Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wat fijn zeg dat je geen kwaaltjes had.
    haha maar goed dat je er toch achteraan ging.

heh wat balen dat je je vrije dag kwijt bent.
    werkse!

welkom! wat vervelend van je miskramen.
    hopelijk snel meer geluk!

welkom op het wachtbankje. :D

@Sylva och och wat een kwaaltjes. herken je ze van je vorige ronde?

oehh spannend! wanneer wil je een testje gaan wagen.
    mijn duimen draaien nog steeds. :)

Katsje vindt dit leuk.
  2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    oh, das balen. ben je nu wel weer thuis? nog een kansje gehad?

3. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    zojij bent wel een temperatuur koningin zeg. je kan zo solliciteren in t ziekenhuis :roflmao:

4. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Welkom! wat naar al die miskramen, en met curretage ook nog. hopelijk nu snel een plakker! ik heb geen aandelen ofzo;), maar in mijn omgeving is ascal echt een wondermiddel bij herhaalde miskramen. Ook als er geen stollingsafwijkingen uit t bloedonderzoek kwamen. Heb je dat al geprobeerd?

5. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Meisje93 was van plan om woensdag te testen...maar weet niet of ik zolang nog kan wachten...

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 de gevoelige borsten, hoofdpijn, steekjes en moeheid wel. De rest niet. Het voelt anders deze ronde, maar misschien is dat juist wel goed. Het eindigde vorige ronde niet goed, dus mocht het raak zijn dan heb liever niet hetzelfde.

Is het brakke gevoel bij jou al minder?

@Pluisje30 welnee joh :p daarvoor moet je bij RoGiJuLi zijn. Ik lees gewoon veel en temperatuur nu zelf al een flink aantal maanden, dan leer je dat wel.

Hoe gaat het met jou? :D

@Katsje dat snap ik wel ja! ;) Weet je man er al van hoe je je voelt?

Pluisje30 vindt dit leuk.
  7. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva heb m al wel tussen neus en lippen door iets verteld...misschien dat ie de bui al voelt hangen:rolleyes: Heb t gisteravond nog gezegd dat ik zere boobs heb en misselijk ben....

8. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Idd @Pluisje30 zo leren we nog wat met al die info :roflmao:

Zoo dat van veel mensen al heel wat kwaaltjes. Mijn duimen draaien ook nog steeds. ;)

Pluisje30 vindt dit leuk.
  9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje haha :D nou dat weet ik wel zeker dat hij de bui voelt hangen ja. Vind het wel echt heel knap als je het alsnog wel volhoudt tot woensdag! Fingers crossed hier! ;)

@Mama1504 als je op het temperaturen onderdeel kijkt zie je dit soort dingen heel vaak langskomen. Het menselijk lichaam is gewoon interessant :p

Katsje vindt dit leuk.
  10. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva ik ben nu zo misselijk...ik denk dat ik zo in de pauze even naar de Kruitvat ga...ook pijn/steken in onderbuik. Ik moet het gewoon weten of mn lichaam mij voor de gek houdt.....

Kaatje1603 en Pluisje30 vinden dit leuk.
  11. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Dank je! Was een gezellige dag, veel afleiding gehad.

En heb gisteren meerdere malen gedacht: ik ben zwanger! Bijvoorbeeld toen ik om 20u omviel van de slaap, echt bizar. MAAR vandaag voel ik veel minder symptomen (alleen een licht menstruatiegevoel, wat lage rug- en bekkenpijn en licht gevoelige borsten), dus nu ben ik bang dat het toch niet raak is... :$

@Sylva Tja je weet dus maar nooit...je kan zomaar je innesteling al gehad hebben! :thumup: En idd, wij klagen over een week terwijl anderen nog veel langer moeten wachten, sorry ladies! :|

@Pluisje30 Ja mijn symptomen zijn duidelijk anders dan andere rondes. Ik houd het al maanden bij in een app en een dagboek, dus ik heb een aardig overzicht ;). Maar vandaag is het dus 7/8DPO en ik denk dat de innesteling toch niet gelukt is... :cry: Nog 6 dagen en dan weet ik het.

@Katsje Wow...spannend!! Toitoitoi voor je test!! :thumup: En houd ons op de hoogte!

Maar zie intussen bij veel meer dames kwaaltjes voorbijkomen! Sterkte ermee en hopelijk betekenen ze goed nieuws!! :)

Mama1504 en Katsje vinden dit leuk.
  12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Oooh spannend! Ben heel benieuwd! Hopelijk kun je op roze :thumup:

Vraagje: mijn ovutest was gisteravond weer negatief, moet ik dan in ff zetten negatief of positief (was namelijk in de ochtend positief)

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oeh nee dat snap ik! zeker met al deze klachten. ben heel benieuwd!

@Sylva ik hoop voor je dat het een goed teken is.
    ja brakke gevoel is weg. :)

SPANNEND!!

14. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Nou dames...testje gewaagd: niet eens een tuurstreepje:eek: Dus als voor vrijdag de rode duivels zich niet aandienen, misschien maar weer een testje:rolleyes: (tenminste als ik het zolang volhou)

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje dat is wel een teleurstelling. Maar geen bloed geeft moed! Dan duimen we voor een positieve test later in de week! ;)

@MJBP symptomen komen en gaan, er staat nog helemaal niks vast zolang je nog niet ongesteld bent. Ik blijf positief voor je! ;)

Ja wie weet, alles kan! Merk wel dat ik het moeilijker vindt om nuchter te blijven nu ik op de helft zit. Het is maar goed dat we naar de bios gaan vandaag, even afleiding! :p

@Mama1504 gewoon op positief laten staan. ;)

@Meisje93 ja hoop het ook! Fijn dat je je weer beter voelt! :D Maakt werken een stuk aangenamer.

MJBP, Mama1504 en Katsje vinden dit leuk.
  16. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva precies! Ik had het ook niet verwacht hoor (wel stiekem gehoopt), misschien dat ik mn ei later gehad heb....ik weet t allemaal niet. Weet wel dat er iets aan zit te komen gezien alle klachten!! Dus neem aan dat ik binnen een week dan toch iets moet weten....zwanger of rode duivels...we zullen zien!

17. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    En misschien wel een 'verkeerde' test. Las ergens anders op dit forum dat er meerdere dames slecht met de k2v5 laat testten....dus 'geen bloed geeft moed'!!

Sylva en Pluisje30 vinden dit leuk.
  18. KyJaGa

KyJaGa Lid

6 jul 2017
    51
    20
    8
    Vrouw
    Hi ladies, even weekje niet het forum bekeken (kreeg geen meldingen meer binnen via mail mbt reacties) en zie/lees dat er veelvuldig nog gereageerd wordt.
    Inmiddels iedereen op 'het wachtbankje'?
    Weet even niet hoe dat precies werkt, naam omzetten in paars etc?
    Wellicht iemand die dat voor mij kan en wil doen?
    Spannende week/weken gaan we tegemoet. Voor sommige de zoveelste keer voor andere pas een 1e of 2e ronde.
    Het is en blijft bijna zenuwslopend. Je probeert er niet teveel mee bezig te zijn, niet teveel jezelf in te lezen over van alles en nog mbt ovulaties, zwanger worden en de daarbij evt. behorende symptomen.
    Maarja, we doen het toch! Een soort drang die bijna niet te weerstaan is, het toch elke keer weer opzoeken van alle vragen die maar in je opkomen. Waarvan uiteindelijk het antwoord meestal hetzelfde is: wacht tot de dag dat je menstruatie uitblijft.
    Voor mezelf gesproken, na meerdere zwangerschappen (nu 5 in totaal en 3 gezonde kinderen) is en blijft het enorm spannend en kijk ook ik regelmatig op internet en lees teveel van hetgeen ik allang weet. Waarom? Daarom! Nee geen idee, misschien stukje onzekerheid, opzoek naar dat stukje zekerheid, naar dat ene stukje tekst waar je je in kan vinden en die ook mij net dat goede positieve gevoel geeft van: JA, daar kan ik wat mee en JA, dat heeft echt betrekking op MIJ!
    Misschien loopt de spanning met het aantal zwangerschappen ook op. Ik denk het aan de ene kant wel, aan de andere kant weer minder, ik heb al drie mooie gezonde kinderen, maar weet ook uit ervaring dat het goed fout kan gaan, dat is hoe ik het voel.
    Een kleine toelichting;

Mijn 1e (zoon) werd na een zwangerschap van 31 wkn met een groeiachterstand van ruim een maand via een spoed sectio (ik onder algehele narcose) gehaald. Ik kreeg een zeer ernstige complicatie genaamd: solitio placenta. Dwz dat de placenta scheurde.
    1075 gram. Ieniemienie en broodmager.
    O.a Reanimatie, beademing, meerdere hersenbloedingen en 3 mnd ziekenhuis volgden.

Daarna volgden er helaas 2 miskramen kort op elkaar.
    Dat was ook het moment dat ik dacht: ik zal geen kinderen meer krijgen. Ik kan ze niet meer krijgen.
    Maar er is en blijft altijd: Hoop!

En jawel daar kwam;

Mijn 2e (dochter)
    Door de aanleg van slechte placenta's is er een goed middel (dacht deze hier ook gelezen te hebben) Ascal, welke ervoor kan zorgen dat de bloedtoevoer naar de placenta verbetert wat dus uiteindelijk positief is voor de groei van het kindje.
    Zij werd geboren na 39+2 weken en woog 2500 gram.
    Wel was er bij haar ook foetale nood. Hartslag dipte naar 45 en lager, ik had geen persweeën, wel ruim 9 cm ontsluiting, OK werd in gereedheid gebracht, maar er was geen tijd te verliezen.
    Een aantal flinke knippen volgde en de vacuüm pomp moest er aan te pas komen.

Mijn 3e (dochter) ook met deze zwangerschap Ascal gekregen en dit keer ging het bijna volgens het boekje. Wel echt rustig aan moeten doen omdat ook zij aan de kleine kant was. En ik wat ze dachten bekkeninstabiliteit had. Helaas bleek 4 maanden na de geboorte dat ik de Ziekte van Bechterew heb. Reuma zit in m'n bekken.
    Netjes met 39 weken kondigde ze zich aan.
    2900 gram.

En dan toch nog de wens een vierde kindje, jazeker! Ontzettend welkom! Ik weet ongeveer wat mij/ons te wachten kan gaan komen staan. Ivm m'n reuma en al drie kinderen. (Werk daarbij ook 3 dagen per week)
    Maar we gaan er voor!

Ik wens iedereen heel veel vruchtbaarheid, sterkte, hoop, geduld en blijdschap toe in deze komende maand en komende tijden❣️

19. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    hoezo denk je dat?! Het zegt allemaal zo weinig joh! Ik blijf gewoon alle hoop houden voor je hoor.

20. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    wat balen zeg, die witte test! maar er kan nog van alles gebeuren!! misschien toch een later ei...wat vervelend die onzekerheid he?!

Deel Deze Pagina