moet die tabletjes innemen zo nodig. Vandaag voel ik me redelijk goed, dus dan blijven ze lekker in het doosje zitten. Je geduld word wel duidelijk op de proef gesteld hè. Was het wel leuk? @Mama1504 het scheelt dat het ook niet zomaar is. Anders had hij het waarschijnlijk ook niet gedaan. Maar heb een hele begripvolle huisarts en dat scheelt echt een hoop Ach gut, arm kereltje. Gaat het nu wel weer goed met hem? Lekker rustig aan doen en bank hangen is waarschijnlijk ook precies wat je nodig hebt. Dus gewoon even lekker genieten van het niks moeten doen Geen drukke planning hier. Zijn gisteren naar de bios geweest en zouden daarna eigenlijk uit eten gaan maar dat was met de combinatie misselijk en moe niet echt te doen. Vandaag lekker rustig aan en m'n vriend moet ook werken vanmiddag. Dus ook hier rustig aan! @Pluisje30 dankje! Gisteren was het even goed lastig, maar vandaag staat het wat meer op de achtergrond gelukkig. Echt apart dat dat zo kan wisselen. Maar het hoort er nou eenmaal bij, kom er wel doorheen. Heb er vertrouwen in! @Katsje heb je tijdens de zwangerschap van A wel iets gehad tegen de misselijkheid? Zou sowieso even met de assistent overleggen morgen. Als je helemaal niets binnen krijgt ga je je alleen maar belabberder voelen en dat is ook niet de bedoeling. Misschien in hele kleine beetjes proberen te eten en drinken?
vervelend hoor! Wel fijn dat het op gegeven moment weg is gegaan. Vervelend dat je ook zo misselijk bent. Hier ook tot aan de bevalling misselijk geweest. Overgeven tot 14 weken. toen gestart met medicatie. Hopelijk is het nu wel sneller weg. @Sylva dankje! Hopelijk een goed idee. Geen idee natuurlijk hoe die anders is. Fijn dat je je vandaag wat beter voelt. Hopelijk heb je ze niet al te vaak nodig. Ja was erg leuk. Verjaardag erg gezellig. tegen 2u pas naar huis. *oeps.
@Katsje heh bah! Wat vervelend dat het bij jou ook toe geslagen is. hopelijk is het snel over. @Meisje93 je temp is netjes idd. Hier ook pas half 2 gaan slapen, maar ik had een uitschieter dus maar niet meegerekend vandaag. Haha heerlijk toch? Je moet ook genieten dus een keertje laat op bed is ggeen probleem. @Sylva ooh heerlijk eventjes weg. wat jammer dat je zo moe was plus misselijk, dan is dat weer een minder leuke afloop. Vandaag maar heerlijk niets doen. even bijkomen.
@Mama1504 nou idd een uitschieter. Maar je weet iig waar het aan ligt. Vind het maar raar, dat die hier zo stabiel blijft. Hopelijk positief effect straks Deze ronde hoog libido (tot nu toe) Moet goedkomen hihi. nee dat zeker niet. Alleen was E om 6.45 alweer paraat. en die wekker om 5.30 was nu echt niet leuk. haha
Hahaha nee dat is dan geen leuke wekker. jammer. Misschien vandaag tussen door nog een dutje doen Jaa idd weet waar het van komt, plus dat ik super verkouden ben, dus zijn dingetjes bij elkaar. Jaa mijn libido is ook weer hoog haha dan moet t helemaal goed komen met ons
Haha nee echt niet. Ja wie weet & anders vanavond lekker op tijd naar bed. Ja daarom. Daar hoef je je dan geen zorgen om te maken gelukkig! Kijk! Dat moet gewoon. Deze maand gaan wij op roze.
@Sylva heb toen geen medicatie gehad. Toen kreeg ik op zich nog wel wat binnen. Maar nu voor t eerst dat ik dus echt iets niet naar binnen kan krijgen. Thee lukt nu op zich wel, water ook nog enigszins. Voor de rest gewoon langzaam eten met kleine hapjes dan is het wel te doen.