Hoe gaat het met iedereen? Gaan alweer richting de feestdagen! Hebben jullie al plannen gemaakt? Hier onverwachts 1e kerstdag vrij gekregen. Moet alle plannen nog gaan maken. Sinterklaas gaan we dit jaar nog niet vieren. Wel naar het sinterklaasfeest op het werk.
Hier gaat het goed. Nog wel verkouden maar beter dan afgelopen weekend. Ook zl is weer aan de beterende hand. Wij hebben nog niet echt plannen. Tweede kerstdag vieren we kerst bij mijn ouders, verder nog geen plannen. Ik heb alle feestdagen vrij gekregen niet eens gevraagd ik wilde met oud en nieuw werken maar heb nu alles vrij Hier gaan we ook nog geen sinterklaas vieren. Idd alleen bij mij op het werk en bij mijn vader op het werk. Volgend jaar zal het anders worden denk ik. Hoe ist met de rest?? Stilletjes hier. Hier ga ik morgen ovutesten bestellen en donderdag weer op zoek naar mijn ei.
Hier eindelijk een goed bericht: ik voel me super met de 3x dd primperan! Nauwelijks meer misselijk en al dagen niet gebraakt. Kom gewoon eindelijk ff bij!
Jeej wat goed!! Wat een verademing! Geniet er van! Hopelijk blijft t zo. En nu maar even lekker bij komen
@Mama1504 fijn dat je weer aan het opknappen bent. Hopelijk snel weer fit. wow, wat een geluk heb jij zeg. Gebeurt dat vaker? Dat je vrij hebt met feestdagen? Ja nu hebben ze toch niet zoveel met sinterklaas. Wat fijn zeg! Nu kan je er iig van genieten! @rhea90 hoe was het bij de gyn?
Hoihoi. Ja was weer goed. Ik was donderdag nog voor een echo geweest maar ze wou nog wel even kijken. Vind ik wel leuk natuurlijk. Nu over anderhalve week alweer!
@Meisje93 nee juist nooit. Moet altijd aangeven wat ik wil werken dus: kerst OF oud en nieuw, pasen OF pinksteren. Ik had dit jaar oud en nieuw in gevuld (doe t altijd om en om). Maar sta nu nergens bij ingepland. Ik vind het wel best Nee idd ze snappen toch nog niet wat sinterklaas is. Alleen mijn ouders willen dit jaar wel iets kleins doen met de kleinkinderen dus ach eventjes bij hun langs is al leuk. Leek hun zo gezellig Wat mooi @rhea90 dat alles weer goed is. Leuk om het idd weer even te zien.
@Mama1504 ik doe elk jaar weer wat anders. Maar meestal 1e kerstdag & nieuwjaarsdag (dagdienst) Groot gelijk, niets zeggen als de feestdagen al helemaal gevuld zijn. Zeker gezellig! E is het enigste kleinkind van mijn ouders. Van sch.ouders de zoveelste. Maar die vieren nooit sinterklaas. Bij mijn ouders ook niet altijd. Aangezien zusje op 6 december jarig is.
@Meisje93 oh dat wil ik ook, van allebei 1 maar dat mogen wij niet. het is of of. Maar vindt beide niet erg hoor. zijn altijd gezellige dagen. Ooh kijk dat is makkelijk. Hier is L het oudste kleinkind van mijn kant. En bij mijn schoonouders de jongste, maar mijn nichtje gaat nu naar de peuters, dus die gaat het nu allemaal wat meer begrijpen. Vindt het wel weer gezellig hoor die feestdagen. Ooh 6 dec. Was dat vroeger niet lastig? Zou het als kind denk ik vreselijk vinden. Ik zit net tussen die feestdagen in
Hier gaat t redelijk. Helaas gewoon de hele dag misselijk, tis wel te handelen maar fijn is anders. Ook snel moe Maar goed, hopen dat het snel voorbij is! @Mama1504 fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Is wel makkelijk tijdens eieren zoeken Sjo en super dat je met de feestdagen vrij bent. Ik zit op kantoor en dan zijn de we de feestdagen gesloten. Heb dit jaar wel vrij genomen tussen Kerst en Oud&Nieuw, want dan zijn we wel gewoon open. @Meisje93 lijkt me idd verschrikkelijk om rond een feestdag jarig te zijn. Hier is A. aan beide kanten het derde kleinkind, dit jaar vieren we wel Sinterklaas. Bij mn schoonfam gewoon een beetje gezelligheid (de andere kleinkids zijn 18 en 15) in het weekend ervoor. Bij eigen fam zijn we uitgenodigd door mn ouders, weet niet wat ze van plan zijn. Waarschijnlijk gewoon wat cadeautjes in een zak want mn neefje en nichtje zijn 6 en 3. @rhea90 altijd leuk om een keer extra te spieken!! @joyce2086 eindelijk een goed berichtje. Super dat de medicijnen aanslaan en dat je eindelijk kan gaan genieten. Dus: geniet ervan!! @Sylva hoe is het met jou? Ook nog steeds zo beroerd?? @MJBP tijdje niet gezien/gehoord. Hoe gaat het ermee, tis zo stilletjes.... @anderezwangeredames hoe is het met jullie allemaal???
@Mama1504 oh okee.Ja ik vind dat soms wel lekker van beide 1. Maar met een collega ruilen mag dan wel toch? haha hier ook de oudste en de jongste. Ja zeker gezellig. Moet gauw eens plannen gaan maken. Vorig jaar sinterklaas met vrienden gevierd. Bedenk ik me nu. Ja was wel lastig. Daarom word het nu eigenlijk nauwelijks meer gevierd. Ik snap er niks van. Temp is nog steeds rete stabiel. Terwijl ik er vannacht tig keer uit ben geweest voor E. Voor het tempen heb ik denk 2u geslapen. Had verwacht dat die af zou wijken. Maar niet dus. Klopt dit wel? @Katsje heh wat vervelend van je misselijkheid. Maar wel een goed teken. Zit het iig goed. Kan je nog steeds amper wat eten? Tja je doet er niets aan. Valt niet altijd te plannen hihi.
Hoi meiden! Leuk al die Sinterklaas plannen, hier moeten we ook nog even wat bedenken. Met kerst zijn wij ook dicht, dagen daarna ook lekker vrij genomen. Nu al zin in! Helaas wordt de misselijkheid hier steeds erger, hele dag door, ook met overgeven. Niets smaakt echt. Zag dat ik de kilo die ik was aangekomen sinds begin zwangerschap, ook alweer kwijt ben. Nou ja, zolang de baby goed groeit zal het wel niet erg zijn. Zal blij zijn als deze eerste weken voorbij zijn
Zwangeren MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018 Aardbeitjes ❤ - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 Sterre*❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend 24 mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30 mei 2018 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 Katsje - 34 jaar - 2e kindje - uitgerekend ? juli 2018 NOD-lijst 28 november Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 29 november Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 6 Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM Wachtbankje (0), Zwanger (11), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 7 november - Aardbeitjes - controle vk + 8e echo 7 november - Seabert1 - poging 2 geslachtsbepalende echo 9 november - Joyce2086 - controle vk 13 november - Pluisje30 - 20 weken echo (SEO) en controle gyn 14 november - Sylva - eerste echo 15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) 15 november - Aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 15 november - rhea90 - gynaecoloog 16 november - katsje - eerste echo 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO) 22 november - aardbeitjes - 10e echo (studie) 30 november - Esther519 - controle vk 30 november - Seabert1 - controle en 20 weken echo
@Aardbeitjes succes bij de vk. @Seabert1 veel plezier jij! Hopelijk kunnen ze nu wel het geslacht zien. @Esther519 Ja altijd gezellig heh! Die kerstdagen. Heh wat vervelend dat de misselijkheid erger wordt. En dan ook nog eens overgeven. Ga je om emesafene vragen? Of kijk je het nog even aan? Gembercapsules kan trouwens ook helpen.
@Aardbeitjes veel succes vandaag! @Seabert1 hoop dat het vandaag wel lukt met t geslacht!!! Ook jij succes!! @Meisje93 ik weet echt niks van temperaturen..... @Esther519 wat vervelend dat het nu pas komt. Ik heb nog steeds niet overgegeven (hopelijk blijft t zo). Ik hoop dat t voor je mee gaat vallen, nog een paar weekjes dan zou het minder kunnen worden.....ik tel ze ook al af
@Meisje93 lekker hoor, vrij op eerste kerstdag! Dat is altijd een leuk cadeautje. Je temp hoeft niet perse af te wijken als je je bed uit bent geweest. Het ziet er nog steeds prima uit! Hier ook nog geen plannen. Maar we vieren sowieso altijd één kerstdag bij m'n schoonfamilie, we hebben alleen nog niet besloten of dat 1e of 2e wordt. Maar eens opperen volgende week. Moet stiekem zeggen dat ik er op het moment eigenlijk helemaal geen zin in heb, maar dat zal wel komen omdat ik me niet zo lekker voel. Hoe gaat het met jou? @Mama1504 super dat het bij jou weer beter gaat! Heeft je man er ook last van gehad of dat niet? Fijn dat het met je zoontje ook aan de beterende hand is. Hopelijk zijn je er dan even vanaf voor de komende tijd. Hoop dat je je ei snel vindt! @joyce2086 kijk, wat een goed nieuws! Hopelijk gaat het nu lukken om dit vast te houden, dan kun je eindelijk gaan genieten! @rhea90 ontzettend fijn dat alles weer goed was. En extra spieken is nooit weg natuurlijk! @Katsje voel me precies hetzelfde als jou, misselijk en moe. De ene dag wat minder als de andere. Gisteren had ik een goede dag en haast nergens last van. Maar vandaag heb ik echt misselijkheid in aanvallen en zit ik echt op het randje van overgeven. Durf haast niet te eten of te drinken. Wel een pakje crackers binnen weten te houden dus meteen een tabletje genomen. En die moeheid, pff lijkt wel of je de halve nacht niet geslapen hebt. Klinkt vast erg herkenbaar? @Esther519 wat balen dat de misselijkheid bij jou begint toe te nemen Hopelijk trekt dat snel weer weg. Misschien inderdaad even de huisarts bellen? De hele dag misselijk en overgeven is niet fijn maar natuurlijk ook rete vermoeiend
Vergeet ik alsnog te zeggen @Aardbeitjes succes vandaag bij de vk en veel plezier met de echo! En @Seabert1 heel veel succes vandaag met de tweede poging, hopelijk dit keer wel duidelijkheid!
@Sylva heel herkenbaar! Lijkt wel of ik een bericht van mezelf lees Wel prettig om hier het e.e.a. kunnen lezen/schrijven. In mn omgeving kan niemand dit soort dingen bevestigen...Ik hoor alleen maar: ow ik heb nergens last van gehad?! Nou dat ga ik toch steeds minder geloven.....dit is mn vierde zwangerschap en 4x gewoon beroerd en moe....
@Katsje dat zijn allemaal van die geluksvogels die op rolletjes een zwangerschap volbrengen. De kans is echt vele malen groter dat je je beroerd voelt dan dat alles zo gemakkelijk gaat. Ons groepje is daar wel een goed voorbeeld van. Denk dat het ook wel extra fijn is dat wij even ver zijn, dan kunnen we een beetje vergelijken. Geeft wat rust! De realiteit ligt anders zeg maar! Maak me trouwens echt zorgen om @MJBP. Vind het eng dat ze al zo lang niets meer heeft laten horen. Krijg er een heel naar onderbuikgevoel bij Hoop zo dat alles goed gaat.