Goedemorgen meiden! Heb weer getest en streepje is nu duidelijker Is nu te zien zonder dat ik de test openbreek haha Kan het nog niet echt geloven..
Jaa..ik wil ook blijven!!! Dit groepje is veels te gezellig!! Ik vind de naam die @Sylva had verzonnen ook wel een goede!!! @damesinonzekerheid....wat ontzettend balen dat jullie nog steeds in afwachting zitten...had toch wel minimaal 1 positief testje verwacht Hopelijk breekt snel alles door en kun je weer verder! Ik voel me op zich wel wel oke...na alles wat er gebeurt is Ik en mn man slaan ons er gewoon doorheen en we gaan er weer volle moed tegenaan
Jaa snap ik. Het komt ook wel goed, maar toch even het moment van hoe gaan we het allemaal doen en hoe gaat t met je lijf tot aan het eind enz. Idd eerst de volgende echo even afwachten. @Meisje93 ik!! Nod is 28 aug! @ allemaal: gezellig meiden dat we allemaal blijven @Sterre* wauww diest duidelijker! Hopelijk een mooie oploop!
@Katsje knap hoor dat je er zo positief in staat! hopelijk word dat deze maand beloond.! @Mama1504 & @Katsje gezellig.
@Meisje93 m'n NOD is 21 augustus. Dat is best wel een groot detail ja als je er niet blij mee bent. Zo'n shutter is dan prima om het weg te werken en je kunt er alsnog een hoop licht mee binnen laten komen. Zaterdag wordt dan wel krap ja, maar alles op z'n tijd. Het moet natuurlijk wel mooi zijn! @Sterre* hij loopt mooi op hoor, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je testje over een dag of twee. Laat die knaller maar komen! @Katsje vind ik knap hoor zo na die rollercoaster! Tussen weten dat je door moet en dat ook doen zit natuurlijk een flink verschil. Gelukkig hoef je het ook allemaal niet alleen te doen. Hopelijk werkt je cyclus nu weer een beetje mee! Op naar een hele mooie ronde meidenl!
Ik wil ook wel graag blijven Over mijn komende nod is nog weinig te zeggen helaas, ik verwacht ergens in september.
@Meisje93 ik hoop ook dat het deze maand beloond wordt @Sylva het is ook niet makkelijk om door te gaan, maar ik wil gewoon. Wil niet blijven in een belaalde sleur. Zit op Facebook in zo'n besloten groep voor vrouwen die een bbz hebben gehad, die zijn daar echt heel anders dan ik: zijn heel lang verdrietig en doen ook aan een aandenken. Heel begrijpelijk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ik dat dan lees...dat maak je dan vanzelf wel depri. Dus ik ben blij dat ik hier ook van me af kan schrijven...en ik kan je vertellen: hoe vaker je erover praat en schrijft hoe beter t gaat!!! En door deze lieve berichten van jullie, weet ik t nu zeker: IK WIL IN DIT GROEPJE BLIJVEN!!!!
Yes @Sterre* proficiat! Dat klopt @Katsje , gelukkig heb je een manier gevonden om door te kunnen gaan. Hier mag je klagen, blij zijn en twijfelen en nog veel meer. Lijkt me heel heftig wat je hebt meegemaakt.
Wat goed dat je ook dit clubje hebt gevonden om er over te praten. Jaa het is heel verschillend hoe iedereen er mee omgaat. Schrijf hier maar gewoon van je af hoor!
Joehoe @Sterre* die is duidelijk gefeliciteerd @Katsje idd erg moeilijk. Mijn moeder had een bbz kort voordat ze zwanger werd van mij en dat kwam helemaal als een verassing. We blijven duimen voor je.
@Katsje denk wel dat je gelijk hebt hoor! Je steekt elkaar onbedoeld toch ook weer aan met verdriet enzo. Weet zeker dat de manier hoe jij ermee omgaat een stuk meer rust geeft en ook veel beter is voor je lichaam. Vind het echt super hoor meis, hoe je dit doet! ❤️️ Lekker van je afschrijven als je dat nodig hebt, we zijn er voor je! *knuffel*
Wat een lieve reacties allemaal zeg...*snif*, heb gewoon tranen in mn ogen. Ik ken jullie niet persoonlijk, maar de reacties.....gewoon te lief. Aan iedereen een digitale knuffel van mij
@Sylva het is niet afschuwelijk lelijk. maar niet mijn smaak. nu maar op zoek naar een shutter die ik op maat kan bestellen. @Katsje you go girl! zo weer terug van dierentuin. E is helemaal op. toch best wel lastig een kind die nog veel slaapt.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 23 juli (4) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mamavanluki - 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Zon79 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 (terugplaatsing cryo) 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (3) Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mama2017 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 3 miskramen Paris91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 juli (2) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 Nora90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 27 juli (2) hyacintje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Joyce2086- 30 jaar-2e kindje- ronde 1 28 juli (6) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 Lizzy1991 - 26 jaar - 1e kindje - na miskraam jaar geleden. ronde 4 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Espior - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 juli (5) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 30 juli (5) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 JJ1991 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Veertje13 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 29 Wachtbankje (2), Zwanger (11), Ongesteld (12), MMM (0), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan op de lijst.