daarom. krijgt er wat moois voor terug. ja echt aftellen. heerlijk! nog 4 dagen werken. wat fijn dat het over is. hier nog lichte krampjes en nog steeds opgeblazen buik. ahh wat balen zeg, dat het er niet van gekomen is.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (1) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (0) 28 juli (2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 29 juli (4) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 juli (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 14 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@Mama1504 ik hoop het ook. nu nog geen krampjes gevoeld gelukkig. sorry helaas geen verstand van tempen. zou wel apart zijn als hij niet gesprongen is.
Nee idd zou heel apart zijn. Zullen het de komende dagen zien in ff of ik op die dag een kruis krijg ja of nee Laten we die krampjes vandaag maar weghouden
je zou het wel verwachten. ook met je ovulatie testen en je klachten. nou idd! was al vervelend genoeg. pff. voel me zo brak op het moment. hopelijk een rustige werkdag voor de boeg.
Ja zulke klachten zijn niet fijn alhoewel er met een zwangerschap misschien heel wat meer bij komt maar goed zullen t zien! Spannend! Hoop het ook voor je! Even rustig je week beginnen
dat denk ik wel zeker haha. al hoop ik toch wel minder kwaaltjes te krijgen vergeleken vorige keer. had jij veel kwaaltjes? nou idd. zou wel lekker zijn. al heb ik er een zwaard hoofd in.
Nee helemaal niks, op de vermoeidheid na. Paar dagen voor de positieve test zelfs nog naar de ha geweest om bloed te prikken ivm vermoeidheid, maar dat was allemaal goed. Toch vond ik het niet kloppen in mijn lijf: en jawel! Zwanger. Had ik mij erbij neergelegd, waarschijnlijk was ik er dan veel later achter gekomen. Haha ja ik ook. Was eigenlijk vrij vandaag, maar wegens ziekte moet ik vandaag dus toch werken
Hoi iedereen, Zou ik op dit lijstje mogen? Bij 25 juli. Mama2017, 27 jaar, 1e ronde na 3 miskramen, 2e kindje Tijdje weggeweest ivm de miskramen, dus eigenlijk het zwanger worden op een laag pitje gezet, maar de wens blijft. Sinds mijn curretage van de 2e miskraam voel ik mijn eisprong heel goed. Niet fanatiek geklust deze ronde, maar sta toch graag op het lijstje.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (1) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (0) 28 juli (2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 29 juli (4) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 juli (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 14 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Volgens mij gister mijn eisprong gehad.. gister nog vruchtbaar slijm vanmorgen alweer wit crème afscheiding en mijn baar moeder mond is alweer wat gesloten .. vandaag begin ik met tarwekiemolie
@water27 dat is jammer zeg. Is er dan nu helemaal geen kans? @Mama1504 precies! Toch mega handig hè dat FF Het is maar goed dat het zo'n klein beetje bloed was op 11 dpo, anders zou je direct denken dat je menstruatie eraan kwam. Zou me trouwens niet zo druk maken om je temperatuur hoor! Morgen gaat hij wel weer omhoog. Je hebt nu waarschijnlijk een mini dipje veroorzaakt door het gele lichaam. Het gele lichaam is wat er overblijft na de eisprong en wat zorgt voor de aanmaak van progesteron. Je eisprong is echt geweest op dag 15! @Meisje93 wat vervelend dat je je nog steeds zo naar voelt meis Hopelijk trekt dit een beetje weg naarmate de dag vordert. Zou anders ook zo wat zijn. @Mama2017 wat ontzettend verdrietig dat je al drie miskramen hebt moeten meemaken Mag ik vragen op hoeveel weken dit gebeurt is en of ze er een oorzaak voor hebben kunnen vinden? Hoop dat je volgende zwangerschap een hele mooie plakker is! Je staat op paars! @Lovingmyboy dat klinkt inderdaad alsof je eisprong geweest is. Welkom op onze loungebank! Zal je direct even op paars zetten. @hier vandaag nog steeds gevoelige borsten, klein beetje snotterig, hoofdpijn, een drukkend gevoel in m'n onderbuik en af en toe nog wat steekjes. Voel me vandaag wat moeier dan normaal en heb een gloeiend gevoel in m'n onderbuik.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (0) 28 juli (2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 29 juli (4) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 juli (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 15 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ow dames....het blijft hier spannend hoor. Echt al een paar dagen veel slijm en witte afscheiding(normaal nooit), hele gevoelige en zachte borsten, bij vlagen misselijk (zowel 's ochtends als 's avonds)....vind het zo spannend
Oeeehh spannend! Hoop zo dat het raak is!! @Sylva ooh gelukkig zullen het zien morgen. Idd qua kwaaltjes en testen zou ik die zaterdag wel hebben gehad. Hoe ist met jou kwaaltjes van gisteren? Al minder?
@Katsje heel erg spannend meis!! Klinkt allemaal wel heel erg goed hoor! @Mama1504 gaat goed komen hoor! Je kunt anders voor je eigen gemoedsrust bij morgen en overmorgen 36.6 neerzetten, dan zie je vanzelf dat je een kruis krijgt bij dag 15. Niet vergeten weer weg te halen Die verkoudheid en krampjes zijn wel minder, maar voor de rest is alles hetzelfde gebleven. Voel me vandaag ook moeier dan normaal en m'n onderbuik gloeit. Probeer er niets van te denken of te vinden, maar dat doe je onbewust toch Hoe is het met jou?