Mjbj gefeliciteerd en geniet van dit leuke nieuws vertellen! Hier na het bruinverlies van gisteren niets meer. Vreemd..
De drang om te testen wordt steeds groter... maar ik moet echt wachten tot vrijdag van mezelf.. Heb ook af en aan wat menstruatieachtige krampjes.. gelukkig nog geen bloed of bruinverlies. Normaal heb ik een aantal dgn voor nod al wel bruinverlies. Nu kan dat natuurlijk tegengehouden worden door de utrogestan, maar voorgaande keren werd ik gewoon ongi door de utro heen..
Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat zou niemand je toch kwalijk kunnen nemen? Ik neem aan dat iedereen weet dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is. Ik kan mij niet voorstellen dat als het mij niet zou lukken, ik niet blij zou zijn voor een ander. Lijkt mij een nare manier van leven Geniet er lekker van op deze speciale dag!
Hartstikke jammer voor de dames op rood, hopelijk lukt het gauw. Nog even een update over mij; 1 dag na NOD, nog niet ongesteld. Heb ontzettend last van mijn blaas, moet constant naar de wc. Ook een zere onderbuik en rug. Kon vandaag geen urine meer brengen, omdat de urine minstens 4u in de blaas moet zitten en ik wel 2 a 3x per uur naar de wc ga. Morgenochtend mag ik urine langsbrengen, en gaan ze naast blaasontsteking ook controleren op zwangerschap. Voor de dames die al eens zwanger zijn geweest; kan dit echt in het begin al zoveel last geven? Lijkt zoveel op menstruatiepijn...
Klopt, alleen manlief zit morgen al om half 6 in de auto richting z'n werk, en wil wel graag samen testen.. plus de kans dat ik morgen in de loop van de dag alsnog ongesteld word..
Nee joh!! Ik gun t jou van harte!! Voor iedereen trouwens die goed bericht hebben mooi dat het goed gaat, al zal het idd nog wel spannend zijn/blijven! Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!!
Ik herken het ook niet maar ieder lichaam is anders. Weet wel dat de wens veel geks met je lichaam kan doen he.. je bent nu zo gefocust op alles
Ik voel me precies hetzelfde... ga morgen of overmorgen ook urine naar de huisarts brengen. Alleen is mijn NOD nog niet geweest.
Daar ga ik ook van uit/de hoop is er nog steeds.. maar wil dus samen met manlief testen.. en ik heb ook al 2x gehad dat ik voor nod positief testte en alsnog ongesteld werd..
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (4) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mamavanluki - 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Zon79 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 (terugplaatsing cryo) 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (3) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen Paris91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 juli (2) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 Nora90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 27 juli (2) hyacintje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Joyce2086- 30 jaar-2e kindje- ronde 1 28 juli (6) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 Lizzy1991 - 26 jaar - 1e kindje - na miskraam jaar geleden. ronde 4 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Espior - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 juli (5) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 30 juli (5) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 JJ1991 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Veertje13 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 29 Wachtbankje (18), Zwanger (6), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan op de lijst
oeh spannend zeg! ik hoop voor je dat het raak mag zijn. jullie zijn al lang genoeg bezig. zelf niet gehad! wel had een vriendin een blaasontsteking toen ze net zwanger was. ik zou zelf even een testje wagen.
Ik heb er dus ook last van nu.. ik herken het gevoel wel, want ik had het bij de zwangerschap van de jongste ook. Regelmatig dacht ik een blaasontsteking te hebben, maar dit was volgens de testjes niet zo. Ben benieuwd of het bij mij morgen of overmorgen wel zo is deze keer.