Juli-Aug 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Botervliegje we moeten morgen sowieso naar het ziekenhuis. Daar krijgen we de uitslag te horen. Als het dan slecht nieuws is kan je meteen met de arts erover praten.

Ik ben alleen bang dat er geen gezonde eitjes bij zitten. De vorige keer gingen er ook van 8 eitjes cellen naar Maastricht en daarvan was er maar 1 gezond.
    Nu weet ik ook wel dat ik maar 1 eitje nodig heb. maar ik ben zo bang

En wat houdt het wachtbankje precies in?

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Als je op het wachtbankje zit heb je je terugplaatsing gehad en mag je wachten op wanneer je mag testen.

En dan mag je de pagina uitrekken omdat je roze bent:)

(ik zal even aan maria man vragen of ie nóg langzamer wil spuiten)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve meisjes,

Ondanks dat ik onze poging dit keer niet op het forum heb gemeld wil ik jullie enorm veel succes wensen.

Wij hebben op 20 juli de punctie gehad en hebben bijna 3 weken gestimuleerd. Van de 8 eicellen die de juiste grootte hadden, zijn er 3 goed bevrucht. Alle 3 waren ze 8 cellig en 1 is teruggeplaats en binnen 3 dagen na terugplaatsing kregen we te horen dat de overige 2 zijn ingevroren. We hebben gewoon voor het eerst cryo's.

We weten inmiddels ook dat 3 of 4 goede bevruchte eicellen vrij normaal zijn. De meiden die zo ontzettende veel bevruchte eicellen hebben zijn meer uitzondering dan regel.

Nogmaals heel veel succes toegewenst voor jullie allemaal.

Elvira

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Elvira, ZWANGERRRR goed man!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mooi nieuws Elvira!!

Jij dus ook 3 embryo's!! Hoop dat ik een 'Elvira ga doen'!!
    Hoop dat mijn kansen een beetje reeel zijn.. ga er namelijk 3 tegelijk laten terugplaatsen!

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jeetje Maartje, dan MOET je wel zwanger worden:-D
    In welk ziekenhuis loop je ook al weer?

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik loop in Dusseldorf, een prive kliniek.

Maar of je daar nou altijd zo blij mee moet zijn... heb het de embryoloog van de kliniek gesproken. Ze hebben een fout begaan in het lab. We hadden ICSI afgesproken, maar ze hebben per abuis IVF gedaan...
    Klotekutzooi.

Tis wel een troost in de zin van dat we vreselijk baalden dat we nu slechts 3 bevruchtingen uit de 8 eicellen hadden.
    (vorige keer 9 eicellen en 5 bevruchtingen met IVF)
    Want als je met ICSI nog minder bevruchtingen hebt is dat gewoon erg zuur. Nu weten we dat het met IVF dus nu is gebeurt.
    Ik heb het pas een kwartier ofzo terug gehoord...
    Ben ff helemaal van de kaart van dit klote nieuws...

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jaaa shit hee, je had gewoon meer bevruchtingen kunnen hebben.
    Ik zou woest met mn vuist op tafel slaan. Laat ze maar dikke korting geven ook dan. 'per abuis' in processen als DIT!!!

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jemig maartje dat is balen als ICSI is afgesproken en je krijgt ineens IVF. Kan me voorstellen dat je van de kaart bent van dit nieuws. Ga je er nog wat mee doen of laat je het gaan?

Heel veel succes in de wachtweken.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik weet het allemaal niet... heb het pas net te horen gekregen.

Mijn vriend zei net dat ze dan maar een eventuele 4e poging moeten gaan vergoeden...

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    mee eens

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja vind ik ook hoor Maartje.
    Bij een kennis van ons hebben ze de petrischaaltjes laten vallen, en die kregen dus geen terugplaatsing. Embryo's naar de maan, en ze hadden er maar 2.

Dat werd gewoon afgedaan als ja we zijn ook mensen!

Vond dat zo erg voor ze, kon wel janken toen ik dat hoorde.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat afschuwelijk zeg!!
    En die hebben niet een nieuwe poging vergoed gekregen??

14. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nee, ze zijn er nog mee bezig. De rechtsbijstand geeft ze ook niet veel kans.
    Wel zijn ze nu naar Nijmegen gegaan, omdat het vertrouwen gewoon helemaal weg is.

15. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Dat lijkt me echt verschrikkelijk als je dat overkomt.
    Je hebt maar drie kansen!

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Raar dat de rechtsbijstand dit zegt.
    Want ze (het ZH) heeft een wanprestatie geleverd. Nu het ZH niet heeft gedaan wat ze zouden doen: hun best doen!! hebben ze een tekortkoming in de nakoming van hun prestatie geleverd en maken jouw kennissen zeker een goede kans op schadevergoeding.
    (Sorry de student rechten komt weer ff in mij omhoog)

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja precies, daarom zijn ze er nog mee bezig.
    Ik vind dat ze anders ook de klachtencommissie moeten aanschrijven.

Wij MMM meisjes moeten al zoveel moeite doen, en dan door onoplettendheid de emmy's laten vallen. Ik vind dat echt not done. Bij mij in het ziekenhuis gebeurd dat gewoon echt niet. Daar mag je ook nog door de microscoop kijken en alles vragen wat je maar wilt.

Ze werden echt als nummers en paria behandeld daar. Ik zal dat nooit kunnen begrijpen.

18. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Jeetje in die paar dagen dat ik niet ben wezen posten is er zoveel geschreven! Lekker druk!

Shantii,gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!

Linda,heftig wat jij hebt meegemaakt! Je moet wel een sterke vrouw zijn. Succes morgen,hoop dat jullie goed nieuws krijgen!

Hypo,beterschap!

Maaikemile,Succes vanmiddag met de TP!

Elvira,gefeliciteerd! Zwanger!

La femme,ik zit nu op een cryo tp te wachten,veel minder zwaar dan een verse. Alleen tabletten en bolletjes,geen spuiten! Sterkte met het wachten op jullie TP!

Maartje,wat een k.t- nieuws!
    Ik vind dat je vriend gelijk heeft,laat ze er maar iets tegenover zetten. Je krijgt er je evt embryootjes niet mee terug maar het verzacht hun fout dan wel in ieder geval iets!
    Knuffel!

Maria,stoer van je man om jou te prikken!
    Succes met de prikken!

Vakr,succes morgen met de echo.

Botervliegje,hoe voel je je?
    Hou je het wachten nog een beetje vol?

Hier geen bijzonderheden,nog steeds aan de progynova. Ik voel dat de lucrin aan het uitwerken is,minder emo en opvliegerig. Ook de opvliegers al minder heftig!

Fijne dag allemaal. Liefs.

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jeetje Jackie,

Ik vind dat altijd zo knap als meiden echt op iedereen in kunnen gaan. Hoe onthou je alles? Maak je aantekeningen tijdens het lezen? Of schrijf je je antwoorden in WORD oid?

hihi

Wat heerlijk dat je weer je oude zelf wordt nu het uitwerkt.

20. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maartje neeee dat meen je niet! Wat een fout zeg pff.. Ik zou echt een nieuwe vergoedde poging vragen hoor. Zei me vriend ook al direct toen ik het hem net zei. Dit kan gewoon echt niet! Bij ons toen ook al een labfout, wel AH gedaan terwijl we het niet wilden. Maar dit is nog veel erger.. Mega plet knuffel voor jou!

Maaike lekker broedden nu op jullie wondertje!

Hypo veel beterschap gewenst meid. Hoop niet dat dit van invloed is op je stimulatie.

Elvira wat SUPER! Gefeliciteerd!!! En nu maar vollop genieten.

Jackie wat fijn dat je al minder emo bent.. Hier ben ik nog altijd op en af een heks hihihi. Ene moment gaat het goed, andere moment ben ik boos om alles en niks.. Ach nog even en dat is ook weer voorbij..

Bedankt allemaal voor jullie lieve felicitaties :D ..

Hier gister Deca bij gespoten voor het eerst. Sjeeminee! Wat zijn die naalden STOMP.. En moest er ook nog 2 achter elkaar zetten. Snap niet waarom ze dan niet al die vloeistof in 1 naald proppen maar goed :D ..

Verder een belafspraak gehad met onze gyn uit Dusseldorf, en we gaan de punctie afwachten en dan na de punctie alsnog bespreken of we terugplaatsing hebben deze ronde :D .. Oeh ik hoop het zo! Morgen is de punctie, en begin nu toch wel zenuwachtig te raken pff.. Maartje heb jij morgen TP? Misschien zie ik je dan wel! Moet om 10:00 in DD zijn..

Deel Deze Pagina