@Meisje93 minder koorts lijkt me een goed teken. Hopelijk gaat het morgen dan wel iets beter. Is het een beetje gelukt met bijkomen? Lekker hoor een hele nieuwe badkamer en ook nog eens een bad! Dat mis ik hier stiekem eigenlijk ook wel mee. Komt vast wel een moment dat dat verandert. En precies het gewoon even niet thuis zijn doet al heel veel. Weet niet of je ver van Texel vandaan woont, maar het is echt een aanrader. Prachtige omgeving, natuurlijk heel veel strand, super leuke dorpjes en er is zoveel te doen. Je komt er helemaal tot rust! @KyJaGa welkom! Wat leuk zeg, voor een vierde kindje gaan!
@Sylva gisteravond helaas weer koorts. Blijf maar kwakkelen. Moet eigenlijk zaterdag,zondag & maandag werken. Maar heb er een hard hoofd in... Jaaa ben zo blij als we een bad hebben. Ook voor E. Nu moet ze elke keer met m'n mee onder de douche, mrja die is niet altijd lastig. Nou echt heh, even niet thuis zijn is al heerlijk. Ik woon vlakbij Utrecht, is dus goed te doen hoor. Haha een echte aanrader dus! Wat een noodweer buiten zeg. Bij jullie ook!?
En @Sylva en @Pluisje30 Ja dat was echt een vreselijke ervaring. Zoveel verdriet en zoveel pijn. Inderdaad, we willen gewoon duidelijkheid. Ik kan zwanger worden maar blijkbaar wel moeilijk, en het is natuurlijk al in de aanleg fout gegaan. Dus genoeg uit te zoeken. Dank voor jullie medeleven!
@Meisje93 En veel beterschap joh, vervelend dat het zolang aanhoudt, ook met de koorts! Zou mooi niet gaan werken, want na zo'n pittige griep kun je beter ff rustig aan doen toch? Zeker met je dochtertje erbij en jullie kinderwens.
Ja lijkt me vreselijk op die termijn en helemaal als je er zo lang op hebt gewacht. Ik heb ook miskramen gehad, maar die waren niet zo heftig gelukkig. Kwamen ze er bij de echo achter of begon t ineens?
Dat geloof ik! En vooral als je al 10 weken bent. Dank je wel! Ja het is echt een pittige griep. Morgen ga ik wel werken. Maar dan moet ik iemand inwerken. Dus laat haar al het (zware) werk doen. En dan doe ik op 2 woningen de medicijnen en evt. Het ontbijt. Heb me voor zondag wel ziekgemeld. En maandag hoop ik weer alleen te kunnen werken. Nou ik schrok wel even toen ik vanochtend de bijsluiter van de ibuprofen las. Die heeft nl. Een negatief effect op je vruchtbaarheid. Gelijk mee gestopt. Vandaag voel ik me wel wat beter. Wel erg moe nog. En snel zweten na inspanning. Heb wel eindelijk een nacht aardig goed geslapen. 2x wakker geworden door het (nood)weer
@Meisje93 als je maar naar je lichaam luistert dan komt het goed. Als je jezelf gaat pushen dan ben je straks nog langer uit de run dan je lief is. Snap dat je door wilt/moet, maar rustig aan! Ibuprofen is inderdaad rommel tijdens zwanger worden en/of zwangerschap. Paracetamol mag je wel veilig gebruiken tot de maximale dosis. Het ging inderdaad goed tekeer vannacht. Was voor 02.00 uur al even wakker, maar toen snel weer in slaap gevallen. Rond 03.00 uur weer wakker en toen ging het echt los en leek het wel oorlog. M'n vriend heeft de hele tijd geslapen, die heeft niets gemerkt. Ongelooflijk @rhea90 ze is jullie dan vast al heerlijk aan het uittesten? Lang leven de peuterpubertijd! @MJBP ja begrijpelijk Kan me goed voorstellen dat jullie daar flink stuk van zijn geweest. Ik hoop dat het je heel snel weer weer zwanger bent en dit kleine wondertje blijft plakken!
@Sylva @Meisje93 Zelf kom ik uit een gezin met 4 zussen en 1 broer. Het was en is ontzettend leuk en gezellig (uiteraard ook druk) nu ook zoveel jaren later, nu we allemaal volwassen zijn en bijna allemaal kinderen hebben. Een kindje mogen krijgen is en blijft een groot wonder. Ook na het krijgen van drie gezonde kinderen weet ik maar al te goed dat dat niet vanzelfsprekend is. Tussen mijn zwangerschappen door hebben wij ook tweemaal een miskraam gekregen. Dec 2013 en mrt 2014. Elke zwangerschap is uniek! Ik bewonder het doorzettingsvermogen van de vrouwen die de teleurstellingen samen met hun partner aanpakken als het maand na maand, soms jaren verder nog niet gelukt is. De liefde voor het krijgen van een kindje, de hoop en ook het blijven geloven dat ook zij een klein mensje in hun armen mogen sluiten vind ik bewonderingswaardig! Mijn respect voor deze vrouwen.
@Sylva tja ik weet het. Maar het is momenteel al crisis op het werk. en ga nu nog maar iemand vinden die morgenochtend wilt werken een hele dag. Ja ik schrok er behoorlijk van. Gelukkog heb ik er niet veel van op. Voornamelijk paracetamol gebruikt. Maar de ovale waren op dus overgestapt op ibuprofen. Vanochtend de paracetamol in 8 stukjes doorgeslikt.. Nou heh echt niet normaal. 2x was het hier echt dichtbij.. Haha onbegrijpelijk heh. Hier werd m'n man er ook niet wakker van. Dochter gelukkig ook niet. @KyJaGa wat leuk zeg! Kom zelf ook uit een groot gezin. En het word eigenlijk alleen maar leuker nu. Wat erg dat je 2x een miskraam hebt gehad. Het is idd een groot wonder om een kindje te krijgen. Het is idd niet vanzelfsprekend. Wauw wat heb je dat mooi beschreven. Hart van goud! ♡
@Pluisje30 Ik heb me enorm zwanger gevoeld met allerlei symptomen, alles leek goed te gaan. Vlak voor de eerste echo met 8 weken kreeg ik een beetje bloedverlies. Bij de echo bleek 1 vruchtje aan het afsterven te zijn en daar kreeg ik met 9 weken de miskraam van. Er was toen nog hoop voor het 2e vruchtje, al was dat kleiner dan zou moeten. Met 10 weken ben ik dat vruchtje ook verloren. Ik heb 2 weken lang met tussenpozen pijn gehad die leek op weeën. Dat voelde zo oneerlijk. Ook enorm veel bloedverlies, doodeng. Jij hebt dus meerdere miskramen gehad? Wat rot. Waarom waren die voor jou minder heftig? @Meisje93 Fijn dat je je vandaag wat beter voelt en snap wat je zegt over je werk. Net wat Sylva zegt, als je maar naar je lichaam luistert. @KyJaGa Dat heb je inderdaad heel mooi beschreven. Ik voel me aangesproken, dus dankjewel. Je weet ook hoe het voelt met twee miskramen, rot dat jij dat ook hebt moeten meemaken. Maar wat een geluk dat jullie ook 3 gezonde kinderen hebben mogen krijgen!
@MJBP verschrikkelijk zeg wat jullie mee hebben moeten maken. En dan ook nog eens 2 vruchtjes. Hier 2x een vmk gehad, maar daar is de innesteling niet goed gegaan. Ik hoop dat jullie weer snel zwanger mogen zijn! Doe me best! Al ben ik daar helaas heel erg slecht in. Al weet ik wel dat ik in mijn hopelijk volgende zwangerschap eerder mijn grenzen aangeef.
Hoi ben nieuw hier. 34 jaar en op voor de eerste. Eind mei gestopt met de pil en 1 juli voor het eerst ongesteld. Super spannend
Welkom! Wat leuk dat jullie voor een 1e kindje gaan! Alles is dan nieuw voor je. Wat is je NOD? Dan kan je op de lijst
Ik hoop 29 juli maar weet nog niet echt hoe mijn cyclus verloopt, ben al hartstikke blij dat ik ongesteld werd en er nu echt voor kunnen gaan
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 24 juli (2) Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli 28 juli (4) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 29 juli (3) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 30 juli (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Je staat erop! Begrijpelijk! Heb je lang de pil geslikt? Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie.