@Pluisje30 oh echt niet, wil geen witte test! Vind het veel te vroeg met 7 dpo. Hoewel ik sta te springen, wil ik echt wachten tot 10 dpo. Mare dat klinkt ook echt super leuk zeg! En wat super leuk dat je man zo'n sterke kinderwens heeft. Heeft zoiets moois als een man het zo graag wilt. Echt zo'n smeltmoment! Maar wat je zegt ja, alles gaat zo snel. Moet het echt vastleggen zodat je nog eens terug kan kijken. Als ik het maar het verschil in bijvoorbeeld 12 weken en 16 weken. De verandering zien is al mooi. Super leuk dat je er nu ook helemaal achter staan! @Kaatje1603 fijn hè die misselijkheid! Wie weet komt dat over een paar weken wel
@Sylva och wat spannend zeg! ik hoop het voor je. snap dat je er anders zo onzeker van word. @Mama1504 top. we lopen tegelijk op. ga jij op.nod testen? of eerder? @Pluisje30 wat leuk dat je dat moment wilt vast leggen. zo bijzonder. super leuk dat je man zo'n sterke wens heeft. hier is dat wat minder. maar dat komt omdat hij al helemaal in de wolken is van onze dochter. pff bij jou ook al zo spannend. ik hoop dat dit een hele mooie roze lijst gaat worden.
@Meisje93 wilde vanmorgen ook wel testen...maar als ik gelijk heb wat betreft mn eisprong...zou ik vandaag of morgen de rode duivels op moeten krijgen....dus denk dat ik donderdag of vrijdag weer ga testen
@Sylva ja je had gelijk! Eindelijk gele blokjes in mijn calendar officieel wachtbankje nu. Wat knap dat je wacht met testen ongeacht jouw klachten. @Pluisje30 haha hier ook een man die zo'n wens heeft. Hij heeft zich ook al ingelezen vertelde die mij. Over eisprong e.d. Bij de eerste was het toch anders. En liet ie t maar op zich afkomen! @Meisje93 wat leuk dat we gelijk oplopen! Ik durf eigenlijk niet eerder te testen ik hoop wel dat ik het volhoudt tot nod. Wanneer wil jij testen? Nog klachten? @Katsje ooh wat spannend! Hopelijk betekend die afscheiding weer iets goeds wanneer ga je weer testen? Willen jullie trouwens alleen testen om jullie mannetjes te verrassen of liever samen?
@Mama1504 hihi hier hetzelfde eigenlijk. wil echt tot nod wachten. dan weet ik ook gelijk of het wel/niet zwanger is.. kan slecht tegen tuurstreepjes. bij 2 vmk's had ik op nod ook een licht streepje. en dan wist ik al genoeg. kon je ook niet onnodig blij gemaakt worden. klachten zijn gelukkig zo goed als weg. vanochtend erg misselijk even. (vaker last van) verder niets meer. ja gerommel in onderbuik. mrja logisch daar gebeurt vanalles. testen: wil ik alleen doen. zo leuk om je man te verrassen. hij weet ook niet wanneer mijn nod is. dus dan is de verrassing nog groter als het raak mag zijn. bij dochter ook gedaan. en het was geweldig die reactie. zo trots dat hij was. & jij?
@Sylva jij ook 7dpo spannend. Jij dus heel misselijk?. Wie weet is het raak. Je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik begin meestal op 8Dpo al met testen, als ik symptomen heb tenminste. Dus succes Haha
Pff jaa die tuurtestjes we gaan elkaar gewoon aanmoedigen om te wachten tot nod Ja ik wil ook alleen testen, heb ik ook gedaan met de eerste. Echt zo leuk om de reacties te zien hier weet hij idd ook niet wanneer mijn nod is, mooi zo houden
@Meisje93 ik ben heel erg met je mee aan het hopen voor die roze lijst! Super fijn dat je geen kwaaltjes hebt trouwens! @Mama1504 zo fijn hè die gele blokjes Vind het gewoon echt nog te vroeg om te gaan testen. Ben bang dat voor teleurstelling en die kans is heel groot op 7 dpo, ongeacht wat ik voel. Ik wilde eigenlijk alleen testen, maar m'n vriend liet vorige week vallen dat hij het ook wel erg spannend en leuk vindt om het samen te doen. Snap ik aan de ene kant wel, maar wil hem zo graag verassen. Heb een cadeautje voor hem die ik wil geven samen met een CB digital. Over dilemma's gesproken.. @Mama2017 vanochtend wel heel erg geweest ja. Op het moment is het gelukkig een stuk minder. Mja dat komt en gaat ook wanneer het zin heeft Echt flauw hoor als je lichaam je zo voor de gek houdt. Wat voelde of merkte je allemaal? Heb er gelukkig nog geen ervaring mee. Vorige ronde was het raak, maar zat het niet goed. Bleef mega lichte streepjes houden op 10, 11 en 12 dpo. Op 13 dpo geen streepje meer te bekennen en 's middags ongesteld Zit er een reden achter waarop je met symptomen al op 8 dpo gaat testen? Vaak is het dan toch nog net te vroeg.
hahahaha, 7DPO is inderdaad wel erg vroeg. Dat gaat zelfs voor mij een tikkie te ver Inderdaad een smeltmoment. Ik zei dat ik t max een jaar of 2 wilde proberen en als t dan niet gelukt is, we t lekker bij 2 houden. Hij zei met tranen in z'n ogen dat hij het idee alleen al heel verdrietig vond. Daar stond ik echt van te kijken, had echt niet door dat hij zo'n sterke wens had. Die verandering is inderdaad zo leuk om te zien. En misschien een goed idee om het een beetje haalbaar te houden inderdaad. Iedere dag een foto gaat me noooooit lukken. heb jij al ideen om vast te leggen? op youtube staan zulke leuke timelapses bijvoorbeeld. Ja tis voor mij wel ook wel een verrassing zo bij de 3e . Als hij zo blij is met jullie dochter is hij straks vast ook super blij als je zwanger bent. Super leuk dat hij zo dol is op de kleine
alsof ze dan nog geen papa hormonen hebben ofzo. te grappig dat hij zich ingelezen heeft. Zit hij ok op een forum voor mannen? Ben benieuwd waar die het dan over zouden hebben. Ik ga alleen testen, al die negatieve testen ga ik hem niet mee opzadelen.
@Sylva zeker fijn! maar zit pas op 3 dpo heh. al zeggen die kwaaltjes ook niet altijd veel. hihi zeker een dilemma. weet hij ook wanneer je nod is? verrassen is wel erg leuk. maar het samen testen ook denk ik. @Pluisje30 hij zal superblij zijn als ik weer zwanger mag zijn. daar maak ik me geen zorgen om. ja echt leuk om te zien. het is echt papa's kleine meid. ♡
Hoop ook dat de rode duivels niet komen. Sinds vanmorgen ineens steekjes bij mn bm....nooit op gelet dat ik vroeger ook weleens had.....
Haha ik weet niet eens of die er is, maar denk het niet. Als het zo is ben ik idd ook wel benieuwd Hij kwam ineens met zoveel info waarvan ik dacht: huh?? Hoe weet jij dat allemaal vind het wel super grappig om te zien hoe mannen hier toch in hun hoofd mee omgaan
@Sylva ja snap ik! Die kans is idd groot. Haha ja dilemma ja ik begrijp mannen ook dat die zenuwachtig zijn wat een leuk idee met die test. Ik ben hier ook al aan t bedenken alvast hoe ik het hem even ga vertellen, kan nog wel even duren maar hopelijk niet lang meer maar dan is het idee al in huis
Nee al helemaal niet van de mijne die is het nuchterst hier in huis zo van zie het allemaal wel. Niet te druk maken, komt vanzelf en dan blijkt dat er toch veel meer in die koppies omgaan dan wij denken