@Mama2017 op jouwe zie ik ook iets. Wanneer ga je weer testen? @Katsje bij mij wisselt de misselijkheid ook heel erg. De ene dag meer dan de andere dag. Denk niet dat je dat direct als een slecht teken moet zien. We blijven duimen! @Pluisje30 niet elke zwangerschap is hetzelfde hè. Dat je de vorige keer snel HCG hebt aangemaakt betekent niet dat dat nu ook zo moet zijn. Ik blijf positief voor je! @JJ1991 dat klinkt positief. Weet alleen niet zo goed of ik nu blij moet zijn voor je of niet, gezien je situatie zeg maar. Dit is allemaal nieuw voor me dus ik heb geen flauw idee wat wel en wat niet kan. Ben gewoon mega onzeker omdat het vorige maand ook al is fout gegaan. Kan best dat het geen innestelingsbloed is, maar ik zou dan ook niet weten wat wel. Ik temperatuur en heb ovulatietesten gebruikt, zit vandaag op 11 dpo. Kijk maar even naar m'n temperatuurkaartje in m'n handtekening. Wat ontzettend kinderachtig van je schoonmoeder dat jullie allemaal niet zelf mogen bepalen hoe je dit doet en/of regelt. Het is jullie kindje! Leuk dat ze enthousiast is dat ze oma werd, maar laat ze jullie even lekker zelf bepalen hoe en wat. Er zijn echt grenzen! @Esther519 bij mij begon het vanaf 6 dpo te rommelen en vanaf daar nam het alleen maar toe. Maar inderdaad, je hoeft niets te voelen! @MJBP daar is geen twijfel over mogelijk! Dat is hartstikke duidelijk! Gefeliciteerd! En dan zei je gisteren nog wel dat het niet goed zat! Gekkie! @Meisje93 herken het ook niet. Maar heb er wel over gelezen dat het een goed teken kan zijn. Dus het wordt zo wel spannend ook bij jou! @hier wacht ik met opnieuw testen. Toch weer bruinverlies maar wel minimaal en nog altijd misselijk, zere borsten en de rest van de kwaaltjes. We zullen zien hoe het afloopt.
@Jantje19 @Hyacintje @Sylva Dank jullie wel!!! Ik kan het haast niet geloven. Precies een jaar later ben ik weer zwanger... Het mooiste verjaardagscadeau ooit!! Woensdag ben ik jarig. Het blijft voorlopig wel spannend omdat mijn eerste zwangerschap is uitgelopen op een miskraam. Maar op dit moment ben ik "over the moon" zo blij! @Sylva Ja het gevoel gisteren was echt ff akelig, het leek op de vorige maanden toen het fout ging. Maar later op de dag kwam de pijn in mijn borsten weer terug en was het gevoel in mijn buik toch een beetje anders. Toen ik vanochtend wakker werd, geen bloed zag en mijn buik en borsten licht gevoelig waren, móest ik dus toch wel een test doen. De laatste die ik in huis had, dus ik heb zelfs nog ff getwijfeld. Ik kon mijn ogen niet geloven toen hij positief bleek.
@MJBP daarom zei ik, het is een komen en gaan van kwaaltjes. Het ene moment heb je er meer last van dan het andere moment. Maar echt wat geweldig meis! Op dat dit wondertje een hele mooie plakker is en hij/zij je over 9 maanden mag ontmoeten! Hihi, snap dat heel goed ja. Je stond er ook helemaal niet meer op ingesteld. Wat een hele mooie verassing!
Ik heb ff je symptomen uit je post van net op een rijtje gezet. Je temperatuurkaartje vind ik moeilijk om te iets uit af te leiden, geen ervaring mee. Maar dat minimale bruinverlies hóeft niets negatiefs te betekenen. Het klinkt nog steeds allemaal positief hoor. Ik blijf keihard voor je duimen!! Morgen weer een test?
Ja precies, dat blijkt! En wat ook blijkt: elke zwangerschap is écht anders! Dankjewel, heel erg lief van je! *knuffel*
@MJBP m'n temperatuur is vandaag als een malle omhoog gegaan. Dan zou iets positiefs moeten betekenen. Mare het is soms ook wat roze bruinverlies. En inderdaad het hoeft ook helemaal niets te beteken. Zijn wel meer vrouwen die dit hebben gehad zo vroeg en waar het goed is gegaan. Maar ik had precies hetzelfde vorige maand, licht positief testen en dan roze bruinverlies en toen ging het fout. Dus dat spookt gewoon door m'n hoofd. Het enige wat me dit keer wat meer op m'n gemak stelt is dat vorige maand m'n kwaaltjes ineens verdwenen waren en dat is nu niet zo. Dus ik zit compleet in spanning en hoop dat het me dit keer wel gegund is. Dankjewel, super lief van je! Ik ga morgen weer testen, de gedachte eraan alleen al en ik wordt er kriebelig van.. Mja.. Hihi, ja dat zeggen ze niet voor niets hè! Veel mensen gaan uit van vorige zwangerschappen, terwijl dat helemaal geen leidraad is. Graag gedaan meis! ❤️️
@Hyacintje dankjewel meid! Super lief van je! Hoe gaat het met iedereen vandaag? Beginnen jullie de spanning ook al een beetje te voelen? Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? @Katsje is alles bij jou nog veilig? Trouwens, veel plezier in de Efteling vandaag!
@Sylva Ja die piek in je temperatuur valt echt op! Snap heel goed dat je het enorm spannend vindt van het roze bruinverlies i.v.m. vorige maand. Dat je kwaaltjes er nog zijn lijkt me echt een goed teken! We duimen met z'n allen keihard dat het je deze maand gegund is! Alvast toitoitoi voor het testen morgen! ❤️️ @Katsje Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het er bij jou voorstaat, hoop goed! Veel plezier in alle achtbanen!
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (0) 28 juli (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 29 juli (4) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 30 juli (4) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 JJ1991 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 18 Wachtbankje (14), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@MJBP jaaaa!!! Gefeliciteerd!! @Sylva wat spannend!!! Hoop voor je dat t een positieve uitslag geeft @Meisje93 oehh spannend, kan dus toch iets goeds zijn die pijnlijke steken in het borst Meiden wat wordt het allemaal spannend! Ik duim gewoon door
oke! spannend!! jaaaaaaa!! gefeliciteerd! wat ben ik ontzettend blij voor jullie. dubbel en dwars verdiend. zeker omdat het een jaar geleden is.
ik hoop het zo. @Sylva je houd het nog spannend meid. @Mama1504 zeker spannend. maar nog wel erg vroeg. op 6dpo. maar alles kan. @Katsje veel plezier vandaag
Ik vind het zo lastig omdat ik echt nog helemaal NIETS voel. Zelfs geen gevoelige borsten die je voor je menstruatie hebt. Ik heb mezelf wel voorgenomen om pas te testen als ik echt over tijd ben. Ik ben zo bang voor een negatieve test, terwijl we echt goed bezig geweest zijn deze maand op het juiste moment. Vandaag even een lekker relax dagje. Misschien even naar de kinderboerderij vanmiddag. En jij?