Hey Loontje! Ik heb de laatste spuit al gezet; wat lekker he! Ik moest m om 20.30 zetten. We moeten om 8.10 in het ziekenhuis zijn en dan heb ik ongeveer om 8.30 de punctie! Het einde is in zicht Loontje....spannend he! Xxx Hypo
ohhh Hypo!!! Heeeeel veeeel succes en geluk!!!! Het gaat goed komen meissie!! Ik houd in gedachten morgen je handje vast!!! Ik ga met die andere vrije hand keihard voor je duimen voor perfecte eitjes en zaadjes!!! ps oeps... steeds vergeten de naam van die AB te noemen *schaam* Maar was het doosje ook kwijt/weggegooid... Nogmaals een SMAK
Spannend hoor hypo en loontje, nog 1 dagje en dan de punctie! Succes alvast. En meiden, even een vraagje. Ik had dus zaterdag de punctie en had daarna een klein beetje bruin bloedverlies. Dit was 's avonds over en ook gister (zondag) niks te zien. En nu opeens vanochtend een slijmpropje in de wc en bij het afvegen een beetje slijm met bruin bloed. Kan dit alsnog van de punctie komen? Ik schrok me eigenlijk rot. Omdat het gister dus helemaal niet meer bloedde.
Zeehondje: ik denk dat dat heel goed nog van de punctie kan zijn hoor, maak je maar niet ongerust! Succes met de tp vandaag! Maartje: als je voor me duimt, dan graag morgen hoor! Morgenochtend om 8.10 moet ik in het zh zijn! Leuk die kwik-kwak-en-kwek! Xxx Hypo
Zeehondje, de vorige keer verloor ik ook naar een paar dagen nog wat slijm met bruine afscheiding. Het komt allemaal van de punctie konden ze me toen in het ziekenhuis verzekeren. Dus probeer je niet druk te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel succes met de TP vandaag.
daar ben ik weer...we hebben afgelopen week-end lekker onze eerste huwelijksdag gevierd, en aangezien ik toch niet zwanger ben, kon ik lekker het topje van de taart en een glas champagne drinken... Nu ga ik weer eens 10 pagina's terug lezen... @Fieke..wow...zwanger...spannend hoor. Succes voor de echo, denk haast dat hij inwendig zal zijn. Ben je nu toch op een natuurlijk weg zwanger geworden, of zat je op het wachtbankje na een TP?? @Linda, spannend hoor...hoop zo dat ze lekker blijven zitten... Dat van stijf wakker worden ken ik niet, maar hopelijk is het van de spanning, en geen slecht teken. @Timon, wow dat ging snel bij jullie, deze nieuwe poging... Hopelijk gaat het nu wel door... @Maartje, hoe voel je je met je triplets?? @Loontje, even over de kruik. Dat dacht ik ook hoor, na punctie hebben ze tegen mij gezegd dat ik geen kruik tegen de pijn erop mocht leggen. Hoe lang dat precies niet mocht weet ik niet, misschien is het alleen maar de eerste dag, en mag het na de TP weer wel... En succes voor morgen hoor... @Shantii, hoe is het nu met je...krijg je vandaag toch een TP?? Als deze 5 goed zijn, heb je er niet meer nodig. En kan het ook alleen nog maar eens zeggen...echt rustig aan doen hoor... Niet dat je net als ik in het ziekenhuis aan het infuus beland... En dat terwijl ik het echt rustig aan had gedaan. @Zeehondje, gelukkig dat je punctie zo goed is gegaan... En wat een mooie score...succes... Denk ook dat het propje van de punctie komt hoor... Loontje en Hypo...succes voor morgen...
Jeetje,ik moet wel weeer heel veel terug lezen. Ga ik vanmiddag in alle rust even doen! Ik wil eerst iedereen voor vandaag die puctie,TP of fm hebben veel succes wensen.
@Zeehondje: Ik denk ook dat het nog door de punctie kan komen, probeer je niet druk te maken. Vorige keer zeiden ze bij mij tijdens de tp dat het wondje van de punctie nog niet dicht zat, dus het kan heel goed zijn dat er nog wat bloed uitkomt. Succes met de TP !! @La Femme Nikita: Nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag ! @Hypo: Heb jij ook als alles meezit a.s. vrijdag de TP ? Ik wil ook iedereen succes wensen vandaag !
meisjes, ik lees wel mee hoor. Maar ben zooo moe dan die deca dat ik niet de puf heb om op iedereen te reageren. Liefss
@MariaC: Geeft toch niet meid ! Doe lekker rustig aan en hopelijk ben je gauw van die vermoeidheid af. Ik had er volgens mij ook wel heel erg veel last van bij de vorige poging. Hoe gaat het verder met je ?
Bedankt voor alle lieve reacties. Net de tp gehad en toch nog even gevraagd. Ze legde toen ook uit dat door het aanprikken en natuurlijk wondjes ontstaan. Er kan nog wat bloed in de vagina achterblijven (ze legde dit uit als een 'holle ruimte'). Dus dan kan het zich een beetje ophopen en er dan later nog uitkomen. Ook zag ze bij het schoonmaken van m'n baarmoedermond idd nog een beetje bloed zitten. Als het maar bruin/oud bloed is, dan is dat niks om je zorgen om te maken. Dus dat doen we dan nu ook niet meer! De tp ging trouwens goed. Moest met een volle blaas komen en ik moest toch nodig naar de wc, haha. Met echo aan de buikkant konden we alles goed volgen. De blaas en de baarmoeder (ook echt goed het baarmoederslijmvlies), de eendebek, de buitencatheter en daarna de binnencatheter en toen het vocht+embryo'tje. Echt bijzonder om te zien! Vantevoren mochten we nog even bij het lab naar binnen. Toen vertelde ze dat er uiteindelijk 7 embryo's waren ontstaan. Degene die is teruggeplaatst hebben we ook nog even onder de microscoop gezien. Vergroot op het computerbeeldscherm dan, maar echt 'live' beelden. Zo onwerkelijk! En nu dus 14 dagen wachten. Over 14 dagen mogen we testen! De overige 6 embryo'tjes volgen ze nog 3 dagen en als ze goed blijven delen worden ze ingevroren. Hier krijgen we dan over ongeveer 2 weken schriftelijk bericht over.
zeehondje, fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. gaaf dat jullie nog even in het lab mochten kijken! ik ga voor je duimen de komende 2 weken, laat augustus dan onze maand worden
zeehondje wat gaaf!!! nou meiden hier alle maal een bosje hcg bloemen voor jullie... hier gaat het goed
Zeehondje wat spannend. Het is toch niet altijd zo, dat voor het invriezen de emmies nog een paar dagen worden gevolgd?? Wij hebben de dag na de punctie gehoord dat er 2x 2 de vriezer ingaan, maar niet dat die zich eerst nog verder moeten ontwikkelen. Nou ja, weer wat geleerd, en zo ben je er dan wel zeker van dat het goede emmies zijn die de vriezer ingaan.
Lieve meiden, Ben net terug van twee daagjes weg heb nog niets bijgelezen, dus heel ego even... Had net ineens een onbedwingbaar gevoel van ik moet testen! Het is nu nog maar 8 dagen sinds de tp (vorige week maandag), dus schandalig vroeg... maar... ROZE!!! Kan het haast niet bevatten... Manlief weet nog van niks...! Ga het straks vertellen!!
Wauw botervliege wat geweldig ! Alvast voorzichtig gefeliciteerd ! Het kan niet toevallig nog van de pregnyl zijn ??
Zeehondje fijn dat alles goed is gegaan. En nu duimen hé Botervliegje, kon je niet wachten Maar voorzichtig gefeliciteerd. Ik dacht net als loontje dat het nog wel van de pregnyl kan zijn. Dat kan 10 tot 14 dagen in je bloed zitten. Maar ik hoop het natuurlijk van harte. Moet wel zeggen dat dit uitnodigd om voor mij ook eerder te gaan testen