Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja echt zo balen die teleurstellingen.
    Hopelijk snel raak bij je meis. X

@Sylva gaat nu wel steeds beter gelukkig. Weer begonnen met sporten.
    Ja idd. Weet je al genoeg.
    Hihi ja ben nog jong. Wilde graag jong moeder worden. En dat is gelukt gelukkig.
    Tja ik werd het op gegeven moment wel zat dat het iedere keer gevraagd werd.
    Terwijl ik toen nog maar 20 was.
    Nu begin ik het ook wel een beetje zat te worden, al vragen het nu wel minder mensen aan me. E is ook nog maar (bijna) 16 maanden.
    Minimaal 2 jaar, we zien wel wanneer het raak mag zijn.

Ach dan snap ik het wel ja, dat het voor je gevoel al zolang duurt.
    2jaar wachten is niet niks, mrja je moet het wel samen doen.
    Leuk dat niemand het weet. Jullie geheimpje. Maakt het ook veel leuker vind ik!
    Hihi staat er dus ook lekker nuchter in.
    Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

@Lovingmyboy hihi hoop dat je een gezellige avond hebt en dat de kater morgenochtend mee zal vallen! :)
    Fijn dat het baalmoment af begint te zakken.
    Heftig hoor. Vreselijk om dit mee te moeten maken. Echt een nachtmerrie.
    Wel een troost dat er niets erfelijks of genetisch was.

Vanavond op kraamvisite geweest.
    Pfff. Dan begint het helemaal op te bloeien. :)

2. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Oké.. helaas kater valt niet mee:confused:

Pff..heb mezelf al van het bed naar de bank verplaatst haha

Esther519, Sylva en Kaatje1603 vinden dit leuk.
  3. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ah jeetje! Wat verdrietig als je er zo lang op hebt gewacht. Hoe ging t bij je eerste, was je toen snel zwanger?

4. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @Pluisje30 Jouw cyclus is echt net de mijne! Best wel irritant hè dat wisselen? Als m'n eisprong op de 18e cyclus dag is, dan valt m'n NOD ook op de 23e.

@rhea90 zal je er zo
    Wat verschrikkelijk heftig zeg! Dat gun je niemand. Hoop heel erg dat je nu een goeie zwangerschap en gezond kindje gegund is. Kan me voorstellen dat je dochter jullie hier doorheen sleept.

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Haha! Ik heb mn vriend naar t zwembad gestuurd met de oudste en de jongste slaapt. Heeeeeerlijk

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeps..
    Sterkte vandaag!
    Hopelijk gedragen de kids zich vandaag voorbeeldig! :D
    Man ook slecht aan toe?

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 goed om te horen! :D Vind het een hele mooie leeftijd hoor! Had ik zelf ook graag gewild, maar het leven loopt soms anders dan je gepland had. Mare dat vind ik eerlijk gezegd ook wel erg vroeg hoor dat ze er op je 20e al zoveel naar vroegen. Hoop dat jullie er toch samen een beetje van kunnen genieten met al die druk. Als je er minimaal 2 jaar tussen wilt hebben zou het dus eigenlijk deze maand raak moeten zijn. Wordt wel erg krap, maar ik ga duimen voor je! :thumup:

Ja dat is zeker zo, alleen kom je er niet :roflmao: Maar goed, we gaan zien hoe lang of kort het duurt. Ik vind het geheim houden ook heel erg leuk! Geeft zoveel voorpret! Hoop eigenlijk heel erg dat het deze maand raak is. We zijn in september 10 jaar samen en precies op ons jubileum zou ik dan 12 weken zijn. Zou het geweldig vinden als we dat kunnen combineren en vieren met de familie :D

@Lovingmyboy haha! Iets te diep in het glaasje gekeken dus :p Hoe gaat het nu met je kater? Hoop dat je kindjes een beetje lief zijn geweest voor je ;)

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva hihi ja je kan helaas je leven niet helemaal inplannen zoals je zelf zou willen.
    Ooh zo'n druk voel ik niet hoor. ;) daarom zei ik ook minimaal 2 jaar.
    Want als het raak zou zijn zit er 2 jaar tussen. :D
    We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen.

Ja dat zou superleuk zijn zeg! Als je het op je jubileum bekend kan gaan maken. :)
    Heb je ook gelijk je gehele familie bij elkaar. Zonder een smoes te gaan bedenken.
    Ga duimen voor je! :)

Iedereen een fijn weekend gehad?
    Ik mag dinsdag weer gaan werken.
    Gelukkig morgen nog een dagje vrij. Dochter is al vanaf donderdag ziek. :(

9. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja in een keer ;)

10. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ik vrees dat ik buiten het lijstje ga vallen. Heb gisteren volgens mij vruchtbaar slijm ontdekt (precies hetzelfde als de vorige ronde en toen idd netjes na 16 dagen ongesteld), mn NOD wordt dan waarschijnlijk al de 18e.
    Zou ineens een cyclus zijn van 25 dagen:eek: Nog nooit zo kort gehad....

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat zou idd kort zijn. Hoelang is normaal je cyclus?

12. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Tsja, das dus de vraag. Heb PCOS, in mei geopereerd aan een bbz. Voor de bbz 2x een cyclus gehad: 1x 33 dagen en 1x 32 dagen. Na de bbz was de eerste ronde 42 dagen. Heb ervoor er eigenlijk nooit zo op gelet, weet wel dat het nog nooit zo kort geweest is....

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hmm. Lastig dan hoor!
    Maar je weet dus niet helemaal zeker dat je vruchtbaar slijm had.
    Erg vervelend dit allemaal!

14. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Wat ik gisteren zag/vond was precies hetzelfde als vorige ronde. Toen was het voor het eerst dat ik t zag, nu dus voor de 2e keer in mn leven. Mn hormonen zijn denk ik van slag na de bbz. We wachten het 'gewoon' af:rolleyes: (hoe lastig het ook zal wezen).

Het enige wat ik zou kunnen doen, is een ovutest, maar dat heb ik nog nooit gedaan...misschien dat ik het dan iets beter weet....

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Tja meer kan je niet doen. ;)
    Maar goed dat je nu vruchtbaar slijm heb, anders zou je je eisprong missen.
    Ovu.testen zijn ide wat betrouwbaarder. Ik gebruik ze niet, maar heb gelukkig een regelmatig cyclus.

Wat voor werk doen jullie allemaal?
    Ik werk in een verpleeghuis bij ouderen met dementie.

16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 gelukkig maar! Och ja dat is ook weer zo, hihi. Ik las het anders, dat je er 2 jaar tussen wilde hebben. Oepsie! :rolleyes:

Ach ben goed in smoesjes verzinnen. Daar zal het niet fout gaan, haha :p Dankjewel! :D

We zijn zo druk geweest de afgelopen weekenden dat we dit weekend gewoon even helemaal niets hebben gedaan. Ook wel eens lekker! :thumup: Lekker hoor nog een dagje vrij, moet je dan van het weekend ook werken of dat niet? Hoe was jouw weekend? Hoop dat je kleine meid zich snel weer beter voelt!

@Katsje als je vruchtbaar slijm ziet kan het soms nog wel even duren voor je eisprong ook echt is geweest. Als je echt zekerheid wilt zou je inderdaad ovulatietesten kunnen proberen. Daar zou je dan wel snel mee moeten beginnen zodat je je piek niet mist. Wel vervelend zeg dat je cyclus nu zo wisselt! Zou er wel even gebruik van maken in ieder geval! ;)

@hier bewust niet werkende. Heb niet aangeboren hersenletsel en dat maakt werken onmogelijk voor mij. Zou het graag anders zien, maar het is wat het is. Wat voor werk doe je precies? Zorgende functie?

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva hihi dan zou het idd lastig worden. ;)
    heerlijk hoor een rustig weekend! Kunnen wij ook altijd van genieten.
    klopt ik moet aankomend weekend weer werken, over het algemeen moet ik om het weekend werken.
    Met E gaat het langzaam weer beter, vanochtend bij de huisarts geweest. ze heeft de 6e ziekte.
    Gelukkig is hij inmiddels op zijn retour. Uiterlijk woensdag moet ze weer opgeknapt zijn.
    Als ze weer koorts gaat krijgen, moet ik proberen urine op te vangen van haar :p
    Weekend kon beter. :) maar was blij dat ik dit weekend vrij had, zodat ik voor E kon zorgen.

Jeetje wat heftig zeg! Dat snap ik. zou wel fijn zijn als je straks een kindje hebt waar je voor kan zorgen.
    Ik ben verzorgende. Ben ook benaderd om verpleegkundige opleiding te doen. Maar hier op het werk geeft dat niet veel meerwaarde.
    werk op een kleinschalig wonen groep. Dus eigenlijk run je een heel huishouden met 6/7 bewoners. '
    Best pittig soms.

18. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Meisje93 wel zo prettig dat je een regelmatige cyclus hebt. En wat vervelend zeg die 6e ziekte, hopelijk knapt ze snel weer op!

@Sylva denk dat ik dan misschien toch te laat ben met de ovutesten....we klussen gewoon lekker door en wie weet;)
    Maar heftig zeg, niet aangeboren hersenletsel. Hopelijk heb je idd snel een positieve test en kan je voor je kindje zorgen.

Ik ben zelf administratief medewerkster. Werk 4 dagen (van 7:30 tot 17:00) in de week en 2 dagje lekker met ons dochtertje A die alweer 21 maanden is. Best pittig 4 dagen, maar het is de bedoeling om in toekomst terug te gaan naar 3 dagen (zelfde tijden), mits de financiën dat toelaten.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje zeker. Ben ik erg blij mee. Daarom ook besloten om nog geen pil te gaan slikken.
    Misschien als we een 2e kindje mogen krijgen.
    Maar vond het zonde van m'n cyclus. :p

Ja ik hoop het ook. Vanavond heeft ze gelukkig weer normaal gegeten.
    Wel erg jengelig.
    Morgen mag ze een dagje naar mn moeder toe. :)
    Hopelijk is ze dan wat beter gestemd

Nou idd. Lijkt me echt pittig 4 dagen. En dan ook lange dagen!
    Ik werkte voor dat we een kindje hadden 32u. En nu 24u.
    Vind ik nu wel genoeg.
    Och ja dat heb je ook nog heh. Het financiële plaatje.
    Man heeft het liefst dat ik minder ga werken of dat ik helemaal stop.
    Financieël zouden we het wel redden. Maar om nou helemaal te stoppen vind ik ook niet alles. + je bouwt geen pensioen op.
    Lastig lastig.. :D

20. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Leuk om allemaal van elkaar te lezen wat voor werk je doet. Ik werk in een sociaal wijkteam als jeugdhulpverlener 3 dagen in de week. Pittig werk, maar prima combinatie van 3 dagen werken en 4 dagen bij mijn zoontje.

@Meisje93 Ah dat is sneu de 6e ziekte, heeft mijn zoontje begin dit jaar ook gehad, hopelijk is ze snel weer beter!

@Sylva heftig zeg, niet aangeboren hersenletsel, hopelijk krijg je snel mooi nieuws en kan je straks voor je kindje zorgen

Hier doet het trouwens nog even hoor voordat ik met ovulatietesten aan de slag ga, zit pas op dag 5 van mijn cyclus. Hoe ver zitten jullie?

Deel Deze Pagina