zodra we meer weten van @Jantje19 , @Seabert1 , @joyce2086 & @JJ1991 gaat het nieuwe lijstje eruit. graag doorgeven, wie hier nog door wilt blijven kletsen.
Ja hoor ik doe ook mee. Ook al heb ik nog geen nieuwe nod of ander nieuws had wel al een negatieve test 29 juli. Ik wacht eerst even af of ik ongesteld word. Nog geen enkel teken daar van.
heerlijk toch?! De jongste is vorige week naar 1 slaapje gegaan. En de oudste is tegelijk gestopt met dutjes. Geeft wel veel meer vrijheid, maar mis ook wel de rust hoor. Maar om en om slapen was echt onhandig.
gezellig! lijstje gaat pas uit als iedereen duidelijkheid heeft wat vervelend dat je nog in de onzekerheid zit. mwa niet altijd handig hoe oud is jouw jongste? hier is ze bijna 17 maanden & nog op 2 slaapjes. och dat lijkt me idd helemaal lastig als ze om en om slapen. geniet maar lekker van je vrijheid.
Kan me niet meer herinneren wanneer A. naar 1 slaapje ging. Ze is nu 22 maanden en slaapt alleen nog 's middags (soms wel 3 á 4 uur) en soms heeft ze geen zin om te slapen...
i hope so. ook weer wat meer vrijheid. al beperk ik haar ochtendslaapje tot een half uur. lekker hoor zo'n lange middagtuk. doet E ook wel eens. heerlijk als je niet de deur uit hoeft.
Mijn zoon slaapt sowieso tussen de middag nog een aantal uurtjes en heel soms eind van de middag ook nog een uurtje. Het is bij hem ook het 1 of het ander: of wakker met energie van 10 of hartstikke moe wordt gelijk jengelig. Er is geen tussenweg dus hij heeft die slaapjes soms nog hard nodig nou ik vind t prima
gezellig! hihi is idd niet altijd bij te houden. zeker niet als het je werkdag is.. al moet ik eerlijk bekennen dat ik bijv. meer hier zit dan op fb. oid.
Hier ook vanmorgen een negatieve test, maar ook nog geen menstruatie... denk wel dat ie eraan komt. Een tweeling jeetje Ik begrijp je ook wel hoor. Daar heb ik zelf wel eens over nagedacht. Je gaat voor een derde, maar de kans bestaat natuurlijk dat het ook een tweeling kan zijn. Ik geloof niet dat dat is wat ik wil, maar tegelijkertijd als ik dan nadenk waarom niet zijn dat allemaal meer praktische zaken als: past niet in de auto, te weinig slaapkamers ed. Het heeft niets te maken met wel of niet van een 4de kindje houden. Dus ik denk idd dat het een kwestie van wennen is en bepaalde dingen aanpassen.
Een nieuw lijstje is niet van toepassing op mij aangezien het niet echt de bedoeling is om nu voor een kindje te gaan. Alhoewel ik merk dat ik het toch wel liever wil dan ik dacht. Dus wellicht moet ik toch nog eens een keer om de tafel met mijn vriend . Nog geen duidelijkheid dus, maar als er verandering is meld ik het.
Hoi meiden, het lukt mij niet om zoveel mee te kletsen met jullie, maar ik vind het wel leuk om bij jullie in het groepje te blijven! Zal dan ook wat beter mijn best doen om alles bij te houden Mijn NOD is 25 augustus. @Pluisje30 , wow een tweeling wat een verrassing! Gefeliciteerd! Snap dat dat even moet bezinken, en even afwachten op je volgende echo, spannend! Mijn zoontje is rond 11 maanden al over gegaan naar 1 slaapje. Heeft wel even geduurd voordat hij ook echt langer ging slapen dan 1,5 uur. Nu slaapt hij af en toe 3 uur lang, heerlijk als je niet de deur uit hoeft!
succes met het gesprek aangaan. wie weet heeft je vriend die stille wens ook wel. ben benieuwd! @Esther519 gezellig! super zeg! hier was ze met 11 maanden ook van haar ochtendslaapje af. maar ze had hem al gauw weer nodig. misschien doordat ze erg actief is? heerlijk hoor 3u. hier ook meestal wel lange slaapjes. ene keer 1,5u en soms zelfs 4u. maar dan maak ik haar wel wakker.
Ik houd het ook niet bij helaas...kan overdag niet reageren i.v.m. mijn werk en mijn korte reacties op alle posts die ik steeds plaats zijn volgens mij niet echt van toegevoegde waarde Maar goed, volgens mij weet iedereen hier dat ik meelees en meeleef!
zo weer even alles bijgelezen, vandaag geen tijd gehad om iets te posten maar zou wel graag mee blijven schrijven met jullie! gezellig clubje!