@Meisje93 Ja het is ook allemaal spannend. Zeker met je kwaaltjes, het forum, het pendelen en de opmerkingen van je man erbij. Laat je niet gek maken en ik duim voor je. @Lovingmyboy Dat is ook niet niks allemaal. Snap dat je je zorgen maakt. Sterkte meid. @Mama1504 Dankjewel, inderdaad! Hoop het niet voor je! @Veertje13 Vervelend van je man. Je had het liever anders gehad. Hopelijk is hij toch blij als je echt weer zwanger bent. @joyce2086 Ja steken in mijn borsten heb ik ook (gehad) deze ronde, ook vlak voor mijn NOD! @Zon79 Dankjewel! We hopen voor elkaar! @Espoir Sterkte nog vandaag meis. @Pluisje30 Ja hè? Dank je! Tja ik zal het vast ook tot het einde toe spannend vinden. Maar voor mij zijn de eerste 10 weken het spannendst vanwege de miskraam van vorig jaar. Na de eerste echo zal ik ook mee gaan doen met MvM. @Katsje Ahh nee! Fijn de duidelijkheid, de kortere cyclus en dat alles werkt. Maar toch baal ik met je mee. En ik duim voor je volgende ronde!
zijn vrouwen die laat positief testen. ik hou er ook nog de moed in. @MJBP dank je wel! ja zeker wat mijn man zegt. normaal praat hij er nooit over. en nu ineens wel. duurd iig niet lang meer, voor ik duidelijkheid heb.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (4) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mamavanluki - 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Zon79 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 (terugplaatsing cryo) 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (3) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen Paris91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 juli (2) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 Nora90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 27 juli (2) hyacintje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Joyce2086- 30 jaar-2e kindje- ronde 1 28 juli (6) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 Lizzy1991 - 26 jaar - 1e kindje - na miskraam jaar geleden. ronde 4 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Espior - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 juli (5) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 30 juli (5) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 JJ1991 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Veertje13 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 29 Wachtbankje (11), Zwanger (9), Ongesteld (6), MMM (0), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan op de lijst.
@Katsje he shit zeg. Dat is wel balen. Ik lees dat je met frisse (tegen)zin een positieve test in aug gaat laten zien Hou hoop, het komt vast helemaal goed
Hi veertje, ja dat kan wel kloppen. Maar ik heb inmiddels zoveel namen voorbij zien komen excuus maar herinner me jou niet precies meer sorry. Idd in ruim twee en half jaar tijd een keer zwanger mogen worden en dat werd een ma helaas. Bij jou in die periode wel gelukt? Jullie gaan voor de derde al zie ik! Mooi hoor spannend
Ach heb nu niet veel tijd om erover na te denken!!! Veels te druk weekend voor de boeg!! Ben nu bezig met een speciaal recept voor gehaktballen....in rode saus Hoe toevallig is dat!!!!
@Katsje Ik baal met je mee meid. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en je geduld. Fijn dat je cyclus een stuk korter geworden is. Houd hoop en het geluk zal ook jou kant opkomen! Ook voor de andere meiden die helaas een negatieve test hebben en/of ongesteld zijn geworden. We houden de moed erin en gaan volgende week er weer fijn met onze mannen tegenaan Veel kookplezier meis Iedereen een goed weekend en een fijne (verdere) vakantie toegewenst. Ik probeer in m'n vakantie af en toe mee te lezen en te reageren. (Excuus als ik niet alles meekrijg, maar er wordt soms zoveel bericht..) Liefs
@KyJaGa fijne vakantie! Hier nog 2 weken werken .. dan vakantie .. ik hoop toch deze ronde nog anders moeten we gaan klussen in een tentje met 2 kids langs ons
Aaah nee!!! Wat balen meid! Wel eindelijk duidelijkheid. Hopelijk volgende ronde een Kortere cyclus met duidelijk ei. Dikke knuffel!!!
Fijne vakanties meiden of nog enkele fijne werkdagen! Wij hebben in september pas vakantie. Ben benieuwd, kamperen en misselijkheid Morgen NOD, ik vind het vet spannend ook al lopen mijn testen op. Heb 2 nieuwe CB met indicators besteld
hihi moet hier toch wel heel hard om lachen!! maar wel balen voor je zeg!! je houdt dan toch steeds hoop he.. hoop snel voor je dat het raak zal zijn. Wel heel fijn dat je cyclus nu korter is. Balen voor de meiden die negatief getest hebben! Bij mij gaan de rode duivels ook snel doorbreken denk ik. Sinds gisteren veel buikpijn, meestal volgt dan snel mijn menstruatie. Baal er echt flink van. Had er op de een of andere manier best goed gevoel over. Hopen dat het dan maar snel komt, dan kan de volgende ronde ook weer beginnen.
Auw Auw.. heb scherpe steken linksonder mijn buik net boven mijn heup bot.. heb ik nooit net voor mijn menstruatie .. zegt dat iemand iets??
Vervelend! Ben er zelf niet bekend mee. Wel over het algemeen een krampachtig gevoel in mijn buik net voor menstruatie. Misschien de meiden die nu zwanger zijn of geweest zijn dit herkennen?
Ik herken het niet sterre. Hoop voor je dat het toch iets betekend! Ik ga morgenochtend testen, net besproken met mn man. Kans is klein maar wordt hier mega onrustig van! Duimen jullie mee?