Jaaa een nieuwe doen! @joyce2086 Bij mij bleven ze spierwit toen ik niet zwanger was. Dus dit geeft hoop
Haha jullie bevestigen wel wat ik ook dacht: twijfelachtig. Morgenochtend doe ik wel een nieuwe. Meer kans wat te zien plus anders ben ik straks dagelijks klant bij de action . Nog steeds niet ongesteld.. Hoe is t met de andere wachtende dames? En hoe is de echo gegaan?!
Hier weinig verandering xd wel net bij de pedicure geweest. Heerlijk is dat maar dat wilde je vast niet weten.
Ik zie inderdaad ook een streep, maar wel aan de brede kant. Spannend, nog wachten tot morgen. Ik ga dus morgenochtend ook testen. Hier nog steeds geen Super verwarrend. Ik had afgelopen zaterdag een hele witte test. Op hoeveel dpo zit je nu denk je?
@jj91 heerlijk een pedicure! Ik ga morgenavond toevallig. @Seabert: spannend! Ik ga voor je duimen! Qua dpo: geen idee meer. Cd 34 en normale cyclus is 30. Eisprong wel gehad denk ik maar later dan normaal dan blijkbaar..
Ik ga straks een testje wagen. Eerst eten en daarna gaat het gebeuren.. whaa durf bijna niet. Ik heb heel sterk vermoeden dat het raak is, maar durf het bijna niet hardop te zeggen, want miss is er wel niks te zien
Spannend zeg! Ik lijk ook wel iets te zien, maar ziet er wel wat gek uit. Zou morgen gauw nieuwe poging doen
@Sterre* eerst eten? Jeetje wat een geduld Ik zou echt geen aardappel kunnen schillen dan hoor. Hup testen maar!
Whahaha dat eten is me ook niet meer gelukt. Toch eerst getest. Maar er is niks te zien. Hoe langer ik blijf kijken lijkt het wel of ik toch iets zie, maar mijn vriend ziet niks. Zien jullie iets?
Heel in de verte lijk ik wel iets donkers te zien, maar lijkt ook wel te dicht bij de teststreep te staan! Dus twijfel! Spannend!!
Ik heb ook het gevoel dat ik heel licht een streepje zie, ongeveer op dezelfde afstand als de teststreep vanaf de zijkant, maar dan uiteraard aan de andere kant