Mooi gesproken! ik hoop echt dat je nu nog 1 keer (of vaker) een probleemloze bevallig mag hebben zeg! Wat een ellendige ervaringen. Vooral bij je zoontje, doet hij het verder goed nu? Ascal helpt inderdaad super, en is volgens mij niets anders dan aspirine. Ik herken je verhaal verder wel hoor! het blijft spannend en onzeker, maar ik ben nu wel een stuk minder op kwalen aan t letten, want ik weet nu dat ik die echt pas met 5 weken krijg. Het is voor ons pas ronde 1, dus waarschijnlijk wordt ik wel wat minder relaxed als t wat langer duurt Werd je bij je vorige zwangerschappen snel zwanger?
mijn testdrang is trouwens weg! wat fijn. Volgens mij heb ik dat ook vooral de eerste week na de eisprong heel erg, omdat t dan zoooo ver weg lijkt. En nu wordt t overzichtelijk. Binnen een week weet ik waarschijnlijk waar we aan toe zijn. Hebben jullie al testjes in huis?
Testje liggen al bijna in mn toilettas voor mee op vakantie! Hahaha... Herkenbaar ook weer alle gevoelens en emoties hier. Je wil er niet mee bezig zijn, maar het gebeurd toch! Heb nu vandaag opeens veel last van mn lage rug... zou dat te maken hebben met denk ik dan...
@KyJaGa reageer op jou als ik thuis ben. zeker een fijn gevoel! ja hier testjes in huis. nog van de vorige ronde in huis.
@Katsje misschien toch nog te vroeg? Klachten kunnen er wel zijn maar hoogte HCG misschien nog niet... mijn duimen draaien verder!!! @KyJaGa jeetje wat een bevallingen zeg...
Ik ga zo thuis ook even rustig de tijd nemen om weer op iedereen te reageren. Vind dat op mobiel zo'n gedoe.
Ik heb nog 1 test. Clearblue plus, maar hoor vaak negatieve verhalen over dus mooie reden om eventueel niet eerder te testen @KyJaGa jeetje wat een ellende hopelijk snel nog een goede zwangerschap/bevalling.
Nou denk dat hij gisteren toch nog niet gesprongen was.. ik stond vandaag op mijn werk en kreeg in 1x een opgeblazen en gespannen onderbuik.. zware druk op mijn eierstokken en liezen steken duurde ongeveer een half uur en toen was het weg nu een beurs gevoel.. denk dan nu eisprong? Hebben zaterdag sex gehad en gaan vanavond dan toch maar een keer.. hopelijk zit ik er nu niet net langs?
hmm wat vreemd zeg! zou ook napijn kunnen zijn. daar heb ik nl. schijnbaar last van gehad. @KyJaGa jeetje wat een bevallingen heb jij gehad zeg. heftig hoor. hoe gaat het nu met je zoontje? en dan ook nog eens reuma in je bekken. hoe kwamen ze daar achter? ik hoop voor je dat je nog een prachtige zwangerschap & bevalling mee mag maken!
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (0) 28 juli (2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 29 juli (4) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 juli (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 15 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
De dames die vragen hadden; Eerste miskraam was het 6 weken, 2e met 11 weken en de 3e weer met 6 weken. 2e verloor ik ook geen bloed, geen afnemende symptomen o.i.d. Mooie echo gehad met 6+5 met hartslag maar bij de 2e echo werd geconstateerd dat t vruchtje was gestopt met groeien. Missed abortion heet t dan. En heb na de 2e miskraam, Ascal gebruikt idd. Maar helaas. Weer een miskraam. Onderzoeken gehad, niks uitgekomen. Pure pech. Hakt er wel in. Binnen 10 maanden 3 miskramen. Het zwanger worden lukt steeds wel. (Met behulp van ovulatietesten want mijn cyclus is ook nog eens onregelmatig) Het zwanger blijven lukt niet. We hebben gelukkig al een zoontje van bijna 3, dus we weten dat het moet kunnen. Afwachten of onze droom nog uitkomt. Fingers crossed!
@Mama2017 vreselijk om zoiets mee te moeten maken. en dan ook nog eens 3 in 10 maanden tijd. zo oneerlijk! dat is wel een troost, dat je weet dat je wel een voldragen zwangerschap kunt krijgen. ga duimen voor je!!
Dankje meiden! Ik hoop echt dat t ons nog gaat lukken, alhoewel het vertrouwen wel een beetje weg is. Gelukkig krijgen we een echo wanneer en hoevaak we willen, mocht het weer lukken! Ik duim voor iedereen hier. Spannend op het wachtbankje.
Dat je vaaglijk misselijk bent en denkt: ben ik nou echt misselijk?! Nee joh.... dat is t niet! En al helemaal niet daarvan... echt de maak-jezelf-gek-show draait hier in t theater @Mama2017 jeetje das wel kort op elkaar elke keer niet goed bah bah bah! Kan me voorstellen dat je vertrouwen dan wat weg is...
@Mama2017 begrijpelijk dat je het vertrouwen beetje verloren bent. fijn dat je zovaak een echo mag, als je wilt. is wel een gerust stelling. @Kaatje1603 hihi erg heh. je kan jezelf zo gek maken. ongemerkt let je op elk klein steekje, krampje etc.
Hoi' Wonder boven wonder is mijn zoon er helemaal bovenop gekomen. Waar de artsen toen de tijd zeiden dat we van geluk mogen spreken als hij ooit papa en mama zal gaan zeggen heeft hij een bovengemiddeld IQ en is hij begaafd. Echt een wonderkind Inmiddels wordt hij 11 jaar en zal hij na volgend jaar het vwo op het voorgezet onderwijs gaan doen! Wel heeft hij forse ADHD waar we altijd aan zullen moeten werken, helaas kan hem dat nog wel eens in de weg staan. (Dit zie je vaker bij premature kindjes) De aantal wachtende maanden voorafgaand aan mijn zwangerschappen waren indentiek, namelijk 3 maanden. Ronde 3. Inclusief de 2 miskramen. Bij alle zwangerschappen testte ik 5 dagen na de NOD positief! Hoe verliepen jou bevallingen en zwangerschappen en de voorgaande maanden daarvan?
Hi' mijn zoon doet het hartstikke goed en is er wonder boven wonder helemaal bovenop gekomen! Doordat ik met de zwangerschap van de jongste al in de 12e week pijn in en rond mijn bekken gebied kreeg werd er uiteraard aan bekkeninstabiliteit gedacht. Therapie en rust was het beste remedie. Helaas met weinig tot geen resultaten. Ook vanwege het feit dat ik nog niet zo lang geleden bevallen was van mijn andere dochtertje werd ook daar vanuit gegaan dat de pijn daaruit voort zou komen en dat mijn lichaam nog lang niet hersteld was van de vorige zwangerschap. (Mijn dochtertjes schelen 11 mnd) en ook vlak voor die twee zwangerschappen de twee miskramen. (Eigenlijk ben ik 3 jaar achtereen zwanger geweest: vanaf dec. 2013 en maart 2014 de twee miskramen, daarna twee uitgelopen zwangerschappen, bevallen mrt. 2015 en bevallen febr. 2016. Dus met tussenpozen van max 12 weken heeft mijn lichaam zich niet goed kunnen herstellen) Amy way; 4 maanden na de geboorte van de jongste werden de klachten helaas niet minder en kon ik op een gegeven moment de kleintjes niet meer uit bed halen en kom ze niet meer in bed leggen, daarbij werd even bukken of hurken dusdanig pijnlijk dat ik naar de huisarts gegaan ben en vanaf daar bij de reumatoloog terecht ben gekomen. Medische molen in, scans, röntgen foto's en bloed afnames volgden waar uiteindelijk (totaal na 8,5 jaar had al jaren klachten) de diagnose Ziekte van Bechterew uit kwam. In een toch alwel flink gevorderd stadium en de afwijkingen zijn op de scan goed te zien. Dmv de juiste medicatie in de juiste dosissen is het draagbaar te maken. Helaas is het verloop soms grillig en kan ik er goed ziek van zijn, zowel fysiek als mentaal. Maar toch jawel de wens voor een vierde kindje! Ik kom zelf uit een groot gezin met 4 zussen en een broer, heerlijk en fantastisch. Ik probeer het altijd kort te houden maar lukt me eigenlijk nooit zo goed, wordt dan toch weer een aardig verhaal. Wat zijn jou ervaringen tot nu toe. En de maanden voorafgaand aan jou bevalling(en( en zwangerschap(pen)?
Ik ben bevoorrecht al drie gezonde kinderen op de wereld te hebben mogen zetten. Ik kijk er net als de voorgaande zwangerschappen, ondanks alle tegenslagen, er reikhalzend naaruit weer een mensje in me te mogen dragen en gezond op de wereld mag zetten! Als klein meisje vond ik zwangere vrouwen al zeer interessant, een grote ronde buik waar een baby'tje in groeit? Ik keek in iedere kinderwagen die voorbij kwam. Fantastisch ja! We gaan er (weer) voor! Hoe kijk jij terug naar jou zwangerschap(pen) en bevalling(en). Alles goed gegaan?