Jaa echt balen. Weer een dagje wachten op de temp ik weet mijn nod nog niet helemaal. Ik weet alleen dat die voor de eerste schommelde tussen de 28 en 32 dus neem der tussenin Ik heb nog 1 cb plus, maar hoor er te vaak rare dingen over zoals valse streep dus heb nu alvast dipsticks besteld van sensitest. Jaa dan kun je idd zien wat bv doet met je lichaam. Ooh bah. Lijkt me vreselijk 9 maanden misselijk. Hopelijk lopen ze op en dan deze zwangerschap zonder misselijkheid.
Jeetje wat een klachten van het een in het ander ben zeer benieuwd wat jou testen zullen zeggen. En die aambeitjes ken ik idd ook nog wel van de vorige keer gelukkig nog geen last van. Hopelijk goed bericht met de testjes! Dat verklaard dan een hele boel.
Dat lijkt me inderdaad ook vreselijk. Hier vooral de laatste weken veel misselijk geweest. Verder wel veel andere lastige klachten; zoals bekkeninstabiliteit en pijn vanaf 14 weken, constant hoofdpijn en aambeien. Achja, dat neem je allemaal voor lief. Alhoewel ik na de zwangerschap van de jongste nog wel even zoet ben geweest met mijn bekkenpijn en littekenweefsel op de spieren down under die echt pijnlijke steken gaf met elke bewegng die ik maakte.
Ja idd. Fijne bijkomstigheid is dan ook dat ik niet ongesteld ben op vakantie begin september anders moet ik even primolut regelen bij de huisarts. Ik ga echt niet die ene week dat we op vakantie gaan, sinds 3 jaar weer en een enorm rotjaar met veel stress, ongesteld wezen. Als ik het nou lichtjes was, maar nee ruim een week bloeden (daarvoor al bijna een week bruinverlies), waarvan ik een paar dagen altijd doorlek... brrr... nee niet op vakantie
Jaa nemen t allemaal maar voor lief is voor een goed doel denk ik maar, alhoewel het soms wel wat minder mag
Gefeliciteerd met jullie positieve testen! Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan, maar al wel uitslag van de dokter dat ik een blaasontsteking heb. Misschien dat daarom mijn menstruatie zo laat is? Heb trouwens ook vorige maand Primolut geslikt (om niet ongesteld te worden op vakantie), kan ook nog een reden zijn waarom mijn cyclus verstoord is.. Iemand daar ervaringen mee?
Nee zou ik ook niet willen idd. Vieze rommel op vakantie dan kun je nog niet genieten op vakantie ik hoop ook dat ik het dan niet ben op vakantie in sept. Ik duim dat t goed gaat komen.
Zou zomaar kunnen denk ik ... moet zelf morgen ook even urine inleveren denk ik ivm mogelijke blaasontsteking. Hebben ze niet gevraagd of je mogelijk zwanger kunt zijn, meestal vragen ze dat hier ivm een blaasontsteking (aan vrouwen dan haha). Nouja, bij mij in ieder geval haha.
Jawel, maar dat moest ik zelf maar testen zei ze. Oh spannend, heb je er vaak last van? Ik heb er als kind vaak voor in het ziekenhuis gelegen, en nu ook wel standaard 2x per jaar. Las trouwens nu jouw berichtje over Primolut. Heb je dit vaker gebruikt? Ik nam het 3x per dag, maar werd na 9 dagen alsnog ongesteld, terwijl ik het 14 dagen wilde slikken
Ik heb het nog nooit gebruikt... We gaan maar een weekje weg... maar heb ook overwogen om weer even aan de pil te gaan komende maand... (heb nog een paar doosjes liggen, wel over de datum, maar het is dan ook niet voor anticonceptie)... hopelijk is het niet eens nodig... Ik had het als kind echt chronisch geloof ik; iedere maand was het raak. Om gek van te worden. De huisarts kwam ook nooit aan met adviezen als drink maar meer etc. Dat hielp toen echt niet. Tegenwoordig heb ik er eigenlijk geen last meer van... behalve dus tijdens en na de zwangerschappen. En dan is het ook niet altijd een blaasontsteking, of maar een lichte. Dus ik weet niet of dit betekent dat....
Ik was er ook bekend mee en idd elke maand weer blaasontsteking. Alle soorten kuren al gehad en op kweek gehad, maar geen oorzaak gevonden, uiteindelijk een goede kuur en nu sinds een aantal jaren niet meer gehad (even afkloppen).
dat vraag ik me ook af. ben al een week iedere ochtend misselijk. ook heel veel trek. zo begon mijn 1e zwangerschap ook mrja..
Ik denk dat het wel al kan gebaseerd op mijn eigen ervaring. Bij de zwangerschap van de jongste voelde ik op 10 augustus mijn eisprong. 11 dagen later testte ik voor het eerst positief. 2 dagen later testte ik met de clearblue digital en die gaf aan 1-2 weken zwanger. Dus dat was op 13dpo. Ligt er dus wel aan hoeveel dpo je bent idd.