@Meisje93 ohhhh.. Ja dat had misschien ook wel handig geweest, haha Jullie waren gewoon zo enthousiast dat jullie alles zo snel mogelijk wilde hebben! Wel lekker dat de babykamer in ieder geval in de aanbieding was. Hmh, nog 5 dagen wachten. Zo ongeduldig! Nee nooit eerder gehad dit. Voel echt niet fijn! Denk dat het best goed mogelijk is ja. Zit precies op dezelfde plek waar ik ook altijd buikpijn heb als ik ongesteld ben. Voelt ook hetzelfde aan. Zeker! Alsof menstrueren niet al genoeg is, ook dit er allemaal nog bij. Die mannen hebben het zo makkelijk! @Mama1504 het is ellende!
@Mama1504 och jij ook al die napijn dus. hopelijk snel weer over. hier heb ik er helaas nog steeds last van. @Sylva hihi yep. te enthousiast! zeker lekker. ik hoop voor je dat het dan een goed teken is, als je er nooit eerder last van hebt gehad. maar wel erg vervelend.
@Mama1504 @Meisje93 en dan zal je zien is het raak deze maand en dan heb je ook nog innestelingspijn! Ik hoop ook dat het een goed tekenen is. Moet zeggen, heb er best een positief gevoel bij. Heb op het moment ook gigantische zere borsten en veel meer afscheiding dan normaal. Begin de spanning nu toch wel te voelen. Hoe gaat het met jullie meiden? Al minder pijn?
@Sylva daar heb ik het wel voor over. al komen er dan weer andere kwaaltjes bij kijken. oeh begrijpelijk dat de spanning komt! klinkt veelbelovend. ga voor je duimen. helaas nog niet afgezakt. hopelijk morgen weg. dan moet ik nl. werken. laatste werkweek & dan heerlijk vakantie
@Meisje93 hihi, dat is waar ach die kwaaltjes nemen we dan ook maar voor lief. Oei! Ja dat hoop ik ook ja! Lekker hè, bijna vakantie! Het aftellen is begonnen @Kaatje1603 nou zeg dat! Hoe lang heb jij er al last van?
Nou vanaf rond de eisprong en sinds gister echt nog meer... En idd @Meisje93 de kwaaltjes (mits niet te heftig) nemen we voor lief... hihi
@Kaatje1603 klinkt dus precies hetzelfde als hier! Al is het hier 1 dag een beetje plakkerige meuk geweest. Maar sinds gisteren echt heel veel witte afscheiding en vandaag was het zelfs rekbaar. Ik snap er geen drol van! Sorry voor de details! Wat heb jij vooral?
Jaa zo voelde het eerst ook Maar was na een paar uur flink minder. Nu eigenlijk niks meer. Geen opgeblazen buik. Jij wel?
Die innestelingspijn heb ik bij de vorige wel gevoeld, een hele flinke scherpe steek in mijn baarmoeder. Moest toen echt even krom staan. Maar ja toen niet bij stil gestaan.
Rekbaar is t niet... maar wel alsof ik denk; ik moet nu naar de wc Raar hoor dat lijf... durf er niet teveel op te hopen. Vorige ronde hield mn lijf me ook zo voor de gek natuurlijk
@Mama1504 zoiets heb ik dus vandaag gehad alleen duurde het een paar uur. Voelde me er echt niet prettig bij. Nu alleen nog een beetje zeurderige pijn, maar daar is mee te leven. Snap wel dat je daar even krom van hebt gestaan. Heb hier dubbel gevouwen gezeten met een kruik op m'n buik. @Kaatje1603 ja dat is herkenbaar ja! Had je de vorige ronde ook zoveel slijm dan? Of waren dat meer andere klachtjes? Raar is het lijf zeker!
@Sylva nee klachtjes zijn tot nu toe wel hetzelfde... alleen t idee dat t nu iets eerder na ei begonnen is. Vandaar mn onzekerheid
Dan zou t best wel eens kunnen. Ik had er toen ook nog een klein speldenknopje helderrood bloed bij waarbij ik dacht: nu al???? Nou ja dan maar. Jij ook bloed of is het tot nu toe alleen wit/helder? Maar ja dat weten we pas met een paar dagen
@Kaatje1603 ik snap het wel hoor! Gaat ook eigenlijk wel heel erg snel. Maar alles kan! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! @Mama1504 dat is wel heel erg specifiek weinig Hoeveel dpo zat je toen? Heb nu alleen wit met een beetje helder slijmverlies. Denk dat het voor bloed nog te vroeg is ja. Maar een innestelingsbloeding hoeft ook niet perse. Dusja, blijft afwachten! Haat wachten!