@Meisje93 wauw al ruim 10 jaar niet ziek Dan heeft je man een super goede weerstand gehad al die tijd. Mare dat klinkt ook niet echt als een hele leuke ervaring gelukkig ging het in de derde ronde wel goed! Nou zeg dat! Gelukkig hebben we het nu weer gehad voor een tijdje. Ja, op meerdere. Dacht eerst misschien vals positief, maar niet dus. Ja dat denk ik ook. Ben ook wat heviger ongesteld dan normaal. Het komt wel weer goed! Heb er vertrouwen in. Ja dat bedoel ik! En dan niet hoeveel rondes, maar wat ging er door je heen toen je er voor ging. Was je zenuwachtig om ervoor te gaan, wat waren je verwachtingen, wist de omgeving ervan, wat vond je man ervan? Dat soort dingen. Als ik te nieuwsgierig ben ga ik m'n mond houden hoor!
@Sylva ja hij heeft een hele goede weerstand. Maar deze griep heeft er flink ingehakt. Hij is nog steeds wat energieloos. Ook 3kg afgevallen in 5 dagen tijd. Nee was niet leuk. Maar het was wel erg prettig dat het elke ronde raak was. En gelukkig vrij snel een plakker. Nee vals positief kan dan niet als je op verschillende testen 2 streepjes hebt. Wel erg vervelend zeg! Bij de vmk's had ik op nod een licht streepje en wist ik al genoeg. 1-2 dagen later kwam de menstruatie op gang. Vloeien was idd wat heviger. Haha eigenlijk was ik er bij de 1e wat minder mee bezig. Was ook nog vrij jong. Wel bewust voor gekozen om voor een kindje te gaan. Omgeving was niet op de hoogte. Wel kregen we steeds vaker de vraag, wanneer we gingen beginnen etc. (Nu trouwens weer) Ik was totaal niet zenuwachtig, mede denk ik doordat ik kleine kinderen gewend ben. Was dus niet totaal nieuw voor me. Tja mijn man is vrij nuchter. Die hield zich niet bezig met mijn vruchtbare dagen, nod etc. Nu trouwens ook niet. Wel was hij door het dolle heen toen ik de knaltest in mn handen had (3e ronde) Ik was trouwens toen ook vrij nuchter. Liet het over me heen komen, zat totaal geen druk op oid. Merk dat ik er nu wel anders in sta, ben er meer mee bezig. En ook de drang dat het snel raak mag zijn is groter. Denk doordat ik een niet al te groot leeftijdsverschil wil. We gaan het zien. En jij? Wat is het trouwens nog rustig in deze club.
Nog niet veel "aanmeldingen" idd he... denk ondat t nog ver weg is. We zitten allemaal in t begin vd cyclus. Na eisprong ed denk ik dat er wel meer gaan komen Hier bij beide zwangerschappen in 1e ronde raak... heel erg luxe dat weet ik! Maar daarom iets teleurgesteld dat het deze x niet zo was. Echt heel stom ik weet het
Ja dat denk ik ook wel. Vorige nodlijst was ook niet megagroot waar ik zat. Begrijpelijk hoor. Je verwacht stiekem dat het dan nu ook gelijk raak zult zijn. Heb ik ook hoor, ook al weet ik dat het anders kan zijn. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn. Wat verdrietig dat je je 1e kindje bent verloren. Is er een oorzaak gevonden?
Hoi meiden ik mag mij ook melden bij jullie. Gisteren ongesteld geworden na een cyclus van maar 23 dagen, snap er nog steeds niets van, maar het zal wel nog met het ontpillen te maken hebben. Ik ben 30 jaar en dit wordt de 4e ronde voor ons 2e kindje. Ik ga even wat teruglezen!
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 24 juli (1) Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli 28 juli (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 29 juli (1) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma 30 juli (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Toen we voor onze eerste gingen was ik er heel veel mee bezig en mijn vriend zei als het zover is verdiep ik mij er wel in haha. Ik had nauwelijks tijd om zenuwachtig te zijn, want ik werd direct in de eerste ronde zwanger, was erg onwerkelijk toen. Niemand in onze omgeving wist dat we er mee bezig waren, dus kwam als een grote verrassing voor iedereen. Merk nu wel dat mensen in onze omgeving het nu toch wel beetje gaan verwachten dat er een tweede gaat komen, ben er nu zelf ook weer veel mee bezig, maar ook omdat we er niet een te groot leeftijdsverschil tussen willen en we vorige keer gewoon verwend zijn dat het in 1 keer raak was, dus nu opeens zorgen ga maken waarom ik al in ronde 4 zit haha. Hartstikke stom natuurlijk, want als ik op dit forum kijk, zijn er zoveel die er nog veeel langer over doen...Ik zou het iig fijn vinden als er een klein beetje regelmaat in mijn cyclussen komen.
Wat een korte cyclus ineens zeg! Snap dat je er nog steeds niets van snapt! Snap het wel hoor. Zeker als het bij de 1e in de 1e ronde raak is. Verwacht je toch wel dat het nu ook weer in ronde 1/2 raak zult zijn. Hoop voor jullie dat het niet al te lang gaat duren. Je cyclus begon mooi. Maar die 23 dagen cyclus is wel vreemd ja.
Toen wij voor de eerste gingen vond ik het zelf echt wel spannend. Mijn man helemaal niet. Ik was 22 , we hadden beide een vaste baan en een koophuis. Dus we hadden alles wel goed voor elkaar. Toen ik in de eerste ronde al zwanger bleek had ik wel even de tijd nodig om er aan te wennen. Helaas is dit kindje overleden. Ik wou gelijk weer voor een kindje gaan, mijn man was hier iets minder enthousiast over maar vond het wel goed. Weer de eerste ronde zwanger maar dit werd een miskraam. Toen hebben we er bewust voor gekozen om even te wachten en de tijd te nemen om dit te verwerken. Na een jaar weer zwanger geworden in ronde 1. En dat is een mooie dochter geworden . Wij wouden graag nog een kindje maar deze keer duurde het een jaar voor ik zwanger was. 24 februari ben ik bevallen, helaas is dit kindje in de buik al overleden. Voor mijn man hoeft het niet zo nodig meer maar snapt mijn kinderwens. Wij gaan het daarom nog 1 keer proberen maar dat is echt de laatste keer. Gaat het niet goed dan houd het voor ons op maar we zijn zo gelukkig met onze dochter. Dat maakt alles goed!
@rhea90 wat heftig, wat jullie allemaal al meegemaakt hebben. Vreselijk! Ik hoop dat jullie nog een kindje mogen krijgen die ook bij jullie mag blijven ♡ Zo te lezen is je kinderwens erg sterk! Fijn dat je man daar begrip voor heeft. Hoe oud is je dochtertje?
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 24 juli (1) Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli 28 juli (3) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lovingmyboy-30 jaar- 3e kindje - ronde 7 29 juli (1) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma 30 juli (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi kom me hier ook melden, vanmorgen ongesteld geworden en een baaldag vandaag . Had even goede hoop doordat mijn LF langer werd. Man was ook overtuigd en die het zon dingen vaak goed , maar helaas! Altijd rot he zon eerste dag. Lijkt net alsof afgelopen cyclus weg gegooid is en je moet weer van voren Af aan beginnen pfff . Heb ook zon dag ook echt respect voor iedereen die al zo lang bezig zijn en elke keer die teleurstelling moeten voelen
@Meisje93 oei, dat is wel heftig ja Hoop voor hem dat hij er snel weer helemaal bovenop is, dat kwakkelen wordt hij natuurlijk ook niet vrolijk van. Ja dat is zeker zo. Het is gewoon net die bevestiging zeg maar dat het mogelijk is. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat het wel snel moet kunnen lukken eigenlijk. Snap heel goed goed dat je genoeg wist, had hier hetzelfde. Zo'n rotgevoel. Valt me nu pas op dat je nog zo jong bent! Ik kijk nooit zo naar leeftijden. Maar wel ontzettend fijn dat je er zo relaxt in heb gestaan bij de eerste. Wat vond je ervan dat mensen in de omgeving ernaar vroegen en nu trouwens ook? En was je dan ook niet zenuwachtig voor de zwangerschap? Haha, dat klinkt wel als mannen eigen. Het komt wanneer het komt, we zien wel wanneer het raak is. Logisch dat hij door het dolle heen was, hihi Vind het wel grappig dat het bij jou eigenlijk omgekeerd is van wat je zou verwachten. Bij de eerste heel relaxt maar bij de tweede toch die druk. Gelukkig is je jongste nog niet zo oud! Hoeveel wil je er het liefst tussen hebben? Ik vind het toch wel spannend en vooral erg bijzonder om dit avontuur aan te gaan. Van de gedachte dat er misschien binnenkort een baby'tje in m'n buik groeit krijg ik echt vlinder kriebels en een grote lach op m'n gezicht ❤️️ Merk wel dat ik een beetje ongeduldig ben. Heb twee jaar moeten wachten tot m'n vriend er eindelijk voor wilde gaan, dus heb er voor m'n gevoel al veel langer op zitten dan die eerste ronde. Klinkt niet vreemd toch? M'n vriend vind het niet spannend maar hoopt wel dat het snel raak is. Hij heeft ook kriebels Niemand hier weet dat we er voor gaan ook al wordt er wel naar gevraagd. We zeggen dan dat we er toch niet aan toe zijn, maar ze zouden eens moeten weten! @Kaatje1603 wat een geluk heb jij gehad zeg! Snap wel dat je er teleurgesteld in bent dat het nu niet in een keer is gelukt hoor. Je bent gewoon mega verwend met 2x zo snel raak en dat heeft je misschien te zelfverzekerd gemaakt. We gaan er gewoon voor dat het deze ronde wel lukt! @Esther519 jij ook al zo'n geluk gehad. Jeetje! Wat was de reactie van je vriend dan, dat 'als het zover is' was wel heel snel dichtbij Dat vind ik dus het leukste, dat je je omgeving kan verassen! Wel jammer dat ze nu verwachtingen hebben. Wordt het weer een verassing? Snap het wel hoor dat je je een klein beetje zorgen maakt nu, die cyclus van 23 dagen is wel apart. Ben je misschien net gestopt met de pil? Dan kan het heel goed zijn dat je lichaam nog druk bezig is met het op de rit krijgen van alles. Hoop dat deze maand je cyclus weer 'normaal' is en je een mooie positieve test in handen hebt @rhea90 oh wat vreselijk wat jullie al hebben moeten meemaken *knuffel* Begrijp wel dat je man het eigenlijk niet meer ziet zitten, dit laat natuurlijk een hoop littekens achter. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dit een hele mooie zwangerschap wordt voor nog een kindje! <3 Hoe oud is je kleine meid? @Lovingmyboy Vind dat je gewoon mag balen hoor, je gaat ook alweer de 7e ronde in. Plus je lichaam heeft je goed in de maling genomen met ineens een langere LF. Dat is dan toch ook een vette teleurstelling. Hoop op meer succes deze ronde! Pfoeh, dat was even een hoop typen. Hoop dat ik nu overal op gereageerd heb!
Oh trouwens, het is inderdaad rustig hier. Maar het is nog erg vroeg in de maand en er zullen vast nog wel mensen bijkomen. Hoop eigenlijk zo min mogelijk natuurlijk, heb liever dat mensen een positieve test hebben dan ongesteld worden. Maar wat Kaatje1603 zegt, het wordt vaak wat levendiger rond de eisprong! Fijn weekend trouwens allemaal!
Het baal gevoel zakt alweer iets.. ben op dit moment gewoon bang dat het nooit gaat lukken.. vanavond hebben we een feestje dus ga lekker los vanavond! Zal ik morgen vroeg wel spijt van krijgen als de jongens om 7.00 aan ons bed staan haha. Heb al gezegd tegen ze dat we morgen lekker pyjama dag gaan houden. Ben ook echt bewust dat ik gezegend ben met onze 2 gezonde jongens. Maar voel wel die wens net zo vurig als bij de eerste 2 Iedereen een fijne zaterdag avond!
Bij 20 weken zwangerschap ben ik bevallen van haar, Emma. In aanleg waren er een aantal dingen niet goed gegaan en daardoor had ze geen kans op overleven. Het was domme domme pech en verder niet erfelijk of genetisch ofzo... maar wel het heftigste en verdrietigste wat ik ooit heb meegemaakt
Sorry @Kaatje1603! Zo komt mijn vorige berichtje aan jou totaal niet netjes over. Was me even ontgaan dat je je eerste kindje verloren bent. Wat voel ik me gemeen Nogmaals sorry! Vind het verschrikkelijk dat je dat hebt moeten meemaken. Het mag dan domme pech zijn geweest, maar dit gun je niemand. Gelukkig is het de tweede keer wel goed gegaan! Duim voor je dat het deze keer weer goed zal verlopen!
@Kaatje1603 Gelukkig maar! Maar had het wel gelezen, dus vind het een beetje stom. @Lovingmyboy hoe lang duurde het bij je zoontjes? Denk dat het wel goed komt hoor, je bent nog jong! Groot gelijk heb je, heel veel plezier vanavond! En er is niets mis met een pyjama dagje, daar vind ik de zondag eigenlijk voor Typisch zo'n dag waarop je lekker lui kan zijn.