@Meisje93 Ook gewoon het complete plaatje van ziek zijn....verschrikkelijk. Wel fijn dat je moeder bijspringt als het nodig moet zijn. @Sylva Snap dat het een pittige keus is. Twijfels blijven er altijd, alleen zullen ze bij jullie zwaarder wegen dan bij ons. Wel knap dat jullie de knoop hebben kunnen doorhakken!!
@Sylva thnx ik hoop het ook. Voel me echt flink beroerd nu. Lang geleden dat ik me zo gevoeld heb. Ja E is weer helemaal hersteld gelukkig. Fijn dat je nu met de medicatie geen insulten meer hebt gehad. Ja dat snap ik. Je voelt het helaas niet aankomen. Ahh ja dan snap ik dat je ervoor durft te gaan. Fijn hoor! Hopelijk mag het snel raak zijn
@Katsje yup. En dan ook nog de stress erbij om m'n dienst op te lossen. Zaterdag moet ik weer werken. Hoop zo dat ik dan weer opgeknapt ben..
@Katsje wat mij vooral inspireert en geruststelt zijn de vele verhalen van vrouwen die ook NAH hebben met dezelfde klachten en waar het juist heel erg goed gaat. Dat met het advies van m'n neuropsycholoog en het vertrouwen wat mijn vriend en ik in elkaar hebben zijn we er van overtuigd dat we dit kunnen @Meisje93 och jeetje, heb je nu precies hetzelfde als wat je man had? Hoop dat je een beetje rust kunt pakken en kan uitzieken. Lekker op tijd onder de wol en je mannetje een beetje voor je laten zorgen Gaan jullie nog op vakantie van de zomer? Het blijft trouwens wel echt een klein clubje. Dat had ik niet verwacht.
Goede timing Sylva, ik meld me aan voor deze lijst. Mijn NOD is waarschijnlijk 24-7, maar zou ook 23 of 25 kunnen zijn. Kan iemand me erop zetten? MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 24 juli (2) Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli 28 juli (4) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lovingmyboy-30 jaar- 3e kindje - ronde 7 29 juli (1) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma 30 juli (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Bedankt @Meisje93 voor het toevoegen. Ik zie een paar heftige ervaringen op de lijst... Maar ook veel dames die het geluk hebben dat ze een of meerdere kindjes hebben. Hopelijk hebben we deze maand allemaal veel geluk!
Welkom! Wat zijn jullie al lang bezig. Het lijkt er wel heel erg op. Maar hoop het niet die was echt een paar dagen onder zeil Was toen ook precies tijdens mn vruchtbare dagen. Nu valt het ziek zijn wel weer gunstig gelukkig. Ja straks weer lekker m'n bed inkruipen. Al heb ik al heel veel geslapen vandaag. M'n mannetje is een schat. Heeft het huishouden gedaan, gekookt en boodschappen gedaan. Wij gaan begin oktober op vakantie. Tijdens de bouwvak word onze badkamer aangepakt. En mijn september rooster was al rond. Dus dan word het maar oktober. Weten nog niet waar we naartoe gaan. Word ws. Gewoon in NL. E heeft een hekel aan auto rijden.. Jij?
Welkom! Ik hoop voor jou ook een geluksronde! Eerste duurde bij mij ook zo lang, daarna 2x meteen raak. Hopelijk geeft dat hoop Ik denk dat t snel drukker wordt. Die eerste dikke week ben ik er niet zo mee bezig. En moet zeggen dat t nu ook nog mee valt. Terwijl mn ei er wel aan zit te komen... o jeeee Mn lichaam geeft t wel aan wanneer t tijd is voor actie, hoop ik
@Meisje93 Jaa inderdaad hopen Afgelopen zaterdag flauwgevallen Maandag dokter geweest, lage bloeddruk 80/60.. moest bloedprikken omdat in dec mn hb iets laag was Nu weer dus een kuur voor 2 maanden
Ik hoop het voor je! Ik merk het altijd aan m'n vruchtbare afscheiding. En mijn libido is dan erg hoog. Oei dat is zeker een lage bloeddruk. Hopelijk is je hb snel weer in orde.!
Dank je! Ja we zijn al lang bezig. En doordat ik in september 2016 een mk ** kreeg met 10 weken mogen we ook pas in september 2017 de mmm in. Niet dat ik daar nou zo'n zin in heb, maar ik ben bijna 38 en ik wil onderhand wel eens weten hoe het zit bij mijn man en mij...
Dank je! Dat geeft wel een beetje hoop ja. En inderdaad, ik ben er die eerste dikke week ook nog niet zo mee bezig en mijn ei zit er ook bijna aan te komen. Het is nu dus wel tijd voor actie volgens de app, maar heb er niet zoveel zin in deze maand...
Wat erg zeg dat je een miskraam hebt gehad! Tja je wilt toch duidelijkheid. Jullie zijn al zolang bezig. Ik hoop dat het snel raak mag zijn! Je kan tenslotte wel zwanger worden!
@MJBP kan beter zeggen dat jij goede timing had. Wat ben je al lang bezig en wat ontzettend naar van die miskraam Snap dat je niet op de MMM zit te wachten, maar duidelijkheid zou wel fijn zijn. Ik hoop voor je dat dit je laatste NOD lijstje is waar je in mee schrijft! @Meisje93 hoe voel je je vandaag? Wat ontzettend lief van je man dat hij zo goed voor je zorgt! Wat een drukte! Wat gaan jullie met de badkamer doen? Opknappen of echt een hele nieuwe erin? Wat jammer dat E het niet zo op autorijden heeft, kinderen zijn daar vaak gek op. Dan wordt het dus iets wat niet al te ver van huis is. Maar Nederland is ook heel mooi! Wij gaan naar Texel en volgende maand gaan we nog een last minute reisje boeken naar een mooie zonnige locatie. Waar naartoe maakt ons niet uit, als we maar kunnen ontspannen en genieten! @Babylovebaby wat eng zeg zo'n lage bloeddruk. Hebben ze nog geen reden gevonden waardoor je HB zo laag is? Ik hoop dat je kuurtje snel aanslaat en je weer wat fijner in je vel gaat zitten!
@Sylva nog steeds niet geweldig helaas. Koorts lijkt wel af te zakken. E is naar m'n moeder toe. Zodat ik echt rust kan nemen. Ja het is echt een schat die man van me. Er komt een hele nieuwe badkamer in. Willen graag een bad. Ja echt jammer mrja niets aan te doen. Na een half uurtje begint ze het al zat te worden. Rij wel veel auto met haar, maar geen lange afstanden. Ook sliep ze als baby vrijwel nooit in de auto. Daarom! En ach ik vind het al goed als we weg zijn. Wat leuk. Ben ik nog nooit geweest.
Hi meiden, ik wil me graag toevoegen bij jullie. Zou iemand mij kunnen toevoegen, weet niet hoe dat moet, sorry. KyJaGa, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2, cyclus van 28 en 27 dagen NOD 29 juli.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 24 juli (2) Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli 28 juli (4) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lovingmyboy-30 jaar- 3e kindje - ronde 7 29 juli (2) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 30 juli (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Welkom. Je staat erop. Wat leuk dat jullie voor een 4e kindje gaan! Altijd al een groot gezin gewild?