Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva geeft toch niet? Snap dat je dan minder wil reageren..

Nou het zoeken naar mijn ei gaat goed komen. Zonet rekbaar slijm ontdekt. :D dus hij is in aantocht. :)

Ben heel benieuwd hoe lang je het nog verborgen kunt houden;) hopelijk lang genoeg;)

2. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Zwangeren
    MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018
    kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e kindje overleden bij 20wk) - uitgerekend 4 april 2018

Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018
    Sterre* ❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018
    Seabert1 ❤ - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018

Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend 24 mei 2018
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30 mei 2018

Sylva - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - uitgerekend ? juli 2018

NOD-lijst

28 november

Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5
    29 november
    Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 6

Datumloos

Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel -
    MMM

Wachtbankje (0), Zwanger (11), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Afspraken

13 november - Pluisje30 - 20 weken echo (SEO) en controle gyn
    14 november - Sylva - eerste echo
    14 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) en controle gyn
    15 november - Aardbeitjes - 20 weken echo (SEO)
    15 november - rhea90 - gynaecoloog
    16 november - katsje - eerste echo
    21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO)
    22 november - aardbeitjes - 10e echo (studie)
    30 november - Esther519 - controle vk
    30 november - Seabert1 - controle en 20 weken echo (SEO)
    5 december - aardbeitjes - controle en 11e echo vk
    6 december - Joyce2086 - controle vk
    21 december - Esther519 - geslachtbepalingsecho
    22 december - Joyce2086 - 20 weken echo
    8 januari - Esther519 - 20 weken echo

3. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @MJBP fijn om te horen dat het wat beter bent en je weer aan het werk bent!

@Katsje en @Sylva vervelend dat jullie je al zo misselijk en vermoeid voelen. Veel sterkte! En heb nu bij de tweede ook al veel sneller een buikje idd. Kan het nu echt niet meer verborgen houden, maar nu mag ook iedereen het weten, dus dat scheelt:D

@Mama1504 ohh spannend je ei komt er aan!! Veel succes!

@Meisje93 bij jou ook al tekenen dat hij er aan komt?

@joyce2086 fijn dat het weer wat beter gaat!

Hier vanmorgen bloed laten prikken, over twee weken de uitslag van de nipt, spannend! Hier nog steeds wel last van misselijkheid en doodmoe steeds, hoop dat het einde daarvan voor mij in zicht komt. Nu maar lekker rustig aan op de bank sinterklaasliedjes mee zingen met L.:D

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 super! laat het eitje maar komen. :D

@Sylva lekker rust nemen hoor. :)
    Hopelijk verdwijnen de klachten weer snel.
    Jullie buiken al lekker snel @Katsje :)
    Ben bang dat ik ook snel ga buiken. Bij E ook al vrij snel. En je schijnt bij een 2e nog sneller te gaan buiken.

@Esther519 Spannend! Zal vast goedkomen.
    Hoop het ook voor je. Zo niet fijn. Hoe was dat bij L.?

Ik denk het wel. Gisteren ineens weer wat bloed bij afscheiding. Had ik vorige ronde ook. Toen was bmm open. Nu nog niet gevoeld. ;)
    Vanochtend veel slijmerige afscheiding. Maar volgens mij was dat wat anders. :p
    Ik verwacht hem maandag/dinsdag

5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja dat is dan moeilijk te onderscheiden als het slijm waterig is. Kan ook wat anders ja. Eiwit is dan makkelijker te herkennen.. maar ik denk dat t eitje van jou ook niet lang meer duurt :thumup:

@Esther519 spannend wat de uitslag zal zijn. Haha oefen maar goed de liedjes met L. :) goed voorbereid. :thumup:

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 yup. Zojuist ook rekbaar slijm ontdekt. ;)
    Ben benieuwd! Zie nu iig definitief wanneer ik mijn eisprong heb.

Mama1504 vindt dit leuk.
  7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Oehh dan wordt t nu bij jou ook spannend :) ben ook heel benieuwd wanneer je temp de lucht in gaat :)

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Verwacht maandag of dinsdag. :).
    Kan nu zowat mijn temp voorspellen, zo stabiel dat die is.
    Benieuwd of het na de eisprong ook zo stabiel blijft.
    Maakt me ook wel een beetje onzeker die temperatuur. Mrja, moet het maar los laten. ;)

Ga straks maar weer eens aan de poets
    Hebben sinds kort netflix. Zo niet handig. :p Blijf maar kijken hihi.

9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja loslaten dat onzekere gevoel, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan. :(

Op welke cd had je meestal een posi test?

Oehh. Ja netflix is funest voor de huishouding :roflmao: hier ook hoor. Alles blijft er altijd bij. En dan ook nog denken: voortaan beter bij houden dan hoef je niet zo veel tegelijk te doen:roflmao: maar ja dan toch weer die tv aan :roflmao:

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 tja invloed heb je er niet op. ;)

op cd15/16 dacht ik.
    Maar toen ik op CD15 posi test had. Voelde ik eisprong op dag 16.
    vorige ronde geen eisprong gevoeld.
    Sinds gisteren weer spanningen aan de linkerkant.

haha ja echt waardeloos. :p Moet hem maar gauw gaan uitzetten.

Echt... we hebben er weer een ziekmeldig bij op het werk. :cry:
    Nu gewoon 130u per week ziek.
    Ik ga nog even extra genieten van mijn vakantiedagen. :D

11. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ooh dan weet je ongeveer wanneer de temp de lucht in gaat schieten. Hopelijk zelfde cd.

Nee hier vorige maand ook heel vaag gevoel gehad. Niet zoals anders o_O

Woooow! Zoveel?? Ja dan zou ik idd nu maar extra genieten, voor je de drukte weer in komt :$

12. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Meisje93 ei komt er aan!! Leuk om nu waarschijnlijk ook je temperatuur daar eens bij te zien. Ja ik was bij L. ook zo misselijk, alleen toen hielp de emasafene beter, hoefde ik niet meer over te geven. Nu kan ik minder rust pakken, waardoor ik veel meer moet overgeven, dus ervaar het nu wel erger.o_O

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 klopt. Ben benieuwd. :)

Ja raar heh! Dat je dan ineens je eisprong niet meer voelt. Al heb je dan wel de bevestiging van FF.

Yup. Zoveel. :cry: één daarvan is een weekje ziek. Wat zei zegt heh. Maar even afwachten wat de cardioloog gaat zeggen.
    Gisteravond op het werk geweest. Hadden ze het gelijk over de open diensten. En ik hele tijd denken. heb vakantie. heb vakantie. :p

@Esther519 Ja zeker leuk om te zien! :) Ook wel leuk om te zien hoe je temp is in een cyclus. Ieder tempkaartje ziet er zo anders uit!

Wat vervelend zeg, dat het nu niet zo goed werkt.
    En tja rust nemen met een kind in huis, helpt ook niet altijd.
    Is ook mijn grootste angst. Met een kind kan je niet even de dag rustig gaan starten. Hoop echt voor je dat de misselijkheid snel gaat verdwijnen. Zodat je er extra van kan genieten.

En hoe gaat het met de andere zwangeren? Al gestart met de babykamer + uitzet?
    Heeft iedereen het al verteld aan Familie/vrienden?

14. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Hier weten mn eigen ouders/zus, mn schoonouders/schoonzus, en 3 collega's op het werk. Morgen komen vrienden waar we over 2 weken een weekend mee weggaan en die gaan we het ook vertellen.

Ben ook zo beroerd, had gisteren een goede dag....maar ja dat was helaas maar 1 dagje:(:|

15. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 haha waarom ga je dan in je vakantie ook naar je werk? :roflmao:

Ooh dus ze kan er ook nog langer uit komen te liggen? o_O wat een gedoe met al die zieken. :eek:

Klopt. Beetje bevestiging zou fijn zijn als je het ook nog voelde. Hier ook alweer drukkende steekjes aan de li kant. Dus tis nu alweer anders dan vorige maand :)

Wat leuk @Katsje kunnen ze in ieder geval begrijpen waarom je je zo beroerd voelt.:(

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje wauw wat heb je het al aan veel mensen verteld. :)
    Al wisten ze natuurlijk, dat jullie bezig waren.
    Wat leuk zeg! Doen jullie dat vaker? Weekend weg met vrienden?

Heh wat vervelend zeg. Dat je je zo beroerd voelt. :(

@Mama1504 haha! Hadden een overleg over de zomervakantie. Het is aardig rond. Al zijn we bang dat de directeur het niet goed gaat keuren. Aangezien hij bedacht had. Dat er maar 30-40u per week weg mag. Onhaalbaar natuurlijk!

Ja zou ook nog kunnen. Ze weten nl. niet waar ze mee kampt. Dus eerst maar de onderzoeken afwachten. Maandag met ambulance naar zkh gebracht. :(
    Nou zeker een gedoe. Andere zieke kan pas per december terecht bij de psycholoog. Onvoorsstelbaar.

oh had je dat ook niet voor je eisprong? Dat voel ik wel elke ronde. Nu ook alweer 2-3 dagen. Nu ook last van mijn onderrug. Maar verwacht hem pas dinsdag. Dus zal wel laatste groeisprutten zijn.

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ooh haha. Nou nog even extra genieten van je laatste daagjes vakantie :D

Jeetje. Zijn ook nog gewoon langdurige zieken. o_O echt onvoorstelbaar ja.

Nee dat is niet haalbaar. Maar hij mag al blij zijn dat jullie het zelf rond hebben gekregen. Dat vind ik echt al super goed.

Ja klopt had ik vorige maanden ook. Behalve vorige maando_O ja zullen idd de laatste groeispurtjes zijn. Tenminste temp is ook nog niet hoog, dus dat zal t zijn. ;)

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 dat ga ik zeker doen! :) Woensdag pas weer aan het werk.

yup. Allemaal langdurige zieken helaas. Ben bang dat er nog een collega uit gaat vallen. Die loopt met haar schouder al een paar weken te klooien. Gisteren echo gehad en andere medicatie.
    Ben benieuwd. Dat zou dan weer 28u zijn. :(
    Vallen met bosjes om hier.

Nou dat vinden wij ook! Hebben ons best gedaan. We hebben nu meer ziekte-uren. Dan als we straks vakantie hebben. ;)

Wat apart zeg! Al had je gelukkig wel een eisprong afgelopen ronde. :)
    Ben benieuwd! Hopelijk deze ronde raak voor ons.

19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nou idd. Blijft niks over bij jullie. Maar ja op deze manier wordt t allemaal langdurig, want niemand durft zich nog ziek te melden en dan wordt t alleen maar erger.

Ja wel een eisprong gehad, gelukkig. Maar toch voelde het anders dan anders. Ach gaan het zien. ;)

20. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Meisje93 Ja bedrust weer voorbij, al doe ik het nog wel rustig aan. Maar heel fijn om me weer wat normaler te voelen. :thumup: De kriebels van de baby geven inderdaad meer zekerheid. Nog wel spannend hoor met het bloedverlies, hoop dat de 20 weken echo a.s. dinsdag een nóg beter gevoel geeft! Dan kan ik pas echt een beetje gaan genieten.
    Heb mijn etenswijze nauwelijks hoeven aanpassen eigenlijk, alleen wat meer verspreid over de dag eten. Het scheelt dat ik niet zo’n zoetekauw ben ;)

Jemig wat balen al die langdurig zieken op je werk :(…dat kan zo niet verder. Zal weer lekker wat op je bordje komen...succes! Maar eerst mooi nog even extra genieten van je vakantiedagen!

@Mama1504 Ja vond het wel spannend om weer te gaan werken, wist niet hoe mijn lichaam zou reageren. Maar op vermoeidheid en af en toe een gespannen buik na gaat het prima. En zó leuk alle lieve reacties van mijn collega’s en dat ik me weer meer mezelf en nuttig voel.

@Katsje Wat balen dat je je zo beroerd voelt! Die vermoeidheid en pijnlijke borsten horen er gewoon bij toch, maar die misselijkheid… Sterkte meid!

@Sylva Jij ook al zo misselijk…wat vervelend, sterkte!
    Ik heb ook al met 8 weken nieuwe BH’s moeten kopen :). Wauw wat leuk dat je buik al groeit, zal vooral door je darmen zijn nu. Misschien lijkt het voor jullie zelf misschien opvallender dan voor anderen? Vond het zelf ook meteen zichtbaar (heb ook een buikje van mezelf), maar anderen niet. Zou het gewoon vertellen wanneer je het leuk vindt om te vertellen!
    Dinsdag je eerste echo, superleuk en spannend! Toitoitoi! :thumup:

@Esther519 Wat balen dat je nog steeds zo veel moet overgeven, sterkte meis! Hopelijk is dat inderdaad binnen een paar weekjes voorbij! En over 2 weken de uitslag van de NIPT, toitoitoi! :thumup:

Deel Deze Pagina