Ik begrijp er niks meer van. Weer getest met een k2v5 en weer wit Heb nog steeds overal last van Maar ja, ook nog steeds geen bloed Dus ik hou nog steeds moed
ahh nee heh. wat lijkt me dat frustrerend zeg! goed dat je positief blijft. wie weet toch wel later eisprong gehad.
Hier vandaag 9dpo en geen kwaaltjes/symptomen. Ik vermoed dat het deze ronde ook niet raak is, aangezien we niet veel "geklust" hebben. Afwachten. Ik denk dat ik over 2 dagen, op mijn zoontje zijn verjaardag een testje ga doen.
@MJBP ik dacht dat ik nu op 15 of 16 dpo zou zitten...maar misschien toch niet. @Meisje93 het is ergens wel frusterend ja, maar ja wie weet idd toch later mn ei gehad. @Mama2017 blijft zeker spannend zolang er geen rode duivels komen
je hoeft niet persé kwaaltjes te hebben. mooie tijd om een testje te wagen. vorige ronde had ik megaveel symptomen. maar helaas...
@Meisje93 begint bij jou nu ook wel op te schieten dus! Vanaf nu kun je echt iets gaan merken. @Katsje balen zeg! Maar misschien is je HCG nog steeds te laag om te meten. Wel goed dat je positief blijft! Ik duim door voor je! @Mama2017 als je op tijd geklust hebt, dan maakt het echt niet uit of je het veel gedaan hebt. Alles kan! Hopelijk over twee dagen een positieve test! Hier ook 9 dpo. Mega misselijk wakker geworden en super gevoelige vollere borsten (brandend gevoel). Nog altijd hoofdpijn, lichte krampjes en gevoelige liezen en heb een bijzonder warmte gevoel maar geen koorts. Heb me rot gezweten vannacht terwijl het hier super koel is. Morgen testen!
@Sylva oe bij jou ook heel spannend!! Ben benieuwd morgen!!! @Meisje93 ik hoop ook op snel duidelijkheid. Wel een voordeel dat ik nog steeds niet positief getest heb: ga zaterdag naar de Efteling en hoef me dan niet te verontschuldigen als ik ergens niet in ga!! Ben namelijk nogal een durfal
Nee weet ik. Al 4x zwanger geweest en het was elke keer anders. Ik wacht af. Spannend. Deze ronde dus 'rust' gehad, ivm de miskramen dus zou mooi zijn als Het spontaan gelukt is.
Nouja het spant erom...... 3 dagen voor het ei en 1 keer op de dag van het ei. Maar er is toch een kansje. Dat is fijn!
@Sylva ; als ik jouw symptomen lees, vooral dat branderige gevoel in de borsten.... Denk ik echt dat je zwanger bent ! En een snelle hcg aanmaak hebt. Bij mijn 3e zwangerschap (missed abortion), had ik dat ook al zo vroeg! Spannend zeg
@Sylva begint op te schieten ja. nod is nog wel ver weg. je klachten klinken veelbelovend! heel benieuwd naar je test morgenochtend. @Katsje hihi dat is wel een voordeel. kan je heerlijk genieten van je dagje weg. @Mama2017 dat zou zeker mooi zijn! blijf duimen voor je.
@Katsje ja! Maar denk stiekem dat het misschien nog te vroeg is. Maar goed als hij morgen negatief is dan moet het zondag op NOD vast wel lukken. Haha, alles heeft zo z'n voordeel en z'n nadeel Als je menstruatie maar uit blijft! @Mama2017 nou dat is prima toch? Helemaal als je verhalen leest van mensen die zwanger zijn geworden van seks 7 dagen voor de eisprong. Dan is bij bij jou de kans toch een stuk groter! Ja dat gevoel is zo apart. Zit hem vooral aan de zijkanten. Alsof ze in de fik staan! Vind het zo spannend! @Meisje93 maar bekijk het van de positieve kant! Je hebt de eerste 5 dagen zo achter de rug! Bij mij ging het snel vanaf 6 dpo. Hopelijk bij jou ook.
@Katsje aaaaaaah wat verevend is die onzekerheid zeg. Misschien toch een later ei dan Spannend allemaal, ik had 2 dagen helemaal geen symptomen meer en nu voel ik weer vanalles. Maar misschien is dat wel iedere ronde zo. Ga het maar eens heel goed loggen allemaal in mn app. Herken jouw symptomen wel @Sylva , beetje beurs voelt t, of niet? Maar bij mij zegt t alleen heel weinig. Kwalen krijg ik pas echt met 5/6 weken en mn boobs heb ik geen last van als ik zwanger ben. Weet niet of ik morgen al wel weer durf te testen, jij?
Hoi dames, Ik mag ook op het wachtbankje. Geen idee of ik een eisprong heb gehad deze maand en zoja wanneer. Ik temperatuur niet en gebruik geen ovulatietesten. Maar we wachten weer af. Maar wat kletsen jullie ontzettend veel. Ik heb deze keer niet eens alles gelezen. Sorry! Maar het testen begint al. Spannend hoor. Ben heel benieuwd. Zelf nog geen testdrang en ook geen gevoel van zwanger zijn. Succes nog allemaal.
Goedemorgen meiden, Alweer zoveel gekletst in korte tijd @Sylva jeetje als ik jou zo hoor over symptomen denk ik toch wel dat t raak is. Dat je het nog vol kan houden om niet te testen als je iedereen hier zo hoort! Knap hoor! @Katsje oh nee! Nog geen duidelijkheid? Hopelijk is je ei gewoon later geweest en test je daarom negatief ! Wel balen zeg. Tot nu gewoon gaan genieten van de achtbanen zaterdag! @ rest: wel gelezen, maar zijn er zoveel! Spannend! Ik weet niet meer wanneer mijn ei was temp is nog wel hoog, maar volgens ff is hij maandag geweest. Verder sinds gisteravond een felle steek links in de onderbuik. Vooral bij het opstaan en traplopen Maar als ik dan idd nog maar 3dpo ben, is het wat anders dus
@Sylva hihi dat is waar. ik hoop het. eerst jullie testjes allemaal bewonderen. @rhea90 jij ook heel veel succes. deed je anders wel testen/tempen?
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (0) 28 juli (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 29 juli (4) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 juli (3) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 17 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!