Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @rhea90 nou geniet er dan maar van zolang ze nog zo'n engeltje is! ;) Wie weet slaat ze het wel over.

Snap dat je worstelt, wat een lastige situatie zeg. Je kijkt dan niet echt een fijne zwangerschap tegemoet. Ben het eens met @Meisje93. Maar is er ook niet iets wat er op medisch gebied gedaan kan worden vanwege die slechte placenta?

@Meisje93 ze zouden dan kunstbot aan gaan brengen zodat m'n si gewricht goed zit en m'n bekken dan niet meer inzakt.

Wat een rotstreek zeg dat ze niet kwam opdagen. Gelukkig had je de mogelijkheid om eerder naar huis te gaan. Goed naar je lichaam geluisterd in ieder geval! ;)

@Katsje dat is ineens een berg ruimte meer dan. Even snel gegoogled, mooie auto hoor! :thumup: Wat een mooie leeftijd zeg 93 jaar! :D Dat is wel een mooi feestje waard.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Even gegoogled. Mooie auto hoor. Veel rijplezier!

Wauw. Wat een geweldig mooie leeftijd!
    Althans als je het in een (redelijk) gezonde situatie mee mag maken.

Katsje vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva nou dat zeker. Had haar nog uit d'r bed gebeld. :p
    Wel een mail naar het planbureau gestuurd. Aangezien hun beaamde dat ze zou komen. Terwijl zij zegt zich afgemeld te hebben...
    Heb eem avonddienst eerder laten komen zodat ik weg kon.

Ahh ik denk dat ze je daarom 20 jaar laten wachten omdat dat op gegeven moment weer zal vergaan.
    Dat is net zoals bij een kunstheup. Doen ze ook niet te vroeg, omdat het na x aantal jaar weer gaat slijten.

4. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Meisje93 en @Sylva Poeh blijf het bizar vinden dat dat kan, door je bekken heen zakken. Echt rot dat je er zoveel rekening mee moet houden en dat dat zo ingewikkeld kan liggen met operaties etc.

@Meisje93 Nou ja zeg, wat balen van je collega. Gelukkig kon je wel eerder naar huis en kun je morgen nog bijkomen…

Wij hebben morgen verjaardagsfeestje van mijn neefje. Zoontje van mijn zusje. Ben super dol op hem en mijn nichtje, en zij gelukkig ook op mij . Blijft wel een van de moeilijke momenten.

@Pluisje30 Ja het was zeker heftig en nu het bijna een jaar geleden is ben ik er helaas ook weer meer mee bezig, net als rond de oorspronkelijk uitgerekende datum. Maar dat herkennen vast wel meer van jullie… En klopt, miskramen zijn voor iedereen naar, maakt niet uit wat de situatie is. En het maakt je inderdaad minder zorgeloos.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MJBP bij mij is dat nu niet meer aan de orde 'gelukkig' dat ik door mijn bekken heen zak.
    Al moet ik wel nog steeds m'n oefeningen blijven doen.

Zeker balen, mrja niets meer aan te doen.
    Volgende keer als ik ziek ben, meld ik me gewoon helemaal af. Kan dit ook niet gebeuren.
    Al ben ik bijna nooit ziek. Dat scheelt. :)

Veel plezier morgen! Logisch hoor. Zijn toch weer confrontatie's

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 uit haar bed gebeld.. o_O Ze wil wel erg graag die baan hebben dan. Maar super fijn dat je dienst gedeeltelijk kon overgenomen kon worden.

Dat zou een hoop verklaren. Kreeg echt geen duidelijker antwoord van de orthopeed dan je bent te jong.

@MJBP echt ellende ja! Maar het gaat na therapie beter dan 5 jaar geleden. Toen moest ik dagelijks 1600-2400 mg ibuprofen slikken om de pijn te verlichten. Nu alleen paracetamol wanneer nodig. Buiten therapie is yoga echt mijn redding geweest. Alleen bij teveel statische houdingen of overbelasting gaat het nog fout.

Logisch dat zulke momenten lastig zijn toch? Die confrontatie is altijd zwaar en lastig. Wens je ondanks dit toch een leuke gezellige dag toe morgen. *knuffel*

7. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva en @Meisje93 de rijdt echt waanzinnig en die kofferbak....man niet normaal meer.

Oma is ook nog steeds redelijk gezond, al gaat ze nu wel achteruit maar ja wat wil je ook op zo'n leeftijd. Ze woont zelfs nog zelfstandig in een flatje op de 1e verdieping zonder lift. Helaas kan ze niet meer zelf lopen en moet ze daarbij ondersteuning hebben. Ik hoop zelf ook op die manier oud te worden!!!

Het is nog steeds niet erg druk op de lijst....hoop dat t dan wel een roze lijst wordt.....al ben ik bang dat ik buiten de lijst val. Ben er voor 98% zeker van dat ik afgelopen maandag of dinsdag al mn eisprong heb gehad...

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva hihi dat was diegene die niet op kwam dagen. :p
    Dat denk ik hoor! Als ik het tenminste vergelijk met een heupoperatie.

Pilates kan ook erg prettig zijn voor je. Veel stabiliteitsoefeningen.

@Katsje dat lijkt me heerlijk veel kofferbakruimte.
    Die mis ik wel in onze huide auto.
    Op mijn verlanglijstje staat de volkswagen tiguan. :)

Wauw wat super zeg dat je oma nog zelfstandig kan wonen.

Nee het blijft erg rustig hier.
    Nou dat hoop ik ook! M'n vorige lijst was een erg verdrietige lijst. :(
    Zou wel lekker zijn dan duurt het wachten weer stuk korter. Lijkt me wel weer lastig met testen.

9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ach, ik zie het wel met testen. Denk niet dat het raak is deze ronde. Maar als ik aan het eind van de maand niet ongesteld ben, gooi ik er wel een testje tegenaan denk ik!!

10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje dat geloof ik maar al te graag ja! :D Als ik zo de foto's vergelijk is die Kia sowieso wat ruimer dan die Peugeot of niet? Extra kofferbak ruimte is altijd meegenomen!

Wat heerlijk zeg dat ze nog zelfstandig kan wonen. Wel vervelend dat lopen niet meer lukt, maar wel fijn dat ze met ondersteuning alsnog heel veel zelf kan.

Weet je wel ongeveer wanneer je NOD is dan? Ik blijf positief voor je hoor! :thumup:

@Meisje93 ja dat snapte ik! Maar was eigenlijk verontwaardigd bedoeld dat ze nog in haar nest lag. Zo van dat meen je niet, lag ze gewoon nog in haar bed! o_O Sta jij daar nog helemaal niet fit maar wel op tijd aanwezig in je uppie.

Daar kan ik eens naar gaan kijken! Thanks! ;) Hoe gaat het vandaag met je?

Echt hè, het is wel een héél klein clubje! Nu moet ik toegeven mijn 1e NOD groepje was echt mega groot met 40 mensen waarvan 10 zwanger. Dus dan is dit wel echt wat anders.

Het gaat er bij mij om spannen in welke NOD lijst ik ga vallen. Sinds gisteravond ovulatiepijn, vanmorgen een temperatuur dipje en opnieuw waterige afscheiding. Benieuwd naar wat m'n ovulatietest zegt aan het einde van de ochtend en of ik rekbaar slijm krijg vandaag. Zou heel goed kunnen dat hij de 18e springt en m'n NOD dan de 23e is.

Fijne zondag meiden! x

11. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva ik heb op zondag 2 juli vruchtbaar slijm gehad, denk dat mn NOD dan de 18e is...

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje dat is gewoon 10 dagen verschil met de NOD die je hier op de lijst hebt :eek: Nog 9 daagjes wachten dus. Hopelijk gaan de dagen snel voorbij! ;)

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva oh op die manier. ;)
    Ja gaat wel beter hoor. Alleen intens moe nog.
    Zojuist van 10-12 weer geslapen. :O

Dat was zeker een groot groepje. Bij mij was het volgens mij 25 en 5 zwanger.
    Oeh spannend zeg! Wel lekker hoor als je eisprong wat eerder valt. :)

14. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Zo wat een geklets dames!! Even wat afwezig hier... druk druk druk en erg moe! Zal proberen t wat beter bij te houden hoor...

Hier als t goed is komende week eisprong. Gister slijm anders dan anders... dus tja wie weet! Vindt t echt spannend merk ik. En ga er ook heel anders mee om dan de vorige keren. Toen wist ik echt tot op de dag hoe t met mn cyclus zag! Nu niet... hahaha

15. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Uhm, ja...groot verschil idd. Dat slijm had ik vroeger nooit (tenminste nooit op gelet zeg maar), maar na mn bbz zag ik het ineens en toen werd ik netjes na 16 dagen ongesteld. Dus vandaar dat ik nu denk dat ik mn eisprong al gehad heb. De eisprong zelf voel ik namelijk nooit...dus ja zijn spannende dagen. Wil me er aan de ene kant niet te bewust op focussen. Als het raak is, is het 1) heel snel na de bbz (2e ronde) en 2) spannend want ik moet dan eerst naar de gyn om een echo te laten maken of het vruchtje zich goed heeft genesteld....

Ik heb dan ook geen idee wanneer ik zal gaan testen als mn menstruatie de 18e uitblijft....

16. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Goedemiddag allemaal,

Heb niet alles bij kunnen lezen, maar wat een nare verhalen allemaal over miskramen. Hoop dat het snel raak word bij jullie. Gun het iedereen van harte!

Gefeliciteerd met de verjaardag ...... (ben even vergeten wie het was) van je oma! Mooie leeftijd. Zo zou ik ook oud willen worden!

Hier niet (voor nu) gepland, maar ook geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, omdat het zeker welkom zal zijn.
    (Wij wouden er even mee wachten tot er meer stabiliteit is, ons nieuwe (groter) huis, man zijn vast contract)

Wij hebben een dochtertje van 4 maand en gaan eind deze maand ons nieuwe woning in, kan niet wachten!

Heb een mooie cyclus van 28 dagen. Mijn nod is de 19e. Mag ik meekletsen?

Pluisje30 en Katsje vinden dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hopelijk heb je snel weer rust! Bijna vakantie?

Bewust voor gekozen om nu niet te weten wanneer precies je eisprong is?
    Ik verwacht hem ook deze week.

@Katsje zeker spannend allemaal!
    Dat word dan ook nog lastig ja dat testen.

@LolaBloem denk dat je je in de verkeerde lijst gemeld hebt. ;)
    Deze is van 24 t/m 30 juli.

18. LolaBloem

Ahh jammer, vond er geen.

19. LolaBloem

Heb er een gevonden!!

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402