Wauw dat klinkt goed hoor! Spannend, ik duim voor je! Snap heel goed dat je wilt dat de dagen sneller gaan!
Welkom! Wat spannend! Wanneer mag je testen? En was je eerste ook in de mmm? Klinkt als een lang proces, ik duim voor een positieve voor je!!!
Bedankt allemaal! Eerste was idd ook via de mmm, maar wel meteen de eerste ICSI poging verse tp raak.. Nu 1 verse tp en 4 cryo tp's.. de eerste cryo tps is helaas een vroege mk geworden. Wat veel dames al op roze, fijn zeg! Gefeliciteerd allemaal!
Lastig traject he? Ik vond het echt vreselijk zwaar. Die onzekerheid of het ooit zou lukken! Mijn eerste zoon kreeg ik op mijn 20e, in een eerder relatie. Toen mijn huidige man en ik er samen voor gingen lukte het niet. Uiteindelijk van de eerste icsi poging zwanger geworden van tp 4 En nu dus zwanger van een cryo uit diezelfde lichting! Zo blij dat ik geen nieuwe punctie hoef (er even vanuitgaande dat dit allemaal goed gaat natuurlijk) We hebben nu nog 2 cryo's maar na dit kindje is ons gezin compleet.
thnx! i hope so! ik denk dat ik toch zaterdag pas ga testen. vrijdagochtend ga ik naar een vriendin. die heeft een baby van 1.5 maand. als ik dan weet dat ik evt. zwanger zou zijn, praat ik me mond zo voorbij denk ik. ik hoop het! hoop het voor jou ook. nog kwaaltjes erbij gekregen?
Hier ook deze klachten... soms ook misselijkheid overdag (is echt een teken dat ik even wat moet eten, want daarna is het weer over). Gevoelige borsten, nog steeds last van mijn buik/darmen. Grrr.... zaterdagmiddag voelt nog heeeeel ver weg
Hier weet familie dat we er mee bezig zijn. Ze zijn ook op de hoogte van alle miskramen. Deze nieuwe zwangerschap weet nog niemand. We wachten eerst de echo af. En mocht het weer eerder misgaan vertel ik het alleen aan naaste familie.
Ja zaterdag duurt nog lang he @JJ1991. Ik heb nu al een dikke week krampen, lage rugpijn en steken. Misselijk in de ochtend en de energie van een slappe visstick. Duimen dat het iets goeds betekent
@Meisje93 nee alleen afscheiding. vandaag alleen vaak hoofdpijn en sinds vanmiddag (sorry voor de details) gladde witte afscheiding en ik voelde het lopen Die dagen kunnen ook voor mij niet snel voorbij gaan ben nu wel nieuwsgieriger aan t worden vandaag 8 dpo dus ben benieuwd.
yup. iedere ochtend misselijk, rommelende darmen, tepelhoven lijken groter te zijn. af en toe pijn in de linmerborst. ben benieuwd. ook al zo spannend bij jou! ga jij in de middag pas testen? ruikt jouw afscheiding ook ineens erg zoet? haha nou heh, zeker met al die mooie testjes die hier langs komen. hier alweer 10dpo.
Ik snap niet dat jullie ruiken dat je afscheiding 'zoet' ruikt... Ik ruik er overigens nooit aan... Ja ik test s'middags pas als mijn vriend vertrokken is Plus dat ik bij de meiden allebei smiddags duidelijkere testen had dan s'morgens. (Ik drink s'avonds meestal veel, maar overdag bijna niets).
haha ik ruik ook niet aan mijn afscheiding, maar de geur is duidelijk aanwezig als ik naar het toilet ga. ah vandaar, dan moet het vast goedkomen.