Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Wat een idee! Nog niet eens over nagedacht! Ga ik morgen gelijk uitproberen;)

Jaa vreselijk die droge mond :confused:
    Die moeheid weet ik niet waar die weg komt, ben altijd een late slaper, omdat ik anders plafonddienst heb als ik voor 23 uur op ga, maar vanavond kon ik samen mijn zoon wel op bed :roflmao: niet gedaan, want ben bang dat ik dan alsnog in de nacht wakker wordt en om t uur wakker wordt :confused: maar ben wel vaker erg moe, tot nu toe doe ik (sinds de bevalling) nog wel eens een klein slaapje tussen de middag als mijn zoon ook slaapt :oops: :roflmao:

En verder ben ik heel nuchter, sinds ik weet dat alles niks hoeft te betekenen :roflmao: zelfs geen kwaaltjes kan mogelijk zijn :roflmao:

Wanneer wil jij gaan testen?

Sylva vindt dit leuk.
  2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hoop dat het werkt! ;)

Heb ook geen idee waar het van kan komen. Hahaha :roflmao: Die plafonddienst ga ik er ook in houden! :thumup: Nog nooit van gehoord, maar klinkt als een bekend probleem. Proberen zoveel mogelijk je eigen ritme vast te houden. En wat je al doet is prima toch? Als je het echt nodig hebt, gewoon even doen. Wel vervelend dat je daar nog steeds zo'n last van hebt!

Ja, dat is helemaal waar! Maar nu is het ook nog wel redelijk makkelijk. Straks als je wat verder bent, gaat dat echt moeilijker worden.

Wil nog steeds op vrijdag (10 dpo) gaan testen. Maar misschien dat ik donderdag al een testje ga wagen :rolleyes:

3. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    #643 Mama1504, 18 jul 2017
    Laatst bewerkt: 18 jul 2017
    Haha ja plafonddienst heb ik alleen als ik te vroeg op bed ga, hoe moe ik ook ben :confused: zo raar!

Ach ja ik kan dan toch geen kant op als zoonlief op bed ligt, dus doe ik zelf ook even een tukkie:p komt niet alleen van de bevalling hoor ;) maar goed al is t maar 30 min, dan ben ik er weer. :)

Nou knap hoor! Ik wil ook niet voor nod testen. Aan de ene kant durf ik niet en aan de andere kant kan ik de verleiding ook niet weerstaan als iedereen hier al aan t testen is :roflmao: maar ben benieuwd of ik de innesteling ook weer ga voelen. ;) maar probeer vol te houden! Ben benieuwd of je kwaaltjes nog toenemen en of t iets goeds betekend. :thumup: Ben de hele tijd benieuwd of er al iemand een mooie test heeft :)

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Is niet raar toch? Hoe moe je ook bent je hebt een bepaald slaapritme waar je lichaam op ingesteld staat. Als je dan te vroeg gaat slapen, ben je eerder wakker.

Hihi, lekker die momentjes blijven pakken! :D Waar komt die vermoeidheid nog meer vandaan dan als ik vragen mag? Ken het maar al te goed, zelf chronische vermoeidheid. Weet hoe lastig het kan zijn. Wel fijn dat 30 min slaap precies goed is! ;)

Nja test sowieso voor NOD met 10 DPO. NOD is zondag pas. Mja, met 10 DPO zou je positief moeten kunnen testen als de innesteling op tijd was. Dus waag het erop. Maar snap wel dat je misschien niet durft. Blijft toch spannend. Ik hoop het voor je! :D Ga m'n best doen! Ben tot vrijdag lekker drie daagjes genieten op Texel, dus komt wel goed denk ik. Zal proberen te updaten en kort bij te lezen.

Haha, ja ik ook! :p Maar het is pas de 18e en de lijst start officieel pas volgende week maandag. Zo bizar! We zijn echt te actief ook gewoon, niet gek dat het zo lang duurt :roflmao:

Wacht met smart op de eerste echt duidelijke kwaaltjes van iedereen! :D

5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja dat mag je vragen: ik heb ziekte van pfeiffer 2x gehad (je zal denken 2 keer? Jaa 2 keer ;)) ik was natuurlijk die ene uitzondering :confused: tweede keer was echt verschrikkelijk en nu heb ik idd chronische vermoeidheid. Er waren dagen dat het heel goed ging of zelfs weken, maar sinds de bevalling niet meer weggegaan, maakt niet uit, als ik me er aan toe geef is het goed te doen;) en zolang zoonlief nog tussen de middag slaapt, pak ik dat momentje ook :) zal anders worden naar mate die ouder wordt ;)

Ja das waar! Wordt idd alleen maar spannender na de eisprong van iedereen :roflmao: have fun op texel! Hopelijk mooi weer :) ja leuk dat je ons even een update geeft! :)

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Oh wauw. Of 1 keer niet al ellende genoeg was! Vind dat niet gek dat je er dan chronische vermoeidheid aan over hebt gehouden. Pfeiffer is echt tot! Die hormonen werken natuurlijk ook niet echt mee. Je luistert in ieder geval super goed naar je lichaam en dat is het belangrijkst. :thumup: Ja, dat zal dan zeker een uitdaging worden. Maar daar zijn vast oplossingen voor ;)

Dat zeker ja! Dankjewel, komt goed :D Met het weer ook wel als ik de vooruitzichten zag. Zal af en toe komen spieken! :thumup:

7. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Hier nog steeds geen spoor van de rode duivels, wel nog steeds de kwalen. Als het vandaag niet doorbreekt, ga ik morgen weer testen....

Kaatje1603, Pluisje30 en Sylva vinden dit leuk.
  8. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja pfeiffer is echt rot! De eerste keer ook niet zo naar mijn lichaam geluisterd (stage die toen niet mee werkte en allemaal examens op school) de tweede keer heb ik echt gezegd, nu is het klaar, dus sindsdien luister ik naar mijn lichaam.
    Ach ja zullen vast oplossingen voor zijn, maar voor nu pak ik die momentjes!:)

Heerlijk er even tussenuit!:) Even een mini vakantiegevoel:)

Temp hier weer mooi hoog! :D Mijn ei is dus echt wel gesprongen :D

9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Spannend! :thumup:Lijkt me vreselijk om niet te weten wanneer je precies de rode duivels kunt verwachten :confused: maar goed zoals je zelf al zei: geen bloed geeft moed! :thumup:

Katsje vindt dit leuk.
  10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 wat vervelend dat je 2x pfeiffer gehad hebt.
    zou mooi zijn als het na de volgende bevalling weer afzwakt. :)

@Sylva have fun op Texel!

@Katsje oeh wat spannend allemaal!
    knap dat je nog niet getest hebt.

11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje laten die rode duivels dan maar lekker wegblijven! ;)

@Mama1504 oei, dan heeft je lichaam het helemaal zwaar te verduren gehad met die eerste keer. Hoeveel tijd zat er tussen de eerste en de tweede keer?

Je temperatuur ziet er echt mooi uit zo! :D

@Meisje93 dankjewel! :)

12. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Meisje93 ik heb nog 1 k2v5 thuis liggen, maar mn man weet niet dat ik al aan t testen ben. Op woensdag is hij altijd vrij....dus dan kan het ook niet. Morgen ben ik vrij en moet hij werken! Dus dan kan ik op mn gemak testen:rolleyes:

@Sylva ik hoop zo dat de duiveltjes wegblijven....het zou wel weer ontzettend snel zijn na mn bbz

Vorige week zei mn man dat het van hem nog wel eventjes mocht duren:( Dus heb geen flauw idee hoe hij zal reageren als het toch raak blijkt te zijn. Hij is er al wel op voorbereid, omdat ik wel aangeef van alles last te hebben!! En bij hem is wel 1+1=....

13. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    :)
    Een kleine jaar zat er tussen.

Ja temp is idd mooi zo. Alleen heb ineens een wit bolletje bij gisteren Terwijl de tijd wel goed staat, maat goed dat maakt ook niks uit;)

@Meisje93 ja dat hoop ik ook!

14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #654 Sylva, 19 jul 2017
    Laatst bewerkt: 19 jul 2017
    @Katsje tja weet je, als je er voor gaat is er altijd een kans dat het raak is. Had het echt te snel geweest, dan zou je lichaam er niet aan meewerken denk ik zo.

Misschien vind je man het gewoon eng om wat er in mei is gebeurd en zegt hij dat daarom. Zou er echt niet al te zwaar aan tillen meis! Als het echt raak is is je man echt wel blij! ;)

@Mama1504 zoiets verwachtte ik al. Je lichaam heeft zo'n opdonder gehad dat het net zo hard weer terug kwam. Maar goed, het is wat het is hè. Doe je nu niets meer aan.

Heb je bij gisteren misschien sleep deprived aangetikt? Dan gaat het bolletje open. Misschien hem anders even weghalen en weer opnieuw erin zetten. Vind dat ook wel vreemd anders.

Edit: jemig m'n autocorrect is op dreef vandaag.. o_O Lekker irritant!

Katsje vindt dit leuk.
  15. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Zo dat is vervelend zeg!! Echt een rot ziekte op oudere leeftijd
    Als hij niet meer slaapt gaat hij misschien al bijna naar school. Enne t heet ook niet voor niets moe-der he. Bij mij slapen ze nu om en om, ik mis dat tukkie best wel.

16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ik zou er ook niet te zwaar aan tillen hoor Meis. Ik denk t ook af en toe, maar dat neemt niet weg dat ik heel blij en dankbaar zou zijn als t nu raak is.

Katsje vindt dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    aha! ;) dan idd morgen lekkr op je gemakje testen!

misschien is hij er wat angstig voor. hij zal vast ontzettend blij zijn, aangezien jullie al even bezig zijn.
    komt vast goed!

Katsje vindt dit leuk.
  18. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw

Ik ook denk ik. Dan ben ik ook 10dpo

Sylva vindt dit leuk.
  19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja auto correct is heel irritant o_O

Maar bedankt bolletje is weer dicht. :thumup:

Ja tis niet fijn idd om altijd moe te zijn. Maar goed, idd als hij tussen de middag niet meer slaapt idd dan hoop ik dat ie bijna naar school gaat ;)

Sylva vindt dit leuk.
  20. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Sylva Ja dat klinkt allemaal heel goed hoor! En wat super trouwens dat je weet waar je aan toe bent met die LF van 11 dagen. Kan me voorstellen dat je donderdag of vrijdag wil testen! :DZou wel geweldig zijn als het nu al raak is!! Geniet er lekker van op Texel.

Hier nog steeds wel wat kwaaltjes maar heel afwisselend. Ik heb geen idee. Ik wacht gewoon met testen tot zondag denk ik.

@Meisje93 @Mama1504 En werkt de tip van @Sylva met drinken vandaag ook? Wel een goeie hoor! :thumup:

@Mama1504 Wel akelig hoor van de Pfeiffer en chronische vermoeidheid. Extra pittig met een of meer kinderen erbij. Maar inderdaad, als je maar goed naar je lichaam luistert.

@Katsje Spannend!!! Hopelijk morgen een mooie test! Dan zal manlief vast heel blij zijn! :thumup:

Sylva en Katsje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina