Zwangeren MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 Pluisje30 ❤ - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e kindje overleden bij 20wk) - uitgerekend 4 april 2018 Aardbeitjes ❤ - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 Sterre* ❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 ❤ - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend 24 mei 2018 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30 mei 2018 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 Katsje - 34 jaar - 2e kindje - uitgerekend ? juli 2018 NOD-lijst 28 november Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 29 november Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 6 Datumloos Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM Wachtbankje (0), Zwanger (11), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 14 november - Sylva - eerste echo 14 november - MJBP - 20 weken echo (SEO) en controle gyn 15 november - Aardbeitjes - 20 weken echo (SEO) 15 november - rhea90 - gynaecoloog 16 november - katsje - eerste echo 21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO) 22 november - aardbeitjes - 10e echo (studie) 30 november - Esther519 - controle vk 30 november - Seabert1 - controle en 20 weken echo (SEO) 5 december - aardbeitjes - controle en 11e echo vk 6 december - Joyce2086 - controle vk 6 december - Pluisje30 - controle gyn 21 december - Esther519 - geslachtbepalingsecho 22 december - Joyce2086 - 20 weken echo 8 januari - Esther519 - 20 weken echo
@Katsje dat is natuurlijk ook weer zo. Snap wel dat je nu even 'ziek' thuis zit. Je hoofd staat wel ergens anders naar op het moment. Vind ook dat je die tijd gewoon moet nemen. Heb je heel erg last van die krampen? @Mama1504 hmm.. Waarom denk je gisteren? Als ik je kaartje zie zou ik ook zeggen zaterdag. Wat goed dat je zo'n positief gevoel hebt! Helemaal eens met @Pluisje30! Heb om 11.45 uur m'n afspraak. Nog een uurtje en 20 minuten.. @Pluisje30 dankjewel! Aahh wat leuk! Inderdaad geen jongens mama Helemaal super dat alles nog steeds in orde is. Wanneer gaan jullie shoppen?
@Pluisje30 gewoon je blije nieuws 'uitschreeuwen' hoor! Geeft niets, als ik t moeilijk ga ik gewoon ff met mn dochtertje kroelen!!! Maar wat leuk dat alles goed is....en een meisje!! Superleuk! Dat zal zeker wennen worden...roze ipv blauw!!! @Sylva ik heb helemaal geen krampen, dat vind ik dus het moeilijkst, ik weet daardoor niet of t nu al 'klaar' is, het nog moet komen.....of toch een wondertje?! Maar we blijven van t ergste uitgaan, dan zal de klap iets minder hard zijn.
spannend @Sylva, heb je er een positief gevoel over? @Mama1504, je hebt in iedergeval gedaan wat je kunt! Vind t ook wel weer een extra druk als je zo je best hebt gedaan. Als t dan niet lukt is t zo frustrerend en onzeker. Maar t komt helemaal goed!
@Sylva qua dip gisteren en vandaag de stijging hoe die hoort. waarom denk jij zaterdag? Maakt ook niks uit natuurlijk, Spannend!!! Ben gewoon zenuwachtig mee echt zo benieuwd! @Katsje snap dat je nu even thuis zit. En idd gewoon even lekker kroelen met A. Kan soms veel goeds doen in zulke tijden. Bah! Wat een onzekerheid. @Pluisje30 klopt. Dat is dan ook weer een druk. We zullen het zien!
Dames! Dit topic is vol, aangezien ik ergens gelezen heb dat er tot 5000 berichten mocht worden geschreven. En nu? Deel 2? Geen idee hoe zoiets gaat hoor.
@Katsje oohh ik dacht dat je wel krampen had omdat dat zo in je bericht naar mij stond. Maar dat maakt het wel extra onzeker ja. Snap dat je van het ergste uitgaat @Pluisje30 als ik uitga van m'n kwaaltjes denk ik dat het wel goed zit. Maar ik heb een angststoornis dus ik ben me de afgelopen week van alles in m'n hoofd aan het halen. Maar komt vast goed! @Mama1504 ik denk dat je dipje van gisteren misschien het gele lichaamsdip is, plus je had gisteren geen vruchtbaar slijm meer. Mja het maakt inderdaad niet uit. Lief dat je mee zenuwachtig bent! Zijn nu in het ziekenhuis. Heb buikpijn van de zenuwen. Ik ben voor deel twee!
@Sylva wat vervelend zeg! Ik nam standaar 1 voor het slapen gaan. Misschien dat voortaan ook doen? kan je een spiegel opbouwen in je bloed. Wie weet helpt het. ja ik hoop het! Denk en hoop dat die vandaag gaat springen. Fijn dat je er vertrouwen in hebt. Ik durf dat niet echt meer. Aangezien ik het wel vaker heb gehad. hoelaat heb je je echo? @Mama1504 hoop zo voor je dat het gevoel klopt! En dat je over 2 weken een mooie test in je handen hebt. Duim voor je. leuk en druk zeg. 3 kamertjes opknappen dus. Ben je al helemaal overuit wat jullie precies gaan doen? Wat leuk!!! Een meisje na 2 jongens. Laat het roze maar komen. En de poppen. @Sylva zie dat je nu de echo hebt! Succes. ja dit topic is alweer volgekletst! Wie maakt deel 2 aan? Wil het ook best doen.