jaaa we willen een knaller zien. beste is om de dag testen, zie je het beste resultaat! @Lovingmyboy komt echt goed meis. blijf duimen voor je. @Sylva haha. hopen dat ie over precies 2 weken af is. helaas komt stucadoor wat later en word het tegelen ook weer een dag verzet. mrja dan heeft mijn man genoeg tijd om al het loodgieterwerk zelf te gaan doen. ja laat de lijst maar mooi roze worden!
Leuk! Haha ja ik weet het , maar zeker weten dat ik elke dag wil testen Was dat al de bedoeling dat je man het loodgieterwerk zelf ging doen? Dat is dan een geluk bij een ongeluk van de stucadoor en het tegelen. Veel succes ermee iig!
@MJBP haha succes met het testen dan. nee eigenlijk niet. helaas door een erg hoge factuur & miscommunicatie is het mis gegaan. stucadoor komt nu dagje later iom man. had wel op de afgesproken dag gekund. maar nu heeft mijn man alle tijd om alles af te krijgen voordat de stucadoor komt. mrja zitten met droogtijd. dus ipv maandag word er dinsdag begonnen met tegelen.
Hoi, Ik weet niet zeker of ik hier welkom ben, maar mocht dit wel het geval zijn klets ik graag mee. Mijn vriend en ik hebben deze maand onze eerste ronde. Ben een jaar geleden gestopt met de pil, want ik had veel cystes op mijn eistokken en erg dun baarmoederslijmvlies. Hier kwamen we achter omdat ik wel 30 dagen ongesteld was, vervolgens 2 welen niet, en zo weer een week. Mijn baarmoeder en eistokken inmiddels weer helemaal goed! Nu ben ik elke maand zo'n 8-10 dagen ongesteld, maar wel elke maand op dezelfde tijd. Volgens mijn arts is die lange menstruatie geen probleem zolang hij maar regelmatig is, dus we gaan het voor het eerst proberen. Mijn NOD is aankomende dinsdag. Ik doe verder niet aan gepland seks hebben, temperatuur meten of uitrekenen welke dagen ik vruchtbaar ben. Hierdoor zal het waarschijnlijk wat langer duren, maar ik ken mezelf genoeg om te weten dat ik daar alleen maar gestresst van zou worden.
Ik blijkbaar dus ook Dus die komt er hier niet meer in. En ja condoom... mijn vriend is ze ook beu en wilt ze vaak niet pakken op het moment supreme. Maar daarmee leg ik de keuze dus bij mijn partner neer... hij weet dat ik nog wel de wens heb voor een derde. Ik vind het net zo goed dan zijn verantwoordelijkheid.
Je kunt vast niet wachten tot de keuken klaar is Wij zitten nog in een huurwoning. Kan niet wachten tot we een huis kunnen kopen en alles naar onze zin kunnen maken!
Welkom . Dat hoeft helemaal niet hoor. Bij de eerste twee daar ook niet mee bezig geweest. De eerste kwam door de pil heen... en de tweede was de tweede ronde raak . En nu wellicht ook weer raak zonder er mee bezig te zijn.
@Paris91 je bent welkom hoor! wat is je leeftijd? zet ik je op de lijst. och een maand ongesteld. vreselijk lijkt me dat. voor mijn 1e zwangerschap was ik ook altijd 7-8 dagen ongesteld & flink ook. @JJ1991 hihi ja dan kunnen er consequenties aan hangen. nee kan idd niet wachten. vooral nu er niet meer thuis gedoucht kan worden. mrja we overleven het wel hoor! zijn jullie al druk op zoek? of eerst nog lekker sparen
Allebei nog niet. We hebben nu dus maar 1 inkomen, ik ben dus nog aan het afstuderen. En dan was het plan dat ik ook ga werken en dat we gaan sparen idd (en studieschuld afbetalen). Als ik nu zwanger ben, gooit dat waarschijnlijk wel roet in de plannen. Niet dat het dan niet meer doorgaat, maar dan wordt het wel uitgesteld.
@Paris91 welkom! Spannend wat jou dinsdag gaat brengen! Mensen wat gaan jullie hard met t kletsen! Kan jullie niet meer bijhouden hoor Maar jaa we wilden deze topic openhouden sowieso voor de badkamer van @Meisje93
ach ja dat is natuurlijk ook weer zo. tegenwoordig krijg je ook niet meer zo gemakkelijk een hypotheek. woon je nu wel fijn? @Mama1504 hihi rap tempo ja! Kunnen ook door blijven kletsen totdat de gehele lijst roze is!
Dat is een goed idee! Als we de titel aanpassen kan dat volgens mij zijn meer NOD groepen die dat gedaan hebben.. lijkt me gezellig! Welkom Paris,
Ja ach, de woningmarkt stort vanzelf wel weer een keer in, zo werkt de economie nu eenmaal. Desnoods wachten we daarop . Voor een huurwoning zitten we absoluut niet verkeerd hoor. 3 slaapkamers (waarvan 2 ruime en 1 kleine). 3 verdiepingen (zolder met vaste trap) en best een grote tuin. Als er een derde bij komt zou dat wel betekenen dat de meiden bij elkaar op de kamer komen en de baby dus het kleine kamertje krijgt, waar net een kast, commode en bedje inpassen (nu slaapt mijn jongste daar). De meiden hebben al eerder bij elkaar op de kamer geslapen en eigenlijk ging dat prima. We hopen toch wel binnen nu en 3/4 jaar een huis te kunnen gaan kopen. Dus tot die tijd kan het zo wel en wie weet winnen we ooit nog eens de loterij . Oh, en de auto is dan te klein. Dus dan moeten we op zoek naar een (grotere) tweedehandsje.
klopt ja, en dan moet hij verplaats worden naar de zwanger worden clubs. Daarom! Wij hebben helaas het huis niet in zo'n gunstige tijd gekocht. hoge rente. al zouden we nu wel winst draaien als we het verkopen. Mrja. nu zijn ook alle huizen duurder geworden. Klinkt idd goed! moet dus wel het e.e.a. veranderd worden dan. Naja eerst maar eens de nod afwachten
Tja toen ik zwanger raakte van de eerste, studeerden we beiden nog en woonden we in een studio van 37m2 met een hond. Er valt altijd overal wel een mouw aan te passen We hebben nu bijvoorbeeld een kleine auto, maar wel een uit 2010 ofzo. Dus als we die inruilen en iets toeleggen dan kom je wel uit met een wat grotere auto (wel wat ouder). Mocht ik voorlopig nog thuis zijn, dan heb ik niet meteen een auto nodig. School waar de oudste heen gaat is 5 min lopen en het kdv is 15 minuten lopen. Winkel ook 15 min...
Hallo dames!! Heb geprobeerd btje bij te lezen... pfoe wat een hoop weer! Hier inmiddels heerlijk in Frankrijk... met ook nog kwaaltjes: misselijk, gevoelige en volle borsten, rommelende darmen (nog meer dan anders) en vreetbuiten niet normaal!!! En moe moe moe maar dat kan ook door de vakantiesfeer komen natuurlijk... haha Weet zelf niet zo goed wat ik moet denken ervan... vorige x ook kwaaltjes en toen niks... maar ja we gaan het zien! @MJBP gefeliciteerd zeg!!! Wooowww die is mooi!! @Sylva succes morgenochtend met testen!! Ik duim op een knallert...
@JJ1991 dat is ook zo. J past je gewoon aan, aan de situatie. Al ben ik een type die graag alles op orde heeft. al lukt dat natuurlijk niet altijd. @Kaatje1603 Geniet heerlijk van je vakantie! #jaloers. ook al van die spannende kwaaltjes. ben benieuwd!
@Meisje93 hè wat vervelend! Altijd fijn zo'n ongewenste verassing Gelukkig valt het allemaal nog goed te regelen en kan je man bijspringen! @Paris91 natuurlijk mag je mee komen kletsen meid! Wat super fijn dat alles met je baarmoeder en eierstokken weer hersteld is. De pil is ook zoveel narigheid Wel vervelend dat je zo lang ongesteld bent. Ken het probleem helaas, hier ook 8/9 dagen ongesteld. Daar kan je zo schijt chagrijnig van worden! Ben benieuwd wat er gebeurd dinsdag! Fingers crossed! @Kaatje1603 klinkt ook heel erg spannend hoor bij jou! Dat wordt duimen, duimen, duimen! Geniet ervan in Frankrijk meid! Dankjewel! Ondanks dat ik nog steeds wat bruinverlies heb denk ik dat het wel goed gaat komen. Nog steeds last van kwaaltjes, dus ik zie het positief in.